ייצור לידים ותוכן הולכים ביחד כמו לחם וחמאה, עובדים יחדיו על מנת לעזור לכם לקבל יותר המרות, הקלקות ומכירות. לתוכן טוב יש את הפוטנציאל להעביר את הלקוחות הפוטנציאליים בכל שלב במשפך המכירות שלכם, מהרגע הראשון שבו הם נחשפים למותג או לעסק שלכם ועד ההמרה הסופית והפיכתם ללקוחות משלמים. בשימוש נכון, תוכן הינו חלק בלתי נפרד מאסטרטגית ייצור לידים. המשיכו לקרוא כדי לראות איך אתם יכולים להשתמש בתוכן בקמפיינים שלכם.
איך תוכן יכול לעזור בקמפיינים שלכם לייצור לידים
תוכן משחק תפקיד חשוב מאוד בכל קמפיין ייצור לידים, התוכן עוזר להגיע לקהל היעד ולמשוך את אותו הקהל אל משפך המכירות שלכם. כשאתם מתרכזים בדברים אחרים ומתייחסים לתוכן כדרך אגב, אתם מסתכנים בזה שחלק מהקהל לא יתעניין ולא ירצה להיחשף שוב לדברים שאתם מפרסמים – למעשה אתם מאבדים המון המרות. חלק מהדרכים שבהן אתם יכולים להשתמש בתוכן לקמפיינים שלכם לייצור לידים הן:
דפי נחיתה
המפתח לדפי נחיתה מעולים לייצור לידים טמון בטרגוט הנכון. התהליך הזה יכול לעבוד בכמה דרכים. אתם יכולים להגדיר דפי נחיתה שאליהם יגיעו מבקרים מקמפיינים ממומנים במנועי חיפוש ואתם יכולים להגדיר שאנשים יגיעו לדף הנחיתה שלכם דרך הרשתות החברתיות. בנוסף, אתם יכולים להביא תנועה של במקרים גם מרשימת תפוצה במייל או אפילו דרך הודעות במובייל. על מנת שכל אחד מהאפשרויות האלה תעבוד, אתם צריכים לוודא שאתם שומרים על העיצוב כמה שיותר פשוט ונעים לעין וכמובן לדאוג שהתוכן שלכם ימשוך אנשים וייתן להם הרגשה טובה – שלא ירגישו כאילו הם נחתו עכשיו על פרסומת ענקית.
פוסטים בבלוג
בלוג הוא עוד כלי מעולה לייצור וטיפוח לידים שיעזור לכם להוביל מבקרים במשפך המכירות שלכם. אחת הדרכים הטובות ביותר לייצור לידים בעזרת פוסטים בבלוג הינה לבנות מגנטי לידים חינמיים שימשכו אנשים להשאיר את הפרטים שלהם. מגנט הלידים צריך להיות קשור בצורה ישירה לנושא הפוסט שלכם ולתת ערך מעולה לקוראים. לדוגמא, אם העסק שלכם נותן ייעוץ עסקי, אתם יכולים להציע מדריך חינמי על איך לעבוד בצורה אפקטיבית יותר. בשונה מדפי נחיתה, פוסטים בבלוג צריכים להיות פחות ממוקדי מכירה ויותר עדינים. תתמקדו בתועלות ותוודאו שההורדה החינמית שלכם כתובה היטב ונותנת ערך מספיק למבקרים כדי שהם ירצו עוד תוכן מכם.
מיני אתר
בניית מיני אתר יכול להוות פתרון אפקטיבי בהרבה מקרים, למעשה אלטרנטיבה לדפי נחיתה. הסיבה לבניית אתר נפרד יכולה להיות לצורך טרגוט מילות מפתח מסוימות או להתמקד פשוט בהצעה במקום לכלול את ההצעה הספציפית כחלק מכלל השירותים שאתם מציעים. למשל, אם אתם רוצים להשיק שירות חדש לחלוטין, או מוצר חדש, מיני אתר חדש יכול להיות הפתרון בשבילכם. זה יקטין את ההקלקות שבורחות מהעניין המרכזי וישאיר את הקהל ממוקד בהצעה שלכם.
תשקיעו מחשבה בתוכן שלכם ובמאמצי ייצור הלידים שלכם, ובקרוב תוכלו לראות את התרומה הענקית שתקבלו לקמפיינים שלכם.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: