מה זה משפך מכירות ולמה אתם חייבים להשתמש בלפחות אחד כזה

זמן קריאה: 5 דקות

בטוח כבר נתקלתם אצלנו במאמרים במושג משפך מכירות. אז למקרה שזה לא מונח שמוכר לכם כבר, נקח רגע להסביר מה הוא בדיוק.

אנחנו מסתכלים על אתרים כל הזמן, ודבר אחד שאנחנו שמים לב אליו לעיתים קרובות בבחינת עסקים קטנים הנבנים על ידי חברות שונות הוא שמשפך המכירות לא מורגש כמעט בכלל.

זו יכולה להיות חולשה מזערית. אבל מה שהרבה אנשים לא מבינים, זה שחוסרו של משפך מכירות יכול לפגוע באופן קשה בנוכחות האינטרנטית ולהפוך את האתר שלכם לבזבוז כסף אחד גדול .

אפילו האתר הכי יפה עם הפונקציונליות הכי חדישה שיש מוגבל מאוד אם אין לו את המאפיין החשוב הזה.

אז על מה אני מדבר? על היכולת של האתר שלכם לעשות את העבודה שלו.

העבודה של האתר שלכם זה לייצר לידים

במאמר שלנו לא מזמן, דיברנו על 5 סיבות שהאתר לא עושה את העבודה שלו, כאמור, העבודה שלו, לייצר לידים, היא הסיבה שיש לכם אתר מלכתחילה!

אתם לא מוציאים אלפי שקלים ולפעמים עשרות אלפי שקלים על אתר רק בגלל שזה הדבר לעשות בימים אלו. האתר שלכם הוא האיש מכירות מספר אחת שלכם, זה שאף פעם לא חולה, אף פעם לא לוקח יום חופש ויכול לשרת את כל הלקוחות שלכם בבת אחת.

עכשיו, אלא אם יש לכם חנות אינטרנטית, סביר שהאתר שלכם לא יוכל לסגור מכירות עבורכם. כמובן שיש המון יוצאי דופן, אבל אנחנו מוצאים שזו התבנית רוב הזמן – לכן, בואו נניח שבשביל תהליך המכירה, התפקיד של האתר שלכם הוא לקחת ליד קר ולחמם אותו בשבילכם.

הליד החם הזה עובר לצוות המכירות שלכם, שסוגר את העסקה.

על מנת לחמם את הליד, האתר שלכם חייב לתת לליד הקר (אדם שגלש לאתר שלכם), את המידע שהוא צריך על מנת לעזור להם להגיע להחלטה. אתם צריכים להחליט כמה דברים בתהליך, הדבר הראשון הוא: מה זה ליד חם עבורכם.

מה היא המרה באתר?

כשמדברים על המרות באתר, התיאור ייתיחס לפעולות שהמשתמש עושה המעידות על כך שהוא עכשיו ליד חם. המרות הן המדד הישיר והפשוט ביותר שאנחנו משתמשים בהם על מנת לקבוע האם האתר עושה את העבודה שלו.

לכן, בהגדרה הפשוטה ביותר, המרה באתר היא הנקודה שבה הליד הקר הופך רשמית לחם.

אז איך זה נראה באתר שלכם?

אתם יכולים לקבוע את זה על ידי כך שתשאלו את עצמכם – מה אתם רוצים שהמשתמש יעשה ברגע שהם יקבלו את כל המידע באתר שלכם שיעזור להם להגיע להחלטה לרכוש משהו. מה ההחלטה, ומה הם עושים הלאה?

הדבר הבא שאתם צריכים להבין – איזה מידע ליד קר צריך על מנת להפוך לחם (להשלים המרה).

  • מה הבעיה שהם מנסים לפתור?
  • למה הם צריכים לבחור בכם לפתירת הבעיה על פני המתחרים שלכם?
  • אילו שאלות הם שואלים?

כל השאלות הללו יעזרו לכן להבין מה אתם צריכים לתת ללקוח הפוטנציאלי על מנת לעזור להם להחליט לפנות אליכם ולהפוך לליד חם.

