המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – הגדרת חשבון

במאמר השני במדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, נראה איך מגדירים חשבון פרסום בפייסבוק.

אז אם אתם לא בטוחים איך להתחיל, אל תדאגו, זה ממש לא מסובך. בהמשך, תמצאו הוראות מפורטות להגדרת חשבון הפרסום שלכם בפייסבוק, כולל קווים מנחים לעבודה עם כלי הניהול של פייסבוק ועם הכלי לניהול המודעות שלכם.

מה הוא הכלי לניהול של פייסבוק? (Facebook Business Manager)

כלי הניהול נבנה כדי לעזור לכם לנהל עמודי פייסבוק וחשבונות פרסום. בעזרת הכלי, תוכלו:

  • לנהל את הכניסות לדפים ולחשבונות שלכם – לראות למי יש אישור להיכנס לדפים ולחשבונות ולשנות הרשאות בהתאם.
  • לעבוד עם סוכנויות – אפשר לשתף את השליטה עם אנשים אחרים שיכולים לעזור לכם לנהל את הקמפיינים שלכם.

יכולים להיות לכם מספר חשבונות ומשתמשים תחת אותו כלי הניהול.

על מנת לפרסם בפייסבוק, אתם צריכים להפעיל את הכלי על ידי ניהול עמוד פייסבוק אחד לפחות.

להוספת עמוד פייסבוק:

  1. לכו להגדרות הכלי לניהול. (Business Manager Settings)
  2. מתחת לטאב אנשים ונכסים, תבחרו דפים.
  3. לחצו על הוספת דף חדש.
  4. בחרו אחת משלושת האפשרויות: דף קיים , בקשת כניסה לדף קיים, יצירת דף חדש.
  5. אם אתם בוחרים לבקש כניסה או לדרוש דף קיים, הכניסו את שם הדף או הכתובת.

להוספת חשבון פרסום:

  1. פתחו את כלי הניהול.
  2. לחצו על חשבונות מודעות. (Ad Accounts)
  3. הצד הימני של העמוד לחצו על, הוסף חשבון מודעות חדש.
  4. בחרו אחת משלוש האפשרויות.

לפני שאתם מתחילים בפרסום, אתם תצטרכו לתת לפייסבוק מידע נוסף ולהכניס את הכרטיס שאותו אתם רוצים לחייב.

הגדרת המידע הדרוש לחשבון הפרסום שלכם

כמו שבטח דמיינתם, פייסבוק לא יאפשרו לכם להתחיל לפרסם לפני שהכנסתם אמצעי תשלום לגיטימי ולפני שהוספתם מידע על העסק שלכם.

לכו להגדרות חשבון  ומלאו את המקומות החסרים עם שם החברה שלכם, כתובת ועוד מידע רלוונטי שיידרש.

אתם יכולים להכניס כתובת למשלוח חשבונית תחת תשלומים, על ידי הוספת אמצעי תשלום.

אחרי שהכנסתם את כל הפרטים הדרושים, תשמרו את השינויים וגשו לדף התשלומים.

 

תשלומים וחשבונות

עכשיו הגיע הזמן להוסיף כרטיס אשראי לחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק.

כדי לעשות את זה לכו למקום המתאים בכלי הניהול. (billing/payment methods).

אתם תגיעו למעשה לדף שבו תוכלו להוסיף אמצעי תשלום חדש, לערוך את אמצעיי התשלום הקיימים ולקבוע תקציב לחשבון שלכם.

פייסבוק מקבלים הרבה אפשרויות תשלום, כולל כרטיסי אשראי ופייפאל.

עצה: כלל שתתחילו לפרסם יותר ויותר בפייסבוק, אנחנו מציעים שתוסיפו אפשרות תשלום שנייה. בדרך הזו, אם אמצעי התשלום שלכם יעשה בעיות כלשהן כמו, יפוג תוקפו, יגיע לתקרת התקציב או יחסם מסיבה מסוימת, הפרסום שלכם לא ייפגע.

אם אמצעי התשלום הראשי שלכם נכשל, כל הקמפיינים שלכם יעצרו עד שתשלמו. אתם גם תצטרכו לאתחל אותם ידנית אחד אחד. עבודה סיציפית מאוד אם אתם מריצים כמה קמפיינים. אם יש לכם אמצעי תשלום משני מוגדר, פייסבוק יתחילו לחייב אותו והכל ימשיך לעבוד כרגיל.

שימו לב שאתם לא יכולים למחוק את אמצעי התשלום הראשי שלכם, אז תצטרכו להפוך את המשני לראשי ואז למחוק את הראשון.

מתי החיוב מגיע?

אתם יכולים לצפות לחשבון מפייסבוק בשני מקרים:

  • בסוף כל חודש.
  • כשאתם מגיעים לסף החיוב שלכם.

סף החיוב אומר שאמצעי התשלום הראשי שלכם יחויב כל פעם שאתם מגיעים לסכום מסוים. הסכום הזה משתנה על סמך החיובים הקודמים שלכם.

הסף יהיה נמוך יחסית כשאתם מתחילים ואתם תחויבו כל פעם שתגיעו אליו. ככל שתוציאו יותר כסף והכל יעבור חלק, הסף יעלה לאט לאט.

אל תדאגו, לסף הזה בפועל אין שום השפעה על קמפיין הפרסום שלכם, הוא רק משפיע על איך תחויבו בפועל. היתרון הגדול בסך חיוב גדול, הוא שתצטרכו להתמודד עם פחות הודעות מערכת מפייסבוק. אם אתם רוצים לשנות את הסף, אתם יכולים ליצור קשר עם התמיכה של פייסבוק.

איך להגביל את החשבון?

אם אתם רוצים להיות בטוחים שהקמפיינים שלכם לא  חורגים מתקציב הפרסום החודשי שלכם, אתם יכולים לקבוע את התקציב למעשה.

זה גם מאוד שימושי כשעובדים עם סוכנויות, כשאתם רוצים לדאוג שאף אחד לא מבזבז יותר ממה שהחלטתם שמתאים.

אל תקבעו את הקתציב נמוך מדי או שתצטרכו לעדכן אותו לעיתים קרובות, זכרו שכל פעם שהגעתם לגבול הזה, החשבונות שלכם יוקפאו ל-15 דקות.

 

 

הגבלות על חשבון הפרסום

בין אם אתם אוהבים את זה או לא, לחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק יש כמה מגבלות. הן לא אמורות להפריע לכם רוב הזמן, אבל עדיף שתדעו מה הן מההתחלה.

  • משתמש יכול לנהל עד 25 חשבונות פרסום.
  • חשבון פרסום יכול להכיל עד 25 משתמשים.
  • חשבון פרסום רגיל יכול להכיל עד 5000 מודעות , 1000 סטים של מודעות ו- 1000 קמפיינים.
  • כל סט של מודעות יכול להכיל עד 50 יחידות.

ההגבלות הללו תוספות רק אם אתם לא מוחקים קמפיינים או מודעות. כשאתם מגיעים לאחת מההגבלות הללו, תצטרכו למחוק דברים ישנים.

 

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

Call Now Button