גם אתם חייבים לחזק את השיווק הדיגיטלי שלכם בעזרת סרטונים

למה להשתמש בסרטונים לקידום העסק

זה בטח לא סוד עבורכם שסרטונים הם הדבר הכי חם בשנים האחרונות. מתישהו בשנים האחרונות, האלגוריתם של פייסבוק הפסיק לחבב תוכן סטטי ופתאום ניתנה העדפה מטורפת לכל מה שזז, בין אם מדובר במודעות שעסקים פרסמו או אפילו העדפה של סרטון פרטי שלכם רוקדים עם סבתא מאשר תמונה סטטית המציגה חיבוק מרגש עם סבא. 

כמובן שהשינוי הזה לא קרה רק בפייסבוק. גם באינסטגרם, טוויטר ולינקדאין החלו כולם לאמץ כמה שיותר סרטונים והכל בגלל שבפועל, זה פשוט עובד טוב יותר. 

כמו שאמרנו, הסרטונים ככלי שיווקי ממש תפסו תאוצה בשנים האחרונות, והעניין לא בא לידי ביטוי רק בפרסום בפייסבוק או בפרסום בלינקדאין – פלטפורמה חדשה שבטח שמעתם עליה בשם טיק טוק  התעוררה ובשונה מהאחרות – היא מבוססת רק על וידאו ולא רק שהיא התעוררה, היא המצליחה ביותר מבין כולן עם כמות ההורדות הגדולה ביותר. 

אבל לא באנו לכאן לדבר על טיק טוק, אם כי הדוגמא של הפלטפורמה המסחררת מעידה על הצלחתו של הוידאו בעולם בכלל ועל הפוטנציאל הפרסומי הטמון בו. 

במאמר הזה נבדוק איך סרטונים יכולים לעזור לעסק שלכם ומה הופך סרטון לטוב בהשוואה לאחרים, 

את המידע הזה אתם יכולים ליישם לא רק במודעות אלא גם בתוכן שאתם מעלים מדי יום. 

 

 

1.סרטונים יעזרו לקהל שלכם להבין אתכם יותר טוב

 

 

בטוח אתם יודעים טוב מאוד מה אתם עושים – איזה שירותים אתם מוכרים ואילו בעיות יכולים לפתור המוצרים שיש לכם על המדף. אבל האם זה ממש ברור לקהל שעוקב אחריכם בפייסבוק או באינסטגרם? האם זה ברור כשמש במודעות שאתם מפרסמים? 

בעזרת סרטון קצר ופשוט שבו אתם יכולים אפילו לצלם את עצמכם, יהיה לכם קל מאוד להציג את עצמכם בפני הקהל ולהסביר בדיוק מה תחום ההתמחות שלכם כדי שמי שצריך ידע שהוא יכול לפנות אליכם.

אם אתם מציעים שירותים מסוימים, תסבירו למה כדאי לעבוד איתכם, מה מקבל הלקוח אם הוא יעזר בשירותים שלכם וכדומה. 

 

 

2.אתם אנושיים נכון? תדגישו את זה

 

 

אנשים רוצים לדעת שיש מישהו שמתאמץ, מישהו שאכפת לו – תהיו הבן אדם הזה על ידי הצגה של השירותים או המוצרים שלכם בצורה ברורה ותקלו על הקהל שלכם לקבל החלטה לבחור בכם. 

המטרה של זה היא לחזק אצל הקהל שלכם את העובדה שיש מישהו שבאמת עושה משהו עבורם. 

בימים האלה, כולנו מוצפים באינספור מסרים מדי יום, המון מפרסמים שרק רוצים את תשומת הלב שלנו ואסור שהקהל שלכם יישכח שאתם עובדים קשה כל יום כדי לדאוג לכל מה שהוא צריך – בין אם זה בשיפור המוצרים או השירותים שלכם או במענה מהיר לכל בקשה של כל דורש. 