(מוזמנים לקרוא על ייצור לידים איכותיים יותר עבור העסק שלכם)

עיצוב עמוד נחיתה בניית דף נחיתה

הגיע הזמן לבנות את משפך המכירות

עכשיו אחרי שקבעתם מה נקודת ההמרה שלכם, ואתם יודעים מה אתם צריכים לתת למשתמש כדי שהם יגיעו לשם. הגיע הזמן להרכיב את משפך המכירות.

משפך המכירות – המפה המביאה את המשתמשים מההתחלה של האתר שלכם לנקודת ההמרה.

משפך המכירות הוא האסטרטגייה של כל האתר. מפתחי אתרים הם לא משווקים. לעיתים קרובות, הם מתרכזים בפיתוח אתר מגניב והתוכן הוא משני – הם פשוט מזריקים טקטס פנימה מבלי לעצב באמת את הדרך שבה המשתמשים אמורים לחוות את האתר.

משפך המכירות נוצר על ידי לקיחת התמונה הגדולה – העבודה של האתר שלכם – ותכנון אחורה. פה אתם מחליטים מה צריך להיות בדף הבית על מנת לתפוס את תשומת לבו של המשתמש ולשכנע אותם שיש לכם את התשובה לשאלה שהם מחפשים. (יש בערך 8 שניות לעשות את זה!)

בשלב הבא, תצטרכו לצפות את השאלה הבאה של המשתמש כדי לדעת לאן לשלוח את אותו המשתמש ברגע שהם סיימו עם העמוד הנוכחי. האם הם מוכנים להמרה? או שיש להם עוד שאלות? הבנה של המצב שבו נמצא המשתמש במשפך יעזור לכם לענות על השאלות, עוד דבר שיעזור לכם זה אפיון נכון של לקוחות פוטנציאליים.

השלב הסופי במשפך המכירות זה נקודת ההמרה, עליה דיברנו קודם.

יכול להיות שיהיו לכם כמה משפכי מכירות

הערה קטנה: זה בהחלט הגיוני שיהיו לכם כמה נקודות המרה. יכול להיות בגלל שיש רמות שונות של “חום” אצל הלידים שלכם, מצב די נפוץ במיוחד אם המוצר או השירות שלכם הוא משהו שתהליך הקנייה שלו הוא ארוך יחסית.

בנוסף, אם יש לכם מספר שירותים שאתם מציעים, הצעות, או אפיוני לקוחות, זה נפוץ שיהיו לכם מספר נקודות המרה. זה הופך בניית משפך מכירות להרבה יותר כיף.

מה אתם רוצים שהמשתמש יעשה?

כמעט תמיד עדיף להגיד למשתמש מה לעשות. זה אחד הפרטים החשובים ביותר והקל ביותר לפספוס. אם לא תגידו למשתמש מה לעשות, הסיכויים הם שהם פשוט יעזבו את האתר.

הם עוזבים ואיתם עוזב פוטנציאל המכירה. הדבר המאוד קטן ומאוד פשוט הזה, עלול להפוך את האתר שלכם ללא יעיל בכלל. שימו לב!

אם קראתם עד כאן, ממליצים לכם בחום גם לקרוא את המדריך המלא לבניית משפך שיווקי מנצח

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

זמן קריאה: 5 דקות

בטוח כבר נתקלתם אצלנו במאמרים במושג משפך מכירות. אז למקרה שזה לא מונח שמוכר לכם כבר, נקח רגע להסביר מה הוא בדיוק.

אנחנו מסתכלים על אתרים כל הזמן, ודבר אחד שאנחנו שמים לב אליו לעיתים קרובות בבחינת עסקים קטנים הנבנים על ידי חברות שונות הוא שמשפך המכירות לא מורגש כמעט בכלל.

זו יכולה להיות חולשה מזערית. אבל מה שהרבה אנשים לא מבינים, זה שחוסרו של משפך מכירות יכול לפגוע באופן קשה בנוכחות האינטרנטית ולהפוך את האתר שלכם לבזבוז כסף אחד גדול .

אפילו האתר הכי יפה עם הפונקציונליות הכי חדישה שיש מוגבל מאוד אם אין לו את המאפיין החשוב הזה.

אז על מה אני מדבר? על היכולת של האתר שלכם לעשות את העבודה שלו.

העבודה של האתר שלכם זה לייצר לידים

במאמר שלנו לא מזמן, דיברנו על 5 סיבות שהאתר לא עושה את העבודה שלו, כאמור, העבודה שלו, לייצר לידים, היא הסיבה שיש לכם אתר מלכתחילה!

אתם לא מוציאים אלפי שקלים ולפעמים עשרות אלפי שקלים על אתר רק בגלל שזה הדבר לעשות בימים אלו. האתר שלכם הוא האיש מכירות מספר אחת שלכם, זה שאף פעם לא חולה, אף פעם לא לוקח יום חופש ויכול לשרת את כל הלקוחות שלכם בבת אחת.

עכשיו, אלא אם יש לכם חנות אינטרנטית, סביר שהאתר שלכם לא יוכל לסגור מכירות עבורכם. כמובן שיש המון יוצאי דופן, אבל אנחנו מוצאים שזו התבנית רוב הזמן – לכן, בואו נניח שבשביל תהליך המכירה, התפקיד של האתר שלכם הוא לקחת ליד קר ולחמם אותו בשבילכם.

הליד החם הזה עובר לצוות המכירות שלכם, שסוגר את העסקה.

על מנת לחמם את הליד, האתר שלכם חייב לתת לליד הקר (אדם שגלש לאתר שלכם), את המידע שהוא צריך על מנת לעזור להם להגיע להחלטה. אתם צריכים להחליט כמה דברים בתהליך, הדבר הראשון הוא: מה זה ליד חם עבורכם.

מה היא המרה באתר?

כשמדברים על המרות באתר, התיאור ייתיחס לפעולות שהמשתמש עושה המעידות על כך שהוא עכשיו ליד חם. המרות הן המדד הישיר והפשוט ביותר שאנחנו משתמשים בהם על מנת לקבוע האם האתר עושה את העבודה שלו.

לכן, בהגדרה הפשוטה ביותר, המרה באתר היא הנקודה שבה הליד הקר הופך רשמית לחם.

אז איך זה נראה באתר שלכם?

אתם יכולים לקבוע את זה על ידי כך שתשאלו את עצמכם – מה אתם רוצים שהמשתמש יעשה ברגע שהם יקבלו את כל המידע באתר שלכם שיעזור להם להגיע להחלטה לרכוש משהו. מה ההחלטה, ומה הם עושים הלאה?

הדבר הבא שאתם צריכים להבין – איזה מידע ליד קר צריך על מנת להפוך לחם (להשלים המרה).

  • מה הבעיה שהם מנסים לפתור?
  • למה הם צריכים לבחור בכם לפתירת הבעיה על פני המתחרים שלכם?
  • אילו שאלות הם שואלים?

כל השאלות הללו יעזרו לכן להבין מה אתם צריכים לתת ללקוח הפוטנציאלי על מנת לעזור להם להחליט לפנות אליכם ולהפוך לליד חם.

(מוזמנים לקרוא על ייצור לידים איכותיים יותר עבור העסק שלכם)

עיצוב עמוד נחיתה בניית דף נחיתה

הגיע הזמן לבנות את משפך המכירות

עכשיו אחרי שקבעתם מה נקודת ההמרה שלכם, ואתם יודעים מה אתם צריכים לתת למשתמש כדי שהם יגיעו לשם. הגיע הזמן להרכיב את משפך המכירות.

משפך המכירות – המפה המביאה את המשתמשים מההתחלה של האתר שלכם לנקודת ההמרה.

משפך המכירות הוא האסטרטגייה של כל האתר. מפתחי אתרים הם לא משווקים. לעיתים קרובות, הם מתרכזים בפיתוח אתר מגניב והתוכן הוא משני – הם פשוט מזריקים טקטס פנימה מבלי לעצב באמת את הדרך שבה המשתמשים אמורים לחוות את האתר.

משפך המכירות נוצר על ידי לקיחת התמונה הגדולה – העבודה של האתר שלכם – ותכנון אחורה. פה אתם מחליטים מה צריך להיות בדף הבית על מנת לתפוס את תשומת לבו של המשתמש ולשכנע אותם שיש לכם את התשובה לשאלה שהם מחפשים. (יש בערך 8 שניות לעשות את זה!)

