מוציאים המון כסף על ייצור לידים? ככה תפיקו מהם את המקסימום

זמן קריאה: 3 דקות

המון חברות מוציאות הרבה כסף כל חודש על ייצור לידים בפלטפורמות שונות דרך האינטרנט (פרסום בפייסבוק, פרסום בגוגל וכדומה) כשבסופו של דבר הרבה מהלידים מוזנחים בגלל שלא ניתן למכור להם מוצר או שירות באותו הרגע.

אם אתם מוכרים שירות לעסקים, למה ציפיתם? מקבלי ההחלטות בחברות משקיעים 70-80% מהזמן שלהם במחקר מקיף לפני שהם מחליטים ליצור קשרים עסקיים עם חברה מסוימת.

העבודה כמשווקים לא מסתיימת בייצור לידים. למעשה, זו רק ההתחלה.

ייצור לידים זה רק השלב הראשון

ליד הוא למעשה מישהו שהביע עניין בחברה שלכם. למטרות המאמר הזה, אנחנו הולכים להתרכז בלידים שהגיעו דרך שיווק תוכני. אסטרטגיית ייצור הלידים שלכם יכולה לכלול פרסום ממומן בגוגל, מודעות PPC, רשתות חברתיות, שיווק דרך סרטונים והצעות דרך תוכן כתוב, כל אלו מכוונות למשיכה של מבקרים לאתר שלכם והמרתם ללידים.

יצירת תנועה ולידים דורשת המון זמן, מאמץ וכסף. בנוסף, המון לידים איכותיים עלולים להיות לא מוכנים לקנות באותו הרגע.

אז מה עושים איתם? ממשיכים להשקיע ולטפח אותם כמובן.

הזדמנות מפוספסת: 79% מהלידים אף פעם לא הופכים ללקוחות. חוסר בטיפוח לידים זו הבעיה הנפוצה ביותר שגורמת למספר הזה לגדול.

בניית אמינות בעזרת טיפוח לידים

טיפוח לידים זה למעשה תהליך שבו העסק שומר על אינטראקציה עם קבוצה מסוימת על ידי אספקה של מידע רלוונטי בכל שלב שהליד עובר במשפך השיווקי שלכם. הנקודה המרכזית פה הינה שאתם מספקים מידע רלוונטי ללקוחות הפוטנציאליים במאמץ להניע אותם בהמשך המשפך שלכם עד מעמד הרכישה.

רכישות בין עסקים שונים והסכמי שיתוף פעולה הם לעיתים קרובות יקרים ומעורב בהם המון מחקר לפני שנופלת החלטה. טיפוח לידים מאפשר לכם להמשיך לבנות אמינות במסע שעובר הלקוח הפוטנציאלי עד הרכישה, ככה שתהיו בראש הרשימה שלהם כשהם יהיו מוכנים לבצע את הרכישה.

שתדעו: לידים מטופחים מבצעים רכישות הגדולות ב-47% מאשר רכישות שעושים לידים לא מטופחים.

צרו לידים איכותיים מבלי להוציא עוד כסף

95% מהלידים המתקבלים משיווק תוכני הם לא לידים המוכנים לבצע רכישה. יכול להיות שהם רק חיפשו רעיונות חדשים, הזדמנויות או טרנדים, אבל הם לא נמצאים שם על מנת לבצע רכישה מיידית.

טיפוח לידים מאפשר לכם להמשיך ולהגיע לאנשים הללו מבלי להוציא עוד כסף על שיווק. ישנם כמה דרכים שבהן אתם יכולים להמשיך לטפח את הלידים הללו, למשל:

  • אימיילים אישיים שיספקו מידע רלוונטי ושימושי ללידים
  • עדכונים חודשיים במייל מהחברה שלכם המציעים מידע שימושי, עצות והצעות אחרות
  • תוכן ספציפי המתאים לתעשייה שבה הלידים הללו נמצאים

החדשות הטובות הן שאתם יכולים בקלות לפתח את התוכן הזה ולהשתמש בו שוב ושוב עם תלות כמובן בסיטואציה, כמו התעשייה שבה אתם עובדים, פעילויות ותחומי עניין של הלידים.

יתרון: חברות שמצטיינות בטיפוח לידים מייצרות 50% יותר לידים המוכנים לרכישה בעלות קטנה ב-33%.

ייצור לידים הוא הצעד הראשון בתהליך של סגירת עסקאות חדשות וייצור הכנסה לחברה שלכם.

זה לא הגיוני להשקיע כל כך הרבה מאמץ במשיכת ליד ואז לנטוש אותו כאילו הוא לא היה. הם הראו מידה מסוימת של עניין בעסק שלכם, אז לא הגיוני להמשיך ולטפח את מערכת היחסים ביניכם? בנוסף, גם מחלקת השיווק וגם מחלקת המכירות אצלכם יהנו מהעניין.

אנשי המכירות שלכם יעריכו את הלידים האיכותיים יותר, ויוכלו להשקיע את זמנם בלידים הללו, הנמצאים בדיוק במקום המתאים כדי לרכוש את הפתרונות שאתם מציעים.

 

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

פרסום ושיווק דיגיטלי

איך לנצל את הצ’ט בוט של פייסבוק נכון?

זמן קריאה: 4 דקות פניות חוזרות הופכות אתכם ואת העובדים שלכם לרובוטים יקרים מאוד כמעט כל עסק עוסק בניהול לידים ולקוחות. גם מתעניינים חדשים וגם לקוחות קיימים או חוזרים,

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

מיתוג דיגיטלי

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

מיתוג דיגיטלי

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה לקבל טיפים מותאמים אישית לעסק שלך?