כיצד בניית חנות וירטואלית תעזור לעסק שלך?

אחד הדברים שיכולים לשדרג את העסק שלך הוא בניית חנות וירטואלית למכירת מוצרים אונליין.

אם יש לכם מוצרים למכירה, אפילו אם אלה קיימים בחנות הפיזית שלכם, חשוב להוסיף את האפשרות לרכוש אותם דרך האתר גם כן.

אנשים רבים רוכשים היום באינטרנט ומחודש לחודש גם יותר אנשים מצטרפים לעולם הדיגיטל ונהנים לבצע רכישות באינטרנט.

מה ניתן לרכוש באינטרנט?

כיום ניתן לרכוש כמעט כל דבר שעולה על דעתכם באמצעות האינטרנט: מתנות לימי הולדת, מכשירי חשמל, מכוניות, סרטים, ספרים, רהיטים, בגדים, נעליים ציוד משרדי ואפילו מזון.

אנשים נהנים לבצע את הרכישה באינטרנט, בלי עובד שמלחיץ אותם, ללא הצורך לצאת מהבית ולהגיע לקניון/לחנות/למפעל.

ניתן גם לבצע השוואות מחירים בקלות, לבחון את מפרט המוצר ולהחליט אם אנו מעוניינים ברכישה או לא. הנוחות גוברת על הצורך לגעת, למדוד ולבדוק את המוצר ולכן יותר ויותר אנשים מבצעים הזמנות דרך האינטרנט.

תמונה ממאמר בנושא בניית חנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית, נוח יותר ללקוח לקנות, הלקוח קונה יותר! תמונה: Pixabay

כיצד חנות וירטואלית תגדיל את המכירות בעסק שלך?

תאר לך שהחנות שלך כל כך מצליחה שהחלטת לפתוח חנות נוספת בעיר אחרת.

לפתע גם החנות השנייה מכניסה כסף וההכנסות בעסק גדלו. מדוע הן גדלו? כי יש מקור נוסף להכנסת כסף.

גם אם יש לכם חנות אחת, עלויות הפקה של חנות נוספת, בעולם של האינטרנט, פחותות בהרבה משכירת מקום, רכישת מלאי, סגירת חוזים, תשלומי מסים, עורכי דין ועוד.

תוכלו לפנות לחברת בניית אתרים או משרד פרסום ואלה יוכלו לבנות עבורכם אתר תדמית הכוללת חנות וירטואלית מקצועית באתר.

כך למעשה אתם פותחים את החנות שלכם עבור לקוחות נוספים ללא מגבלה דמוגרפית, ומאפשרים להם להזמין מכם מוצרים ולקבל אותם בדואר.

אם יש לכם חנות רהיטים למשל, תוכלו להעלות את הריהוט, המפרט של כל רהיט והמחיר המבוקש לאתר

והגולש המתעניין בריהוט מסוים יגלוש בקטלוג שלכם ויוכל לבצע רכישה של הרהיט דרך האתר.

כמובן שככל שהמוצר יקר יותר כך יגבר הסיכוי שהלקוח ירצה להתקשר לברר פרטים נוספים, אולם כאשר אתם נתפסים בעיניי הלקוח כספק אמין, הם ימשיכו להזמין ולהתעניין במוצרים שלכם.

את הרהיט כמובן תוכלו לבחור לשלוח בדואר או עם שליח בהתאם למדיניות החברה שלכם.

בניית חנות וירטואלית מצליחה כוללת את השלבים הבאים:

  • בחירת המוצרים למכירה – אם יש לכם חנות עם מוצרים, תרצו לשכור צלם מקצועי שיצלם את המוצרים שלכם ותעלו אותם לאתר.
    • אם אין לכם חנות עם מוצרים אבל יש לכם רעיונות למוצרים שאתם יכולים למכור
    • בנו את קונספט החנות שלכם תחילה והגדירו את המוצרים שאתם רוצים למכור ויכולים לספק.
  • הגדרת קהל היעד – הגדירו בצורה ברורה מיהם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם:
    • מהיכן הם בארץ, כמה הם יהיו מוכנים לשלם עבור המוצרים שלכם, האם הם גברים? נשים? באילו גילים?
  • ארגון והעלאת המוצרים לאתר – דאגו שהמוצרים יהיו מסודרים היטב בקטגוריות כאשר לכל מוצר יש עמוד עם מחיר ומפרט מוצר ברור.
  • הכנת תכנית שיווק – ביחד עם משרד הפרסום וגובה תקציב הפרסום שלכם ניתן יהיה להכין תכנית שיווק אפקטיבית לפרסום החנות והבאתת לקוחות.
  • שיווק ופרסום החנות – ביצוע שוטף של עבודת השיווק והפרסום. לרוב יתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים.
  • מעקב ושיפור ביצועים – חלק קריטי בהצלחה של כל עסק, גם אם הוא דיגיטלי, הוא ניתוח נתונים ומעקב.
    • ניתן יהיה לשתול קוד אנליטיקס באתר שיאסוף מידע רב על הגולשים באתר, דרכי הפעולה שלהם, זמן השהייה באתר ועוד.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר כדי לכתוב תגובה.

Call Now Button