בשלב הבא, תצטרכו לצפות את השאלה הבאה של המשתמש כדי לדעת לאן לשלוח את אותו המשתמש ברגע שהם סיימו עם העמוד הנוכחי. האם הם מוכנים להמרה? או שיש להם עוד שאלות? הבנה של המצב שבו נמצא המשתמש במשפך יעזור לכם לענות על השאלות, עוד דבר שיעזור לכם זה אפיון נכון של לקוחות פוטנציאליים.

השלב הסופי במשפך המכירות זה נקודת ההמרה, עליה דיברנו קודם.

יכול להיות שיהיו לכם כמה משפכי מכירות

הערה קטנה: זה בהחלט הגיוני שיהיו לכם כמה נקודות המרה. יכול להיות בגלל שיש רמות שונות של “חום” אצל הלידים שלכם, מצב די נפוץ במיוחד אם המוצר או השירות שלכם הוא משהו שתהליך הקנייה שלו הוא ארוך יחסית.

בנוסף, אם יש לכם מספר שירותים שאתם מציעים, הצעות, או אפיוני לקוחות, זה נפוץ שיהיו לכם מספר נקודות המרה. זה הופך בניית משפך מכירות להרבה יותר כיף.

מה אתם רוצים שהמשתמש יעשה?

כמעט תמיד עדיף להגיד למשתמש מה לעשות. זה אחד הפרטים החשובים ביותר והקל ביותר לפספוס. אם לא תגידו למשתמש מה לעשות, הסיכויים הם שהם פשוט יעזבו את האתר.

הם עוזבים ואיתם עוזב פוטנציאל המכירה. הדבר המאוד קטן ומאוד פשוט הזה, עלול להפוך את האתר שלכם ללא יעיל בכלל. שימו לב!

אם קראתם עד כאן, ממליצים לכם בחום גם לקרוא את המדריך המלא לבניית משפך שיווקי מנצח

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

בעזרת שאלון קצר שהכנו תוכלו לגלות איך להביא לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

זמן קריאה: 5 דקות

בטוח כבר נתקלתם אצלנו במאמרים במושג משפך מכירות. אז למקרה שזה לא מונח שמוכר לכם כבר, נקח רגע להסביר מה הוא בדיוק.

אנחנו מסתכלים על אתרים כל הזמן, ודבר אחד שאנחנו שמים לב אליו לעיתים קרובות בבחינת עסקים קטנים הנבנים על ידי חברות שונות הוא שמשפך המכירות לא מורגש כמעט בכלל.

זו יכולה להיות חולשה מזערית. אבל מה שהרבה אנשים לא מבינים, זה שחוסרו של משפך מכירות יכול לפגוע באופן קשה בנוכחות האינטרנטית ולהפוך את האתר שלכם לבזבוז כסף אחד גדול .

אפילו האתר הכי יפה עם הפונקציונליות הכי חדישה שיש מוגבל מאוד אם אין לו את המאפיין החשוב הזה.

אז על מה אני מדבר? על היכולת של האתר שלכם לעשות את העבודה שלו.

העבודה של האתר שלכם זה לייצר לידים

במאמר שלנו לא מזמן, דיברנו על 5 סיבות שהאתר לא עושה את העבודה שלו, כאמור, העבודה שלו, לייצר לידים, היא הסיבה שיש לכם אתר מלכתחילה!

אתם לא מוציאים אלפי שקלים ולפעמים עשרות אלפי שקלים על אתר רק בגלל שזה הדבר לעשות בימים אלו. האתר שלכם הוא האיש מכירות מספר אחת שלכם, זה שאף פעם לא חולה, אף פעם לא לוקח יום חופש ויכול לשרת את כל הלקוחות שלכם בבת אחת.

עכשיו, אלא אם יש לכם חנות אינטרנטית, סביר שהאתר שלכם לא יוכל לסגור מכירות עבורכם. כמובן שיש המון יוצאי דופן, אבל אנחנו מוצאים שזו התבנית רוב הזמן – לכן, בואו נניח שבשביל תהליך המכירה, התפקיד של האתר שלכם הוא לקחת ליד קר ולחמם אותו בשבילכם.

הליד החם הזה עובר לצוות המכירות שלכם, שסוגר את העסקה.

על מנת לחמם את הליד, האתר שלכם חייב לתת לליד הקר (אדם שגלש לאתר שלכם), את המידע שהוא צריך על מנת לעזור להם להגיע להחלטה. אתם צריכים להחליט כמה דברים בתהליך, הדבר הראשון הוא: מה זה ליד חם עבורכם.

מה היא המרה באתר?

כשמדברים על המרות באתר, התיאור ייתיחס לפעולות שהמשתמש עושה המעידות על כך שהוא עכשיו ליד חם. המרות הן המדד הישיר והפשוט ביותר שאנחנו משתמשים בהם על מנת לקבוע האם האתר עושה את העבודה שלו.

לכן, בהגדרה הפשוטה ביותר, המרה באתר היא הנקודה שבה הליד הקר הופך רשמית לחם.

אז איך זה נראה באתר שלכם?

אתם יכולים לקבוע את זה על ידי כך שתשאלו את עצמכם – מה אתם רוצים שהמשתמש יעשה ברגע שהם יקבלו את כל המידע באתר שלכם שיעזור להם להגיע להחלטה לרכוש משהו. מה ההחלטה, ומה הם עושים הלאה?

הדבר הבא שאתם צריכים להבין – איזה מידע ליד קר צריך על מנת להפוך לחם (להשלים המרה).

  • מה הבעיה שהם מנסים לפתור?
  • למה הם צריכים לבחור בכם לפתירת הבעיה על פני המתחרים שלכם?
  • אילו שאלות הם שואלים?

כל השאלות הללו יעזרו לכן להבין מה אתם צריכים לתת ללקוח הפוטנציאלי על מנת לעזור להם להחליט לפנות אליכם ולהפוך לליד חם.

(מוזמנים לקרוא על ייצור לידים איכותיים יותר עבור העסק שלכם)

עיצוב עמוד נחיתה בניית דף נחיתה

הגיע הזמן לבנות את משפך המכירות

עכשיו אחרי שקבעתם מה נקודת ההמרה שלכם, ואתם יודעים מה אתם צריכים לתת למשתמש כדי שהם יגיעו לשם. הגיע הזמן להרכיב את משפך המכירות.

משפך המכירות – המפה המביאה את המשתמשים מההתחלה של האתר שלכם לנקודת ההמרה.

משפך המכירות הוא האסטרטגייה של כל האתר. מפתחי אתרים הם לא משווקים. לעיתים קרובות, הם מתרכזים בפיתוח אתר מגניב והתוכן הוא משני – הם פשוט מזריקים טקטס פנימה מבלי לעצב באמת את הדרך שבה המשתמשים אמורים לחוות את האתר.

משפך המכירות נוצר על ידי לקיחת התמונה הגדולה – העבודה של האתר שלכם – ותכנון אחורה. פה אתם מחליטים מה צריך להיות בדף הבית על מנת לתפוס את תשומת לבו של המשתמש ולשכנע אותם שיש לכם את התשובה לשאלה שהם מחפשים. (יש בערך 8 שניות לעשות את זה!)

בשלב הבא, תצטרכו לצפות את השאלה הבאה של המשתמש כדי לדעת לאן לשלוח את אותו המשתמש ברגע שהם סיימו עם העמוד הנוכחי. האם הם מוכנים להמרה? או שיש להם עוד שאלות? הבנה של המצב שבו נמצא המשתמש במשפך יעזור לכם לענות על השאלות, עוד דבר שיעזור לכם זה אפיון נכון של לקוחות פוטנציאליים.

השלב הסופי במשפך המכירות זה נקודת ההמרה, עליה דיברנו קודם.

יכול להיות שיהיו לכם כמה משפכי מכירות

הערה קטנה: זה בהחלט הגיוני שיהיו לכם כמה נקודות המרה. יכול להיות בגלל שיש רמות שונות של “חום” אצל הלידים שלכם, מצב די נפוץ במיוחד אם המוצר או השירות שלכם הוא משהו שתהליך הקנייה שלו הוא ארוך יחסית.

בנוסף, אם יש לכם מספר שירותים שאתם מציעים, הצעות, או אפיוני לקוחות, זה נפוץ שיהיו לכם מספר נקודות המרה. זה הופך בניית משפך מכירות להרבה יותר כיף.

מה אתם רוצים שהמשתמש יעשה?

