מה זה קמפיין תנועה בפייסבוק ולמה אתם חייבים להפעיל אחד כזה?

בעולם של היום, כולם רוצים קבל תוצאות מיידיות בקמפיינים שלהם. בעל העסק ומנהל הקמפיינים הממוצעים רוצים לדעת מיד מה קורה עם הקמפיין שלהם בפרסום בפייסבוק ולהבין מיד איך לשפר את תהליך ייצור הלקוחות.

האם השאיפה לקבלת תוצאות מיידיות משפיע על האפקטיביות?  אלה הרוצים תוצאות מהירות מדלגים ישירות לקמפיינים לייצור לידים וקמפיינים להמרות, כשהם מתמקדים בהורדת העלות עבור כל תוצאה.

בעקבות דילוג על קמפיין תנועה, קצת אחרי הרצת מודעות לייצור לידים , הם עלולים למצוא את עצמם מאוד לא מרוצים מהתוצאות.  אם חושבים על זה רגע לעומק, קמפיין לידים עובד כשהמוצר ברור מאוד, כשאתה יודע, בתור לקוח, מה אתה עומד לקבל בדיוק. קשה מאוד לרכוש משהו חדש, מחברה שאתה לא מכיר, ישירות דרך קמפיין בפייסבוק.

מה הן מודעות תנועה בפייסבוק?

בפשטות, מודעות תנועה בפייסבוק הן דרך להניע אנשים מהפייסבוק, לכתובת מסוימת. הכתובת הזו יכולה להיות אתר מסוים, מאמר (כמו זה), סרטון יוטיוב, דף נחיתה ועוד. בואו נצלול קצת לעומק. תנועה היא אחת מהמטרות שניתן לקבוע לקמפיין מודעות בפייסבוק. ברגע שמגדירים "תנועה" כמטרה לקמפיין, אפשר לבצע אופטימיזציה להקלקות, צפיות דף נחיתה, חשיפות ועוד. רוב הזמן הקמפיין יכוון ל-"הקלקות" או "צפייה בדף נחיתה".

וכמובן, ברגע שהמודעה באוויר, הפיקסל של פייסבוק שמותקן אצלכם באתר יאסוף מידע יקר ערך עבורכם.

אם אתם רוצים ללמוד עוד על הפיקסל של פייסבוק, כנסו למאמר שלנו: אופטימיזציה בעזרת הפיקסל של פייסבוק – מה זה ואיך משתמשים?

בכל מקרה, בואו נתקדם ונבין מה כל כך חשוב במידע שקמפיין תנועה יכול לאוסף עבורכם.

למה להשתמש במודעות תנועה בפרסום בפייסבוק?

מודעות תנועה הן הבסיס לקמפיינים שמטרתם מכירה של מוצר או שירות. מודעות תנועה הן לעיתים נקודת המפגש הראשונה בין העסק ללקוח פוטנציאלי והן חייבות לספק ערך כלשהו על מנת לתפוס א תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי בפייסבוק. אחרי שהמשתמש לוחץ על הלינק מהמודעה ונכנס ליעד אליו כיוונתם, הפיקסל שלכם שומר את המידע עליו כמבקר.

אז איך להשתמש במודעות תנועה בצורה חכמה?

המידע שהפיקסל של פייסבוק יאסוף עבורכם בדף הוא יקר ערך מהסיבה הפשוטה הבאה: אנשים שהגיעו לבקר באתר, בבלוג או בדף הנחיתה אליו כיוונתם, הם לקוחות פוטנציאליים שהביעו עניין רציני מאוד בכם, במוצר או בשירות שאתם מציעים.

לכן, אחרי קמפיין התנועה, אתם יכולים להשתמש במידע שאספתם על מנת לפנות לאותו הקהל שהביע עניין בעזרת קמפיין המרות או קמפיין לידים שבוודאות יעזרו לכם לייצר יותר מכירות.

מה יקרה אם תדלגו עם קמפיין תנועה?

מבלי קמפיין תנועה בפייסבוק, משפכי המכירות שלכם יתמלאו באנשים לא רלוונטיים. קמפיין תנועה עוזר למעשה להפריד בין אנשים המתעניינים בכם לבין אלו שלא.

אם אתם בוחרים שלא להשתמש במודעות המעודדות תנועה, כסף שתשקיעו בקמפיין המרות או לידים עלול להיות מבוזבז על אנשים שלא מעוניינים במה שיש לכם להציע.

לסיכום – אנחנו מקווים שעזרנו לכם להבין איך קמפיין תנועה בפייסבוק יכול לעזור לכם. נציין כי כל מקרה לגופו, לפעמים יהיה עדיף להשתמש ישירות בקמפיין לידים או קמפיין המרות. נשמח לעמוד לשירותכם 😊

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

Call Now Button