המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – 5 סיבות לפרסם בפייסבוק

ברוכים הבאים לחלק הראשון במדריך הפרקטי שלנו לפרסום בפייסבוק למתחילים. המדריך הזה נוצר כדי לעזור לכם לדעת כל מה שאתם צריכים על מנת שתוכלו להתחיל לפרסם בפייסבוק.

אתם תמצאו במדריך תשובות לשאלות כמו:

  • איך להתחיל עם פרסום בפייסבוק?
  • איך להשתמש במנהל המודעות בפייסבוק?
  • איך לפתוח קמפיין פרסום?
  • איך ליצור מודעות והודעות בצורה נכונה?
  • איך לנהל את המודעות שלכם?

אם המטרה שלכם היא לצמוח כמפרסמים בפייסבוק, המדריך הזה הוא בדיוק בשבילכם.

בחלק הראשון נראה האם הפרסום בפייסבוק הוא בכלל בשבילכם? האם זה יעזור לכם להשיג את התוצאות שאתם רוצים? ועוד הרבה.

אז בואו נצלול ישר לעניין, להלן 5 סיבות למה אתם צריכים לפרסום בפייסבוק.

  1. פרסום בפייסבוק יכול להיות מאוד אפקטיבי

על פי מחקר, 96% מהמפרסמים רואים בפייסבוק כרשת החברתית הטובה ביותר לפרסום.

בשנים האחרונות, פרסום במדיה החברתית תפסה תאוצה והפכה למשהו מאוד פופולרי. זאת בגלל שמדובר באחת האפשרויות היותר אפקטיביות לפרסום ממומן, העוזר להביא לידים חדשים ולהפוך אותם ללקוחות משלמים.

הפרסום בפייסבוק עובד מעולה גם בפרסום בין עסקים וגם בפנייה ללקוחות חדשים, וישנם כל כך הרבה סיפורי הצלחה שמראים צמיחה של יותר מפי חמישה בתוצאות אחרי הפרסום בפייסבוק.

אם אתם חושבים שמאוחר לכם מדי לקפוץ לתוך הפרסום בפייסבוק, אל תדאגו. ישנו גידול מתמיד באפשרויות הפרסום הקיימות הפלטפורמה החברתית.

  1. תהליך הגדרה פשוט ותוצאות מהירות

אתם לא צריכים להיות חברה ענקית ועשירה כדי לפרסם בפייסבוק. למעשה, סכום קטן יחסית יכול להביא אותכם די רחוק.

הדבר הכי טוב בנוגע למודעות בפייסבוק הוא שאתם יכולים להתחיל בלי מאמץ משמעותי ולראות את התוצאות הראשונות אחרי שאתם מבזבזים סכומים זעומים של כסף. למעשה, אתם יכולים להביא אנשים לדף הנחיתה שלכם למשל במחירים שלא עולים על 2 ש"ח ללחיצה, תלוי בתחום ובאיכות המודעות שלכם כמובן.

זו אולי העובדה שבגינה באזור ה-65 מיליון עסקים משתמשים בפייסבוק לפרסום, וישנם יותר מ-5 מיליון פרופילים עסקיים באינסטגרם ( ששייכת לפייסבוק). אם הם יכולים לעשות את זה, גם אתם!

בהשוואה לפרסום בגוגל, ניהול הפרסום בפייסבוק זה תהליך נוח מאוד. יותר מכך, לא תצטרכו הרבה זמן כדי ללמוד את הפלטפורמה של פייסבוק לפני שתוכלו להתחיל את הקמפיין הראשון שלכם.

  1. אתם יכולים להגיע לקהל המושלם

יותר ויותר אנשים נחשפים למודעות דרך פרסומים צד שלישי השייכים לפייסבוק ( מדובר למעשה על שטחי פרסום של פייסבוק ברחבי הרשת). תוסיפו למשוואה את האנשים שמסתכלים באופן קבוע על הקיר שלהם בפייסבוק ובחשבון האינסטגרם שלהם, ותבינו את כמות האנשים שאפשר להגיע אליהם דרך הפרסום בפייסבוק.

האדם הממוצע מבלה 50 דקות ביום בפייסבוק, אינסטגרם ובמסנגר. זה מספר שרק הולך וגדל והוא גדול בהרבה מכל רשת חברתית אחרת. עם הפרסום בפייסבוק, תהיה לכם את האפשרות להגיע לכל אחד ואחד מהם.

התרגוט (מציאת הקהל הנכון) בפייסבוק הוא גמיש מאוד, ואתם יכולים לפנות לאנשים מסוימים על סמך תחומי העניין שלהם, גיל, מגדר, מיקום, פעולות באתר, אינטראקציה עם האפליקציה שלכם ועוד.

כל אלה הופכים את פייסבוק לרשת הטובה ביותר לפרסום עם החזר השקעה גבוה מאוד.

  1. המודעות בפייסבוק ניתנות להתאמה אישית בקלות

פייסבוק מוסיפים תמיד מיקומים למודעות חדשות, כולל מודעות וידאו ומאמרים, ישנן אינסוף אפשרויות לפורמטים של מודעות. את זה נראה לעומק במאמר מספר 4 במדריך.

בנוסף לעיצוב ולתוכן של המודעה, אתם יכולים להתאים כל אלמנט בקמפיין שלכם, כולל:

מטרת הקמפיין, תרגוט קהל, הצעת מחיר, אופטימיזציה לדרך הצגת המודעות.

כל אלה הופכים את פייסבוק לפלטפורמה שנותנת הכי הרבה אפשרויות התאמה, המאפשרת לכם ליצור בדיוק את המודעות שרציתם.

  1. פייסבוק מוסיפה עדכונים חדשים כל חודש

בשנת 2017 בלבד, פייסבוק הוסיפה כל כך הרבה אפשרויות חדשות שקשה לעקוב אחריהן: סיפורי האינסטגרם, עדכוני וידאו בשידור חי, שיפור דוחות ועוד.

יחד עם העדכונים הנ"ל, למפרסמים יש מספר גדול של כלים ואסטרטגיות להשתמש כדי להגיע לקהל הנכון.

 

עד כה, ראינו שפייסבוק עושים 6 עדכונים חדשים כל חודש בממוצע, מה שאומר שיהיו יותר מ-70 עדכונים כל שנה. אין פלטפורמת פרסום אחרת שעומדת בקצב הזה!

כמה שיותר מהר תלמדו לפרסם בפייסבוק, ככה תממשו את הפוטנציאל המלא של הכלי הזה בצורה מלאה.

הדרך הכי טובה להתחיל ללמוד על פרסום בפייסבוק כמתחילים היא להגדיר חשבון פרסום בפייסבוק וליצור את קמפיין המודעות הראשון שלכם.

וזו בדיוק הסיבה שלשמה נוצר המדריך הזה.

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

Call Now Button