כמעט תמיד עדיף להגיד למשתמש מה לעשות. זה אחד הפרטים החשובים ביותר והקל ביותר לפספוס. אם לא תגידו למשתמש מה לעשות, הסיכויים הם שהם פשוט יעזבו את האתר.

הם עוזבים ואיתם עוזב פוטנציאל המכירה. הדבר המאוד קטן ומאוד פשוט הזה, עלול להפוך את האתר שלכם ללא יעיל בכלל. שימו לב!

אם קראתם עד כאן, ממליצים לכם בחום גם לקרוא את המדריך המלא לבניית משפך שיווקי מנצח

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

זמן קריאה: 5 דקות

בטוח כבר נתקלתם אצלנו במאמרים במושג משפך מכירות. אז למקרה שזה לא מונח שמוכר לכם כבר, נקח רגע להסביר מה הוא בדיוק.

אנחנו מסתכלים על אתרים כל הזמן, ודבר אחד שאנחנו שמים לב אליו לעיתים קרובות בבחינת עסקים קטנים הנבנים על ידי חברות שונות הוא שמשפך המכירות לא מורגש כמעט בכלל.

זו יכולה להיות חולשה מזערית. אבל מה שהרבה אנשים לא מבינים, זה שחוסרו של משפך מכירות יכול לפגוע באופן קשה בנוכחות האינטרנטית ולהפוך את האתר שלכם לבזבוז כסף אחד גדול .

אפילו האתר הכי יפה עם הפונקציונליות הכי חדישה שיש מוגבל מאוד אם אין לו את המאפיין החשוב הזה.

אז על מה אני מדבר? על היכולת של האתר שלכם לעשות את העבודה שלו.

העבודה של האתר שלכם זה לייצר לידים

במאמר שלנו לא מזמן, דיברנו על 5 סיבות שהאתר לא עושה את העבודה שלו, כאמור, העבודה שלו, לייצר לידים, היא הסיבה שיש לכם אתר מלכתחילה!

אתם לא מוציאים אלפי שקלים ולפעמים עשרות אלפי שקלים על אתר רק בגלל שזה הדבר לעשות בימים אלו. האתר שלכם הוא האיש מכירות מספר אחת שלכם, זה שאף פעם לא חולה, אף פעם לא לוקח יום חופש ויכול לשרת את כל הלקוחות שלכם בבת אחת.

עכשיו, אלא אם יש לכם חנות אינטרנטית, סביר שהאתר שלכם לא יוכל לסגור מכירות עבורכם. כמובן שיש המון יוצאי דופן, אבל אנחנו מוצאים שזו התבנית רוב הזמן – לכן, בואו נניח שבשביל תהליך המכירה, התפקיד של האתר שלכם הוא לקחת ליד קר ולחמם אותו בשבילכם.

הליד החם הזה עובר לצוות המכירות שלכם, שסוגר את העסקה.

על מנת לחמם את הליד, האתר שלכם חייב לתת לליד הקר (אדם שגלש לאתר שלכם), את המידע שהוא צריך על מנת לעזור להם להגיע להחלטה. אתם צריכים להחליט כמה דברים בתהליך, הדבר הראשון הוא: מה זה ליד חם עבורכם.

מה היא המרה באתר?

כשמדברים על המרות באתר, התיאור ייתיחס לפעולות שהמשתמש עושה המעידות על כך שהוא עכשיו ליד חם. המרות הן המדד הישיר והפשוט ביותר שאנחנו משתמשים בהם על מנת לקבוע האם האתר עושה את העבודה שלו.

לכן, בהגדרה הפשוטה ביותר, המרה באתר היא הנקודה שבה הליד הקר הופך רשמית לחם.

אז איך זה נראה באתר שלכם?

אתם יכולים לקבוע את זה על ידי כך שתשאלו את עצמכם – מה אתם רוצים שהמשתמש יעשה ברגע שהם יקבלו את כל המידע באתר שלכם שיעזור להם להגיע להחלטה לרכוש משהו. מה ההחלטה, ומה הם עושים הלאה?

הדבר הבא שאתם צריכים להבין – איזה מידע ליד קר צריך על מנת להפוך לחם (להשלים המרה).

