איך תחרויות בפייסבוק יכולות לעזור לעסק שלכם בשנת 2021

רוצים להגיע לקהל חדש ומגוון יותר בעזרת הפייסבוק? תחרויות בפייסבוק הן דרך מעולה ליצור אינטראקציה עם הקהל שלכם כחלק מקמפיין הפרסום בפייסבוק , לקבל תשומת לב למותג וליצור פעילות אורגנית.

יותר מ-80% מהמפרסמים מאמינים שתחרויות וסוגים אחרים של תוכן אינטראקטיבי יכולים להביא יותר תשומת לב חיובית מאשר פוסטים סטטים והם לגמרי צודקים.

תחרות אחת בפייסבוק יכולה לעזור לעסק שלכם בכמה דרכים שונות.

במאמר הזה נעבור על כמה נקודות חשובות, נראה מה הוא הבסיס לתחרויות בפייסבוק, מה לחשוב לפני שמתחילים בכלל, איך לפתח אסטרטגיות ספציפיות שיעזרו לכם לייצר כמה שיותר אינטרקציה עם הקהל החדש.

מוכנים? קדימה.

הזמנה לענות על כמה שאלות, לפתור פאזל או ליצור תמונה מדהימה בתמורה לפרס מאוד מושכת המון משתמשים כשהם גוללים בפיד שלהם בפייסבוק.

ישנן 5 סיבות מרכזיות להתחיל תחרות לקהל שלכם בפייסבוק:

  1. הגדילו את הקהל שאתם מגיעים אליו ותרוויחו עוקבים חדשים.
  2. תפנו לעוקבים הקיימים שלכם בדרך חדשה וכיפית.
  3. הרבה לייקים.
  4. שימוש באסטרטגיות מוליטימדיה בדוקות, כמו עריכה מקצועית של תמונות וסרטונים באיכות גבוהה.
  5. תרוויחו רעיונות ועיצובים חדשים דרך תוכן הנוצר על ידי המשתמשים.

בנוסף, ישנן הרבה דרכים להפוך את התחרויות שלכם בפייסבוק ליצירתיות וייחודיות שיבדילו אותן משאר התוכן הנמצא שם.

תחרויות בפייסבוק – הבסיס

אם אף פעם לא יצרתם תחרות בפייסבוק, יכול להיות שאתם חושבים שזה פשוט:

מכריזים על התחרות, מוסיפים לינק ועוקבים אחרי הנתונים שהמשתמשים מכניסים.

אבל ישנם כמה שלבים אחרים שיכולים להיות קריטיים להצלחה של התחרות:

  1. ראשית, תזהו מה המטרות שלכם. אתם מנסים להגדיל את המודעות למותג לשכם? מספר התקנות של אפליקציה? המרות? המטרות הללו יקבעו את המבנה של התחרות שלכם.
  2. תוודאו שאתם בוחרים פרס שיעניין את קהל היעד שלכם אבל צנוע יחסית כדי למנוע השתתפות של רמאים.
  3. תקבעו זמן מסוים. תחושת דחיפות תוסיף עניין בעיניי המשתתף.
  4. תבדקו בחוקים ופוליסת השימוש של פייסבוק כדי לוודא שאתם עומדים בתנאים הדרושים בתחרות שלכם.
  5. תפרסמו את התוכן שלכם במדיות השונות ברחבי הרשת.
 

3 אסטרטגיות חכמות ליצירת תחרויות בפייסבוק

הגיע הזמן להיות יצירתיים עם תוכן ייחודי שבאמת מדבר לקהל שלכם, תציגו את המותג שלכם באור הכי חיובי שאתם יכולים ותוכלו לעזור לחברה שלכם לגדול בדרכים חדשות.

  1. תעבדו עם תוכן הנוצר על ידי המשתמשים. תבקשו תמונות מקוריות, עיצובים או אנקדוטות כדי למשוך את המשתמשים הקרייאטיבים בקהל שלכם. הדגשת תוכן הנוצר על ידי משתמשים יגרום לעוקבים שלכם להרגיש גאווה לגבי העבודות שלהם, יוציא משתמשים שנוהגים להתחבא, יוצר שיתופים ומציג את מותג שלכם באור חדש.

תחרויות ששמות במרכז את התוכן הנוצר על ידי העוקבים הן בעלות פוטנציאל עצום ליצירת קשר משמעותי וחדש בין העסק לבין הקהל שלו, הרבה מעבר לסתם לייקים, תגובות ו/או שיתופים. העוקבים שלכם ייצרו את התוכן במקום פשוט לקבל את שלכם.

תחרויות כאלה יעוררו השראה אצל הקהל שלכם, יבנו קהילה פעילה מאוד, יתנו מגוון למותג שלכם ויספקו לכם עיצובים ורעיונות למוצרים הבאים שלכם.

  1. קבלת פרס על חיפוש ומציאה. לבקש ממשתמשים לגלות משהו חבוי בתוך התמונה של התחרות שלכם בתמורה לפרס יכול ליצור המון פידבק חיובי.

אתם יכולים להעביר מידע על המוצר או המותג שלכם בעוד שהמשתמשים מבלים זמן בלהסתכל על התמונה. בנוסך, ברגע שהם מצליחים למצוא את הדברים המסתתרים בתמונה, הם כנראה גם יעשו את הצעד הבא כדי לדרוש את הפרס שלהם.

 

זה יוצור אפילו יותר פוטנציאל עבורכם להגיע למטרות של התחרות, כמו חשבונות חדשים או הגדלת התנועה לאתר שלכם.

 

תחרות של מציאה וקבלת פרס זו דרך מצוינת לעזור לקהל שלכם ללמוד על המוצרים החדשים שלכם ולהגדיל את הכניסות לאתר שלכם כדי לדרוש את הפרסים.

 

בנוסך, הטבע של התחרויות האלה והעובדה שהן קורות ב’לייב’ מעודדות את המשתמשים לפעול במהרה, מה שהופך את זה לאסטרטגיה מעולה להשגת תוצאות בזמן קצר.

 

  1. מניעת סיכונים בכניסת משתמשים רמאים. ניהול סיכונים זה עניין בסיסי כשמדובר על הגדלת עסק.

בתחרות בפייסבוק, תשמשו בכל אמצעי זהירות שאתם יכולים כדי לבטח את החברה שלכם נגד חשבונות מזויפים ומשתמשים המחפשים את הדרך המהירה ביותר להשיג את הפרס שאתם מציעים.

לצערנו, לרמאים יש הרבה מתודות לניצול של התחרויות הללו לתועלתם האישית בלבד.

אינטיליגנציה מלאכותית הפכה יצירה של תמונות של אנשים ליעילה מאוד, יכול להיות קשה להבדיל בין כניסות של רמאים לכנסות תמימות לחלוטין לתחרות.

למרות שהפוליסה של פייסבוק התחזקה מאוד ועודכנה לאחרונה כדי להפוך תחרויות לקשוחות יותר, ישנם כמה צעדים שאתם יכולים לעשות כדי לוודא שהתחרות שלכם נשארת בטוחה:

  • תתמקדו בפרסים צנועים שמעיינים את הקהל שלכם. לדוגמה, אם אתם חברת קוסמטיקה, תשקלו להציע חבילת מתנות באיכות גבוהה המכילה אוסף מהמוצרים הטובים ביותר שלכם, בניגוד להצעה יותר גדולה, כמו מברשות חינם לכל החיים.
  • אם אתם מחליטים להריץ עוד מודעות במקביל לתחרות שלכם, תוודאו שאתם פונים לקהלים הנכונים. אם אתם מפרסמים סתם על הקיר של עמוד הפייסבוק שלכם עדכונים וכדומה, יכול להיות שתגיעו לאנשים הלא נכונים.

בעוד שאין תחרות עמידה בפני שיתוף הצבעות וכניסות מחשבונות מזויפים. כל הרשום למעלה, יוריד את החשיפה הפוטנציאלית לרמאים, יהפכו את המותג שלכם לאמין יותר ויבהירו את הכללים.

לסיכום

תחרויות בפייסבוק הן דרך מעולה להגדיל את העסק שלכם על ידי יצירת אינטראקציה עם העוקבים בדרכים חדשות ויצירתיות.

אתם יכולים להדגיש תוכן הנוצר על ידי הגולשים כדי לעורר קשרים חדשים בתוך הקהילה ולמשוך הרבה יותר קהל חדש שיתעניין במוצר שלכם בעזרת המלצות של גולשים שונים.

המשתמשים שלכם יבלו יותר זמן על הפוסטים אם תעשו תחרות בסגנון “מציאה = פרס”.

זכרו לדאוג שהתחרות שלכם בטוחה נגר רמאים ויהיה לכם המקום לגדול ביחד עם הקהל שלכם!

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

5 סיבות למה לפרסם ברשתות החברתיות
טיפים לפרסום בפייסבוק

5 סיבות למה לפרסם ברשתות החברתיות

זה לא סוד שהרשתות החברתיות תופסות מקום מאוד מכובד בחיים של כולנו. ובין אם יש לכם כמות עוקבים מכובדת או לא, פרסום ברשתות החברתיות יכול

4 סיבות למה אתם חייבים לפרסם באינסטגרם
טיפים לפרסום בפייסבוק

4 סיבות למה אתם חייבים לפרסם באינסטגרם

בשנה שעברה אינסטגרם חגגה 10 שנים שזה לא מעט בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות. יחד עם זאת, הפלטפורמה לא מפסיקה להשתנות ולהתפתח לכיוונים חדשים המאפשרים לעסקים