כשזה מגיע לשיפור החזר ההשקעה שלכם, ישנן הרבה טכניקות שיכולות לעזור לכם להגיע למטרה. דרך אחת מרכזית היא לבנות, לשפר ולייעל את תהליך ייצור הלידים שלכם, היות ובדרך כלל גדילה במספר הלידים יגרום לגדילה במספר המכירות. אנחנו מציעים לעשות אופטמיזציה לעמוד הנחיתה על מנת להגדיל את אחוז ההמרה ולקבל בסופו של דבר החזר טוב יותר על ההשקעה.
עיצוב דף נחיתה
חשוב מאוד שעמוד הנחיתה שלכם יהיה ידידותי למשתמש. הדרך הטובה ביותר להגדיל את סיכויי ההמרה היא לעזור למשתמשים למצוא בקלות את המידע שהם מחפשים. אם משתמש לא מצליח למצוא את המידע הרלוונטי לו באתר או שהתהליך קשה לו מדי, סביר שהוא יעבור לאחד אחר. מה שגורם לכם לאבד לקוחות פוטנציאליים.
להלן כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לעצב את עמודי הנחיתה שלכם:
- ניווט קל
הפחתה של דברים בעמוד הנחיתה זה הפקטור הראשון והחשוב ביותר. תמנעו מהוספת מידע מיותר, תמונות ומאפיינים אחרים. תשמרו על העמוד פשוט ולעניין. ככה שהמבקרים ימצאו בדיוק את מה שהם מחפשים בקלות.
- שטח לבן ונקי
אם תשאירו מקום ריק מסביב לתוכן חשוב כמו הצעות או קריאות לפעולה, הדבר יאפשר למבקרים להתמקד בתוכן שבו אתם רוצים שהם יתמקדו. זו טכניקה מעולה למשוך את תשומת לבו של הלקוח הפוטנציאלי.
- השתמשו בנקודות
כמה שהתוכן שלכם יהיה יותר קריא, ככה הסיכויים גדולים יותר שהוא ימשוך לקוחות פוטנציאליים. על מנת לרצות את המבקרים בדף, שבדרך כלל רק מרפרפרים בתוכן ולא קוראים אותו לעומק, סכמו את התוכן שלכם בנקודות על מנת להקל על חווית הקריאה.
- תמונות
הוספת תמונה נעימה ויז’ואלית לדף הנחיתה שלכם זו דרך מעולה למשוך את תשומת לבם של הלקוחות הפוטנציאליים ולהגדיל את הרושם שהאתר משאיר. התמונות שאתם מוסיפים צריכות להיות רלוונטיות ולשמור על הטון והסגנון של האתר שלכם.
- הוסיפו צבעים
לייצור לידים אפקטיבי, השתמש בצבעים מנוגדים בדך הנחיתה. הצבעים תמיד צריכים להיות בתבנית מסוימת על מנת שדף הנחיתה יהיה קליל וזורם ביחד עם שאר האתר שלכם.
- שמרו על הגודל הנכון
רוב האנשים לא גוללים למטה בעמוד נחיתה אלא אם הם מאוד מתעניינים בתוכן הכתוב בו. אז למעשה יש לכם את חצי המסך הראשון לזכות באישור שלהם ואתם חייבים לעשות את זה מהר מאוד. תמיד תדאגו שהתוכן החשוב והמעניין ביותר שלכם נמצא בחציו העליון של העמוד על מנת לדאוג שהמבקרים בדף הנחיתה שלכם יראו אותו בוודאות.
שיפור החזר ההשקעה בשיווק הדיגיטלי הינו תהליך חשוב ומעניין. ישנם כל כך הרבה גורמים המשפיעים עליו בעולם השיווק הדיגיטלי ויחד עם זאת המון שינויים שאתם יכולים לעשות על מנת לקבל החזר השקעה טוב יותר ממה שקיבלתם עד עכשיו. החל מהמודעות שלכם בפייסבוק המובילות לעמוד הנחיתה ועד החיפושים בגוגל.
נשמח לעמוד לשירותכם ?
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: