חיפוש במובייל זו דרך חיים לצרכנים. אנשים מבלים מעל 15 שעות בשבוע בחיפוש בטלפונים החכמים שלהם.
מודעות המותאמות למובייל בקמפיין הפרסום בגוגל הן כרטיס הכניסה שלכם להופעה מול האנשים שכבר נמצאים בתזוזה ומחפשים מידע ולעיתים קרובות מאוד נלהבים לבצע רכישה.
המון עסקים קטנים ברחו מ-AdWords במובייל בגלל המורכבות והזמן הדרוש לנהל את החשבון כמו שצריך. למרות זאת, שינויים אחרונים בפלטרפורמת הפרסום של גוגל הפכו את העניין להרבה יותר פשוט לכל בית עסק.
עכשיו, תודות לגוגל, כל מפרסם בכל רמה יכול בקלות לבנות קמפיין, לפנות למשתמשים במכשירים שונים, לפנות למשתמשים בעזרת המיקום שלהם ועוד.
מה אתם יכולים לעשות עכשיו כדי להתחיל את אסטרטגיית הפרסום במובייל שלכם
המקפיינים המשופרים של גוגל היו תוספת הכרחית ל-AdWords, אבל ישנם מפרסמים שעדיין חוששים מפרסום ממומן במובייל. המדריך הזה יעזור לכם להבין את הצעדים הדרושים שאתם יכולים לעשות היום ובשבועות הקרובים כדי לבנות תאסטרטגיית פרסום מעולה למובייל שתשפר לכם את האינטראקציה עם הלקוחות הפוטנציאליים.
הציבו מטרות חכמות
מטרות חכמות הן: ספציפיות, ניתנות למדידה, הישגיות וריאליסטיות. קמפיין ממומן מונע על ידי תוצאות, מה שהופך רשימת מטרות ותיעוד לחלק קריטי מהמשימה.
הפרסום שלכם במובייל והפרסום הממומן הרגיל בגוגל צריכים להיות באותו הקו עם המטרות של העסק שלכם. כמה דוגמאות למטרות הן: להגדיל את התנועה לאתר שלכם, שיפור אחוזי המרה, שיפור אחוזי הקלקה או למנוע נטישה. המטרות שלכם יכולות להתמקד גם במדדים יותר ספציפיים כמו שיחות טלפון מלקוחות או לקוחות שהתסכלו במפה אצלכם. לא משנה מה המדדים, שימו לב מה המטרות, כי הן הדבר הראשון בדרך להצלחה.
הגדירו את קהל היעד
תרגוט מדויק עוזר לכם להתכוון על משתמשים בעלי כוונות קנייה מתוך הקהל שלכם. הבנה נכונה של ההקשר – הזמן, המיקום והמכשיר שמבצע את החיפוש, גם כן יעזור לכם לחדד אילו חיפושים צריכים להתאים למודעות שלכם.
זכרו את חמשת הדברים הבאים:
מי הלקוחות שלכם? (גיל, מגדר, מיקום, השכלה, הכנסה וכדומה).
מה הם מחפשים או מנסים להשיג? מה הם התחביבים שלכם, תחומי עניין והרגלי צריכה?
מתי הם בדרך כלל משוטטים ברשת ומחפשים מידע על המוצר, השירות או העסק שלכם?
איפה הם, גם פיזית וגם באינטרנט? איפה הם גרים וקונים בעולם האמיתי ואיפה אפשר למצוא אותם ברשת ( רשתות חברתיות, מנועי חיפוש וכדומה)?
למה הם מחפשים מידע ולמה אתם מה שהם צריכים לבחור?
השאלות הללו יעזרו לכם להגדיר את הקהל שלכם וגם יניעו את הקרייאטיב של המודעות שלכם.
מילות מפתח
מילות וביטויי מפתח הם הלב של קמפיין המובייל שלכם. מילות המפתח שאתם בוחרים אומרות לגוגל, אילו חיפושים אמורים להפעיל את המודעות שלכם ונותנים למחפשים מידע על המוצר או השירות שלכם.
הקשר הוא חשוב מאוד במילות מפתח למובייל, משתמשים עלולים להשתמש בביטויים ומילות מפתח שונות כשהם מחפשים מידע מהמכשיר הנייד שלהם. יותר מחצי מהמשתמשים המחפשים מוצר מהמובייל, נוטים לבצע רכישה תוך שעה, אז בחירת מילות המפתח הנכונות היא קריטית לקמפיין שלכם.
אל תשכחו להשתמש במילות מפתח שליליות. ככה תוכלו להגיד לגוגל אילו מילים וביטויים אתם לא רוצים להופיע בעבורם כשאנשים מחפשים אותם, מה שעוזר לכם למנוע בזבוז של הקלקות שסביר שלא ימירו.
אז מה אתם יכולים לעשות?
להלן רשימה של הפרקטיקות הטובות ביותר ליישום:
- אופטימיזציה למובייל מהתחלה ועד הסוף. מחקרים מראים ש- 57% מהצרכנים לא ימליצו על מותג אם אתר מובייל כושל ו-40% ימשיכו הלאה למתחרה אחרי חוויה גרועה במובייל. מקסמו את החזר ההשקעה שלכם כל ידי כך שתיתנו למשתמשים את החויה המושלמת בגלישה באתר שלכם במובייל.
- השתמשו בתוספים בקמפיינים שלכם. תוספים הם משהו שקל ליישם, חינם להציג ויכולה להיות להם השפעה עצומה על הביצועים של הקמפיין שלכם.
- תמריצו מחפשים עם הצעות וקריאות לפעולה המדברות באופן ישיר למשתמשי מובייל.
- השתמשו ב- AdWords בחוכמה כדי להגדיר מתי אתם רוצים שהקמפיין שלכם ירוץ. שנו את הצעות המחיר שלכם על מילות מפתח לפי השעה ביום והיום בשבוע. לדוגמה, סביר יותר שאנשים יחפשו משהו לאכול אחרי העבודה מהמובייל שלהם.
- נתחו את הביצועים, המשיכו בבדיקות ותשפרו תמיד. הגדירו את המדדים החשובים ביותר לכם ותבינו איך ומה צריך לעשות איתם כדי להגיע למטרות שהצבתם.
הסמארפונים כאן כדי להישאר, איך ספק בזה והגיע הזמן שתיכנסו למשחק. קמפיין הפרסום שלכם במובייל ידרוש זמן ומאמץ, תהיו חכמים בגישה שלכם והכניסו ללוח הזמנים שלכם את הפעילות הזאת שיכולה משמעותית לשנות את החזר ההשקעה שלכם.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: