6 טיפים ליצירת דפי נחיתה מעולים לייצור לידים

זמן קריאה: 3 דקות

כשזה מגיע לשיפור החזר ההשקעה שלכם, ישנן הרבה טכניקות שיכולות לעזור לכם להגיע למטרה. דרך אחת מרכזית היא לבנות, לשפר ולייעל את תהליך ייצור הלידים שלכם, היות ובדרך כלל גדילה במספר הלידים יגרום לגדילה במספר המכירות. אנחנו מציעים לעשות אופטמיזציה לעמוד הנחיתה על מנת להגדיל את אחוז ההמרה ולקבל בסופו של דבר החזר טוב יותר על ההשקעה.

עיצוב דף נחיתה

חשוב מאוד שעמוד הנחיתה שלכם יהיה ידידותי למשתמש. הדרך הטובה ביותר להגדיל את סיכויי ההמרה היא לעזור למשתמשים למצוא בקלות את המידע שהם מחפשים. אם משתמש לא מצליח למצוא את המידע הרלוונטי לו באתר או שהתהליך קשה לו מדי, סביר שהוא יעבור לאחד אחר. מה שגורם לכם לאבד לקוחות פוטנציאליים.

להלן כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לעצב את עמודי הנחיתה שלכם:

  1. ניווט קל

הפחתה של דברים בעמוד הנחיתה זה הפקטור הראשון והחשוב ביותר. תמנעו מהוספת מידע מיותר, תמונות ומאפיינים אחרים. תשמרו על העמוד פשוט ולעניין. ככה שהמבקרים ימצאו בדיוק את מה שהם מחפשים בקלות.

  1. שטח לבן ונקי

אם תשאירו מקום ריק מסביב לתוכן חשוב כמו הצעות או קריאות לפעולה, הדבר יאפשר למבקרים להתמקד בתוכן שבו אתם רוצים שהם יתמקדו. זו טכניקה מעולה למשוך את תשומת לבו של הלקוח הפוטנציאלי.

  1. השתמשו בנקודות

כמה שהתוכן שלכם יהיה יותר קריא, ככה הסיכויים גדולים יותר שהוא ימשוך לקוחות פוטנציאליים. על מנת לרצות את המבקרים בדף, שבדרך כלל רק מרפרפרים בתוכן ולא קוראים אותו לעומק, סכמו את התוכן שלכם בנקודות על מנת להקל על חווית הקריאה.

  1. תמונות

הוספת תמונה נעימה ויז’ואלית לדף הנחיתה שלכם זו דרך מעולה למשוך את תשומת לבם של הלקוחות הפוטנציאליים ולהגדיל את הרושם שהאתר משאיר. התמונות שאתם מוסיפים צריכות להיות רלוונטיות ולשמור על הטון והסגנון של האתר שלכם.

  1. הוסיפו צבעים

לייצור לידים אפקטיבי, השתמש בצבעים מנוגדים בדך הנחיתה. הצבעים תמיד צריכים להיות בתבנית מסוימת על מנת שדף הנחיתה יהיה קליל וזורם ביחד עם שאר האתר שלכם.

  1. שמרו על הגודל הנכון

רוב האנשים לא גוללים למטה בעמוד נחיתה אלא אם הם מאוד מתעניינים בתוכן הכתוב בו. אז למעשה יש לכם את חצי המסך הראשון לזכות באישור שלהם ואתם חייבים לעשות את זה מהר מאוד. תמיד תדאגו שהתוכן החשוב והמעניין ביותר שלכם נמצא בחציו העליון של העמוד על מנת לדאוג שהמבקרים בדף הנחיתה שלכם יראו אותו בוודאות.

שיפור החזר ההשקעה בשיווק הדיגיטלי הינו תהליך חשוב ומעניין. ישנם כל כך הרבה גורמים המשפיעים עליו בעולם השיווק הדיגיטלי ויחד עם זאת המון שינויים שאתם יכולים לעשות על מנת לקבל החזר השקעה טוב יותר ממה שקיבלתם עד עכשיו. החל מהמודעות שלכם בפייסבוק המובילות לעמוד הנחיתה ועד החיפושים בגוגל.

נשמח לעמוד לשירותכם ?

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

מה זה Funnel - משפך שיווקי
פרסום ושיווק דיגיטלי

מה זה Funnel ואיך בונים משפך שיווקי מנצח לעסק?

זמן קריאה: 5 דקות המושג Funnel, או בעברית ״משפך שיווקי״ (Funnel marketing), הוא התהליך שהגולש עובר מרגע החשיפה הראשונית למוצר או לשירות מסויים ועד שלב הרכישה. לעיתים, התהליך נמשך

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן