המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – יצירת מודעות

ביצועים וקרייאטיב של מודעות

התוכן והקרייאטיב של המודעות שלכם הם מהאלמנטים החשובים ביותר שקובעים האם קמפיין הפרסום בפייסבוק יצליח או לא. תלוי בקרייאטיב של המודעה שלכם, יכול להיות הבדל של 100% או יותר בין מודעות שונות והעלות עבור לחיצה והעלות עבור פעולה שלהם. גם התמונות שאתם מוסיפים למודעות שלכם אחראיות ל- 75% - 90% מהביצועים של המודעות. אז כדאי שתעשו את העיצוב והתוכן כמו שצריך!

איך להתחיל ליצור מודעות

בשלב יצירת הקמפיין שלכם, אתם יכולים לבחור בין סוגים שונים של מודעות ( קראו עוד על סוגי מודעות ), על פי מטרת הקמפיין שלכם.

פייסבוק מאפשר לכם לבחור ולבדוק 6 סוגים שונים של מודעות ולמצוא את זו שעובדת הכי טוב בשבילכם. אנחנו מציעים שתמיד תבסדקו כמה אלמנטים של כל מודעה, ועיצוב המודעה שלכם בפייסבוק הוא מקום נהדר להתחיל.

כדי לבחור תמונות למודעות שלכם, עומדות בפניכם שלוש אפשרויות:

  • להעלות תמונה מהמחשב שלכם.
  • להשתמש בתמונה שכבר השתמשתם בה בעבר מהתמונות השמורות בספרייה.
  • למצוא תמונות במאגרים חינמיים.

תודות לשיתוף הפעולה בין פייסבוק לבין בנק התמונות שאטרסטוק, אתם יכולים להשתמש במיליוני תמונות בחינם! חשוב מדי פעם לרענן את התמונות במודעות שלכם, כדי לרענן את החוויה למשתמשים ולהשאיר את המודעות שלכם אטרקטיביות.

למרות כל זה, שימו לב שהתמונות החינמיות פתוחות לשימוש אצל כל המפרסמים בפייסבוק, מה שאומר שרוב התמונות כבר נמצאות בשימוש באלפי קמפיינים אחרים. הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות הוא להשתמש בתמונות מקוריות שלכם.

עיצוב מודעות

על מנת לעזור לכם להכין קרייאטיב מנצח למודעות שלכם שיביא לכם הקלקות ועלות נמוכה עבורם, עשינו רשימה של עצות לעיצוב מעולה.

כדי ליצור עיצובים מדהימים למודעות שלכם, עליכם:

  • לדאוג שהמודעות צבעוניות, כדי שמיד ימשכו תשומת לב.
  • מקמו את ההצעה העיקרית שלכם בתוך התמונה, כדי שאנשים שרואים את המודעה מיד יראו את ההצעה שלכם.
  • צרו מודעות שיוצרות ניגודיות בינן לבין הקיר בפייסבוק.
  • השתמשו בגודל הנכון לתמונה ( 1200 X 628 פיקסלים), על מנת שהמודעות שלכם ייראו טוב על כך מסך.

תוכן למודעות

התוכן למודעות הוא החלק השני בחשיבותו, מיד אחרי התמונה. התוכן אמור למשוך עניין מצד המשתמש  ואז לשכנע אותם לנקוט פעולה מסוימת כמו לקנות משהו.

למודעות שלכם בפייסבוק יש מספר שדות שבהן אתם יכולים לצרף טקסט:

  • החלק הראשי במודעה- עד 90 תווים.
  • כותרת – עד 25 תווים.
  • תיאור הלינק – עד 90 תווים.

תצרו כמה כותרות שונות ותיאורים שונים לפני שאתם מתחילים ליצור את המודעה. זה יאפשר לכם בחירה של משהו שאהבתם יותר מאשר להמציא משהו על המקום כשאתם כותבים את המודעה.

כמו שאתם יכולים לראות, יש לכם עוד כמה אפשרויות כשמדובר בניוזפיד ובמודעות למובייל, בהשוואה למודעות שמופיעות בצד הימני. קודם כל, תבחרו כפתור קריאה לפעולה מאלה המתאפשרים לכם בפייסבוק. הכפתורים הללו הוכיחו את עצמם כאפקטיביים בהעלאת אחוז ההקלקה. אם הם מתאימים למוצר שלכם, אנחנו ממליצים בחום שתוסיפו אותם.

זכרו, שימרו על התוכן שלכם קצר ולעניין. כאן המטרה היא לא למכור, זה לשכנע את המשתמש ללחוץ על המודעה ולגלות עוד מידע בנושא. נסו להיות משכנעים ולהסביר למשתמש בצורה ברורה למה כדאי להם ללחוץ על המודעה שלכם. הנחות ודברים חינמיים יכולים לעזור לכם. אבל, שימו לב שאתם לא מושכים יותר מדי הקלקות בזול שלא באמת יומרו בעתיד.

 

איך להוסיף את התוכן שלכם

הוספת התוכן למודעה זה תהליך מאוד קל. כל שאתם צריכים לעשות זה להכניס את הטקסט בשדות הנכונים.

ככה גם תראו תצוגה מקדימה של המודעה. אם אתם בודקים מספר תמונות למודעות או שאתם רוצים לראות איך המודעה שלכם תיראה במסכים שונים, אתם יכולים לעשות את זה על ידי בחירת מבטים שונים משני התפריטים המודגשים בתמונה למטה.

יש לכם שלוש אפשרויות בנוגע לאיפה המודעות שלכם יופיעו: בניוזפיד, במובייל או בטור הימני.

הרבה מפרסמים מניחים שהטור הימני הוא בזבוז של כסף היות והביצועים של המודעות לא טובים כמו בניוזפיד. יחד עם זאת, מודעות בצד הימני הן זולות יותר ואף פעם לא תוכלו לדעת מה הכי טוב לקמפיין שלכם עד שתבדקו. תנו להם ניסיון.

עוד משהו שכדאי שתחשבו עליו הוא תרגוט במובייל. חלק מהמפרסמים עושים טעות של שליחת משתמשים שלחצו על מודעות במובייל לאתרים שלא מותאמים למובייל. השתמשו במובייל אך ורק אם האתר שאליו אתם שולחים הוא מותאם למובייל אחרת אתם מבזבזים המון כסף.

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

Call Now Button