  • מה הבעיה שהם מנסים לפתור?
  • למה הם צריכים לבחור בכם לפתירת הבעיה על פני המתחרים שלכם?
  • אילו שאלות הם שואלים?

כל השאלות הללו יעזרו לכן להבין מה אתם צריכים לתת ללקוח הפוטנציאלי על מנת לעזור להם להחליט לפנות אליכם ולהפוך לליד חם.

(מוזמנים לקרוא על ייצור לידים איכותיים יותר עבור העסק שלכם)

עיצוב עמוד נחיתה בניית דף נחיתה

הגיע הזמן לבנות את משפך המכירות

עכשיו אחרי שקבעתם מה נקודת ההמרה שלכם, ואתם יודעים מה אתם צריכים לתת למשתמש כדי שהם יגיעו לשם. הגיע הזמן להרכיב את משפך המכירות.

משפך המכירות – המפה המביאה את המשתמשים מההתחלה של האתר שלכם לנקודת ההמרה.

משפך המכירות הוא האסטרטגייה של כל האתר. מפתחי אתרים הם לא משווקים. לעיתים קרובות, הם מתרכזים בפיתוח אתר מגניב והתוכן הוא משני – הם פשוט מזריקים טקטס פנימה מבלי לעצב באמת את הדרך שבה המשתמשים אמורים לחוות את האתר.

משפך המכירות נוצר על ידי לקיחת התמונה הגדולה – העבודה של האתר שלכם – ותכנון אחורה. פה אתם מחליטים מה צריך להיות בדף הבית על מנת לתפוס את תשומת לבו של המשתמש ולשכנע אותם שיש לכם את התשובה לשאלה שהם מחפשים. (יש בערך 8 שניות לעשות את זה!)

בשלב הבא, תצטרכו לצפות את השאלה הבאה של המשתמש כדי לדעת לאן לשלוח את אותו המשתמש ברגע שהם סיימו עם העמוד הנוכחי. האם הם מוכנים להמרה? או שיש להם עוד שאלות? הבנה של המצב שבו נמצא המשתמש במשפך יעזור לכם לענות על השאלות, עוד דבר שיעזור לכם זה אפיון נכון של לקוחות פוטנציאליים.

השלב הסופי במשפך המכירות זה נקודת ההמרה, עליה דיברנו קודם.

יכול להיות שיהיו לכם כמה משפכי מכירות

הערה קטנה: זה בהחלט הגיוני שיהיו לכם כמה נקודות המרה. יכול להיות בגלל שיש רמות שונות של “חום” אצל הלידים שלכם, מצב די נפוץ במיוחד אם המוצר או השירות שלכם הוא משהו שתהליך הקנייה שלו הוא ארוך יחסית.

בנוסף, אם יש לכם מספר שירותים שאתם מציעים, הצעות, או אפיוני לקוחות, זה נפוץ שיהיו לכם מספר נקודות המרה. זה הופך בניית משפך מכירות להרבה יותר כיף.

מה אתם רוצים שהמשתמש יעשה?

כמעט תמיד עדיף להגיד למשתמש מה לעשות. זה אחד הפרטים החשובים ביותר והקל ביותר לפספוס. אם לא תגידו למשתמש מה לעשות, הסיכויים הם שהם פשוט יעזבו את האתר.

הם עוזבים ואיתם עוזב פוטנציאל המכירה. הדבר המאוד קטן ומאוד פשוט הזה, עלול להפוך את האתר שלכם ללא יעיל בכלל. שימו לב!

אם קראתם עד כאן, ממליצים לכם בחום גם לקרוא את המדריך המלא לבניית משפך שיווקי מנצח

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מה זה Funnel - משפך שיווקי
פרסום ושיווק דיגיטלי

מה זה Funnel ואיך בונים משפך שיווקי מנצח לעסק?

זמן קריאה: 5 דקות המושג Funnel, או בעברית ״משפך שיווקי״ (Funnel marketing), הוא התהליך שהגולש עובר מרגע החשיפה הראשונית למוצר או לשירות מסויים ועד שלב הרכישה. לעיתים, התהליך נמשך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

מיתוג דיגיטלי

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

מיתוג דיגיטלי

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה לקבל טיפים מותאמים אישית לעסק שלך?