בקיצור, אתם רוצים שיגיעו אליכם לקוחות פוטנציאליים חדשים שישלמו לכם כסף בשמחה על מה שאתם מציעים נכון? תדאגו להראות תמיד שאתם עובדים קשה ושהכסף שלהם לא סתם ילך לפח. 

 

אני לא רובוט

 

 

3.סרטונים יכולים להבדיל את עצמכם מהתחרות

 

 

הנושא הזה מאוד תלוי בשוק שאתם נמצאים בו, אבל יכול להיות שהמתחרים שלכם עדיין מפרסמים מודעות ותוכן סטטי – תחשבו איזה פער ויזואלי עצום אתם יכולים לפתוח על המתחרים שלכם בעיני הקהל שלכם אם רק תנגישו את השירותים שלכם באמצעות וידאו אינפורמטיבי ומעניין לעומת תמונה סטטית משעממת. 

 

 

4.סליחה, תזכיר לי מי אתה בבקשה?

 

 

תיכנסו רגע לנעליים של הקהל הפוטנציאלי שלכם שממש כרגע מחפש להשתמש בשירותים שאתם מציעים. בעיניו, כל נותני השירות מהתחום שלכם עושים פחות או יותר אותו הדבר – בהמשך ישיר לסעיף 3, סרטונים נותנים לכם את ההזדמנות להפוך לפנים של מה שאתם מציעים ולתת משהו מעבר ליכולות המקצועיות היבשות שאתם מציעים. 

מיתוג נכון בסרטונים יעבוד מאוד טוב ויישאר בזכרונו של הלקוח הפוטנציאלי הרבה זמן עד שהוא יקבל את ההחלטה לעבוד איתכם. 

שוב אי אפשר לברוח מההשוואה הברורה לעולם הסטטי שבו אנחנו די מוגבלים במה שאנחנו יכולים להציג בתוך הריבוע הקסום שהפלטפורמות נותנות לנו, אבל ממש בתוך אותו הריבוע אתם יכולים ליצור עולם שלם של תוכן שיעביר את המסר שלכם, יראה את המיתוג שלכם ויעזור לכם להבדיל את עצמכם ממתחרים. 

 

 

5.לייקים, תגובות, שיתופים זה כל מה שאתם צריכים

 

 

באופן חד משמעי סרטונים פשוט מעודדים יותר מעורבות מצד הגולשים. מעורבות זו באה לידי ביטוי בלייקים, תגובות ושיתופים שעליהם לא צריך לדבר יותר מדי שבשנים האחרונות אלה הפכו להיות ממש מדד להצלחה. 

על מנת להשיג את השילוש הקדוש הזה עליכם ליצור סרטונים שיעודדו אנשים להגיב – תוכן שימשוך אותם גם מבחינה רגשית וגם מבחינה פרקטית. 

יש לכם סיפור מעניין על איך החברה שלכם התחילה? ספרו אותו. יש לכם “סודות מקצועיים” שאתם יכולים לשתף שיקלו על החיים של הקהל שלכם? זה הזמן לשתף. 

תנו להם ערך והם יתנו לכם בתמורה המון אהבה ויהפכו להיות לקוחות שלכם – WIN WIN.

 

לייקים שיתופים

6.איפה הלקוחות שלכם בכלל? 

 

 

את התוכן שלכם אתם צריכים לפרסם במקום שבו הלקוחות שלכם נמצאים אחרת מה הטעם. 

באופן כללי, אנחנו ממליצים לדבוק ברשת חברתית אחת ולפרסם שם את התוכן – ריבוי חשבונות ברשתות חברתיות סתם יכול לבלבל את הלקוחות שלכם והם יפספסו אתכם לגמרי. 

בחרו מקום אחד שבו הלקוחות שלכם הכי פעילים, מן הסתם זה צריך להיות מקום המתאים לאופי ולהלך הרוח של העסק שלכם. 

צריכים עזרה להבין מה אסטרטגיית הפרסום הטובה ביותר עבור העסק שלכם? צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם. 

 

 

 

 

יש לכם שאלות? מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים: