ארבעה כללים לאסטרטגיה מנצחת לפרסום בפייסבוק

זמן קריאה: 5 דקות

נכון לאפריל 2017, יותר מ-5 מיליון עסקים פרסמו בפייסבוק בכל חודש. זה הרבה יותר מ-3 מיליון שפרסמו בפייסבוק בחודש מרץ 2016.

אם אתם רוצים שהעסק שלכם ישרוד בשנת 2018, אתם חייבים להביא לקוחות חדשים.

יצירת מודעות (או דפי נחיתה)  שתופסות את העין ומעניינות את הלקוחות הן הדרך הטובה ביותר לצלוח את השנה שמגיעה אלינו בצעדי ענק.

אבל לא כל המודעות הן אותו הדבר, לכל מודעה חייב להיות בסיס מסוים הכולל בתוכו את האספקטים החיוניים להצלחה של המודעה, ללא האספקטים הללו, המקפיין פייסבוק שלכם פשוט לא ישיג את תשומת הלב הנכונה של הקהל הפוטנציאלי.

כתוצאה מכך, פחות אנשים יראו את המוצר או השירות שאתם מציעים.

ועכשיו לחדשות הטובות: יצירת מודעת הפייסבוק האולטימטיבית זה לא קשה כמו שאתם חושבים.

במאמר זה נראה את ארבעת הדברים החשובים ביותר שכל קמפיין (מודעות, עמודי נחיתה) צריך, למעשה עמודי התווך והבסיס שיהפכו כל קמפיין וכל מודעה למוצלחת.

ארבעת הכללים לקמפיין הפייסבוק שלכם

  1. פשטות – הרבה לקוחות פוטנציאלים בפייסבוק, מגיעים לאתר אינטרנט של עסק מסוים, דרך קישור שפרסם אותו העסק. לצערי, האתר אליו הם מגיעים פשוט עמוס מדי ומאוד לא נעים לעין. הוא מלא בעיצובים מוצרים ומוגזמים וכל מיני אנימציות, בנוסף זה ממש לא טוב כשיש יותר מדי דרכים לנווט באתר שלכם. פשטות זו הדרך.
  • קריאה לפעולה אחת – הקריאה לפעולה צריכה להגיד ללקוחות לעשות משהו, אבל היא גם כן צריכה להיראות פשוטה מבחינה ויז’ואליתץ ודאו שהיא כתובה בצורה ברורה ובולטת בעמוד.
  • צמצמו אלמנטים בעמוד – אם לקוח פוטנציאלי מסתכל באתר האינטרנט שלכם ויש שם יותר מדי אלמנטים הוא עלול להרגיש מוצף ולדלג לגמרי על מודעות. דברים לשים לב אליהם זה טקסטים שעלולים להיות גדולים מדי או רקעים צבעוניים מדי. ודאו שהלינקים באתר שלכם בולטים וברורים.
  • שמרו על טקסט באתר שלכם מסודר – התוכן המילולי באתר שלכם לא צריך למלא את כל העמוד, זה יכריח את הקורא להתאמץ יותר בקריאת המודעות או הפרסומות שלכם וכתוצאה מכך הם לא יקראו עד הסוף.
  1. משכו את העין – לאחר שהבנו שהדברים צריכים להיות פשוטים מאוד במודעות שלכם ובעמודי הנחיתה, יהיה לכם יותר נוח לכוון את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם לאן שאתם רוצים. תצטרכו להבין מה עובד הכי טוב למוצר שלכם, למותג שלכם ולקוראים שלכם. לכל אחד מתאים משהו אחר כאמור.

ישנם 4 כללים עיקריים לעקוב אחריהם:

 

  • הפרידו את התוכן שלכם על ידי תבניות שונות או צבעים שונים. הדבר יכול לעשות על ידי בחירת פונטים בצבעים שונים וכדומה. המטרה היא להפריד רעיונות ובלוקים של תוכן על ידי חלוקה לצבעים.
  • עיצוב טוב צריך להדגיש דברים ולא לבלבל את הקורא. עיצוב טוב לא חייב להיות גדול ובולט מאוד פיזית, הוא יכול להיות עדין ועדיין להעביר את המסר בצורה מעולה.
  • השתמשו בתמונות כשצריך – קל מאוד להשתמש ביותר מדי תמונות, או לא להשתמש בהם בכלל. מקמו את התמונות שלכם איפה שהנושא של התמונה ימשוך את עינו של הקורא בצורה הטובה ביותר.
  • השתמשו באנימציות – לא משהו מטורף, משהו פשוט, אנימציה שתוביל את המבקר באתר לאן שאתם רוצים.
  1. תוכן ועוד תוכן – ברגע שהקהל הפוטנציאלי “ננעל” על הפרסומת או דף הנחיתה שלכם, הוא יצטרך לקרוא את התוכן. התוכן הוא קריטי לשמירה על עניין מבחינת הלקוח הפוטנציאלי והוא צריך לדאוג להשיג את מלוא תשומת הלב של הקורא. התוכן צריך להיות נוח לקריאה ומאוד ברור להבנה.
  • הראו איזשהו שינוי, הכותרת היא זו שצריכה למשוך בראש ובראשונה , לגרום לקורא להתעניין במאמר. בתוכן עצמו, תארו את המצב של המוצר שלכם כמו שהוא עכשיו ואיך הוא היה לפני. שינוי שכזה מוכר מוצרים, והלקוחות הפוטנציאלים צריכים לדעת על כך עוד מהכותרת.
  • הקריאה לפעולה צריכה להיות ברורה מאוד מבחינת תוכן ומבחינת נראות. אל תחכו לסוף העמוד כדי לרשום אותה.
  1. מסר אחד – עמוד הנחיתה שלכם והמודעה שמובילה עליו חייבות להיות בעלות אותו המסר, או לפחות קשורות באיזשהי צורה. לא רק שהדבר יגרום ליותר אנשים להתעניין במוצר שלכם, זה גם נותן לו לגיטימציה בעיניי הלקוח הפוטנציאלי, והופך את העסק שלכם ליות אמין בעיניי הלקוחות.

ישנם שלושה כללים עיקריים:

 

  • ודאו שהמודעות ועמוד הנחיתה שלכם עקביים מבחינת המסר שהם מעבירים. זה חשוב במיוחד בפייסבוק, שבו הקמפיין שלכם עלול להיכשל פשוט. מצד שני, אם הם כן תואמים מבחינת המסר, הלידים שתקבלו יהיו איכותיים יותר ואחוז ההמרות שלכם יגדל.
  • אותו המסר לא אומר אותו הטקסט. זה שהמסר צריך להיות זהה לא אומר שצריך להציג אותם בדיוק באותו האופן גם בעמוד הנחיתה וגם במודעה המובילה אליו.
  • עיצוב דומה. גם בעמוד הנחיתה וגם במודעה צריך להיות אותו הסגנון העיצובי, אותם הצבעים ואותו הרעיון האומנותי. הם לא צריכים להיות בדיוק אותו הדבר אבל זה ליצור זהות למוצר ולמותג.

 

לסיכום – האסטרטגיה שלכם לפרסום בפייסבוק צריכה להתמקד בארבעה דברים, פשטות, למשוך את העין של הלקוח הפוטנציאלי, תוכן טוב ומסר אחד. במעקב אחרי הכללים של ארבעת אלה תוציאו תוצאות טובות יותר מהמודעות ועמודי הנחיתה שלכם.

פנו למשרד פרסום מקצועי שיבנה עבורכם את האסטרטגיה הטובה והמתאימה ביותר לעסק שלכם.

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן