אופטימיזציה בעזרת הפיקסל של פייסבוק – מה זה ואיך משתמשים?

הפיקסל של פייסבוק

הפיקסל של פייסבוק (Facebook Pixel), הוא למעשה קוד המשמש מפרסמים ועוזר להם לעקוב אחרי מבקרים באתר. הפיקסל למעשה מניח עוגיה (Cookie) העוקבת אחרי המבקרים באתר ויודעת לשאוב נתונים עליהם העוזרים לניהול קמפיין הפייסבוק שלכם במעקב אחרי ההמרות מהפייסבוק לאתר, בדרך הזאת אפשר ליצור ביתר קלות קהל לפרסם אליו, קהל כזה שהיה וביקר באתר שלכם.

במאמר זה נבחן מה היתרונות של הפיקסל הנ”ל ואיך מתקינים אותו.

היתרונות של הפיקסל

בעבר היו כמה סוגים שונים של פיקסלים ששומשו על מנת לעקוב אחרי פעילויות שונות של גולשים. פייסבוק עשו שינוי רציני ב-2015 ויצרו פיקסל אחד העוקב אחרי כל הנתונים ועוד ולמעשה מפשט את התהליך.

הפיקסל נחשב משהו שמשתמשים בו רק מפרסמים מקצועיים. אבל למעשה כל אחד יכול להתקין אותו אם לומדים נכון איך לעבוד איתו.

 

צעדים ראשונים לפייסבוק פיקסל

הכלי הזה עוזר בכמה דרכים:

  1. הפיקסל מוודא שהקמפיין שלכם מביא תוצאות!

לאחר ההתקנה של הפיקסל באתר שלכם, תוכלו לעקוב ולבדוק האם הקמפיין מביא המרות מהפייסבוק לאתר שלכם.

קיימת אפשרות לעקוב אחרי המרות לאתר פשוט או ליצור מעקב אחרי המרות שונות כמו התקנות של אפליקציה או קנייה של מוצרים מסוימים וכדומה.

  1. יצירת קהל למודעות שלכם

מיקוד הוא חלק קריטי ביצירת קמפיין פייסבוק חזק ומשתלם, בשביל ליצור קמפיין מודעות טוב יותר ניתן להשתמש בפיקסל ולמקד את המודעות לקהל ספציפי יותר. (מי קהל היעד המתאים בשבילי?)

בעזרתו של הפיקסל אפשר לכוון את מודעת הקמפיין שלכם לקהל של אנשים שנכנסו לאתר שלכם, הורידו או התעניינו באפליקציה, או שעשו פעולות מסוימות שקבעתם לעקוב אחריהם בעזרתו של הפיקסל. לאחר ההתקנה של הפיקסל אפשר לכוון מודעות ספציפית לאנשים שביקרו באתר בחצי שנה האחרונה.

 

  1. הפיקסל מאפשר שליטה נוספת על הקמפיין בכך שהוא נותן עוד כלים

 

הפיקסל מאפשר למפרסם לקבוע סוגים חדשים של המרות, דבר שנותן עוד נתונים על הקמפיין ומעשיר את הדוחות שמתקבלים על הקמפיין. בנוסף, אפשר להשתמש באפשרויות נוספות להצעות מחיר ולכוון את הקמפיין להביא יותר קהל לאתר או לאפליקציה שלכם.

התקנת הפיקסל של פייסבוק

התקנת הפיקסל של פייסבוק היא ממש לא מסובכת ויכולה להיעשות על ידי כמה צעדים פשוטים מאוד.

קודם כל יש ללכת ל- Facebook Business Manger ולמצוא את רובריקת ה-Pixels.

אם לא קיימים פיקסלים, כדי ליצור אחד על ידי לחיצה על “create a pixel”.

חלון חדש יקפוץ ההזדמנות לתת לפיקסל שלכם שם על מנת שיהיה נוח לעקוב אחריו וללחוץ על next.

לאחר מכן, נתבקש לבחור איך היינו רוצים לשים את הפיקסל במקומות שאנחנו צריכים,

אם אין לכם שום אינטגרציות עדיף פשוט להעתיק את הקוד ולהדביק אותו, זו הדרך הכי פשוטה לעשות כן. יש להדביק את שורות הקוד בין תגיות ה-  </head>  באתר שלכם.יש לוודא שהוספתם את הקוד בכל דף באתר שלכם.

פייסבוק ממליצים לשים את הקוד ב- HTML של האתר שלכם כדי להבטיח שאתם מקבלים את כל המידע מכל פינה באתר.

 

לסיכום,

אם אתם רוצים להוציא את המיטב מהקמפיין שלכם, חייב להיות לכם פיקסל מותקן על מנת שתוכלו לעקוב בצורה חכמה ויעילה אחרי פעילות הקהל שלכם.

הפיקסל פותח עולם שלם שבתוכו אפשר:

  • לעקוב אחרי המרות מעמוד הפייסבוק שלכם שעברו לאתר.
  • לקבל המון מידע המאפשר לנהל בצורה יותר טובה את הקמפיין ולייעל את ההשקעה שלכם בקמפיין.
  • יצירת קהל שאליו תוכלו לפנות בשלב מאוחר יותר או להשתמש בו כדי לחפש קהלים דומים לקמפיין שלכם.

 

פנו למשרד פרסום מקצועי החי ונושם את הפייסבוק באופן יום יומי להשגת ניצול מקסימלי של יכולות הפיקסל. ניצול נכון של הפיקסל מוביל לייעול של הקמפיין והוא כלי חשוב מאוד לכל תהליך האופטימיזציה בפייסבוק.

נשמח לעמוד לשירותכם ?

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

תוכן עניינים

1

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

פרסום ושיווק דיגיטלי

רוצים לדעת מה קורה בעולם השיווק הדיגיטלי ב-2021?

שנת 2021 תיזכר כשנה משמעותית בכל הקשור לעסקים בעולם הדיגיטלי. על רקע המגבלות שחווינו בעולם הפיסי, משרדי הפרסום והצריכה בדיגיטל צומחים בקצב מסחרר, ונתונים רשמיים