כיצד לתכנן את תקציב הפרסום בדיגיטל?

לכל עסק חדש או קיים יש תקציב מסוים לעבוד אתו. חלק מהתקציב תמיד יהיה מוקדש לטובת שיווק ופרסום העסק והבאת לקוחות חדשים.
כיום, מרבית בעלי העסקים מעדיפים להשקיע את תקציב הפרסום שלהם באינטרנט.

תקציב הפרסום בדיגיטל מאפשר לנו לבחון את התוצאות של ערוצי הפרסום בהם אנו משתמשים, לחלק בצורה נכונה יותר את התקציב
לטובת קבלת תוצאות טובות יותר וכך להביא לקוחות חדשים גם בתקציבי פרסום קטנים.

בהכנת תכנית השיווק הדיגיטלית שלכם תיאלצו להגדיר את תקציב הפרסום עבור אותו ערוץ בהתאם לצורך וליכולת.

תקציב הפרסום

ערוצי השיווק הדיגיטלי הפופולריים כיום

על אף שישנם עשרות ואולי אף מאות ערוצי שיווק אפשריים באינטרנט, כיום לכל עסק יש כמה ערוצים בודדים שבהם כדאי לו לפרסם.
לעסק שיש בו יותר תמונות, למשל, כדאי להשקיע בפרסום באינסטגרם, פינטרסט ופייסבוק.

לעסק עם הרבה סרטונים ערוץ השיווק הפופולרי יהיה כמובן יוטיוב, ואם העסק שלכם מונע מתוכן או ממתן שירותים מסוימים כדאי ואף מומלץ לפרסם אותו בגוגל.

אלה הידועים והפופולריים ביותר, אולם במקביל לאלה ישנם ערוצי שיווק רבים אחרים, ולכן כדאי להיוועץ עם משרד פרסום לקבלת מידע נוסף והכנת תכנית שיווק דיגיטלית יחד.

ניהול נכון של תקציב הפרסום בפייסבוק

תקציב פרסום בפייסבוק צריך להתחלק בין העמוד העסקי לכתיבת התוכן בדרך כלל,

אולם כמובן ישנה האופציה של ניהול קמפיין ממומן ודברים נוספים שאולי מצריכים נותני שירותים מקצועיים אשר עולים לנו כסף ואלה חייבים להיכלל בתקציב. בואו נעשה סדר בדברים.

עמוד עסקי הוא עמוד המציג את העסק שלכם, מידע על אודותיו וכמובן את המוצרים והשירותים המשווקים ללקוחות. המטרה של העמוד היא כמובן להביא לקוחות חדשים לעסק ולהגדיל את ההכנסות.
על מנת לעשות זאת יש הצורך בהגדלת מספר האוהדים בעמוד ובהשקעה מסוימת בבניית מערכת יחסים קרובה עם האוהדים.
זאת תוכלו לעשות באמצעות תוכן איכותי שיחולק בדף (טקסטים, תמונות וסרטונים). את התוכן תוכלו לכתוב בעצמכם או לאפשר לכותב תוכן לכתוב עבורכם, זאת בהתאם לרמת הכתיבה שלכם כמובן.
תמונות – תוכלו להשתמש בתמונות חינמיות בעלות רישיון שימוש חופשי מסחרי, או לחילופין לרכוש חבילת תמונות בתשלום.
תוכלו להפיק סרטוני וידיאו מיוחדים לדף העסקי ולקהל שלכם או לחלוק עם הקהל שלכם סרטונים טובים מיוטיוב ולשתף אותם בעמוד.

הקידום הממומן מתייחס לניהול קמפיין השולח אנשים לאתר חיצוני (לרוב דף נחיתה או אתר החברה) ומדובר באחד מערוצי השיווק ששווה להשקיע בהם כלכלית, אך בצורה נבונה וכאשר איש מקצועי מנהל עבורכם את הקמפיין.

ניהול נכון של תקציב הפרסום בגוגל

גוגל נחשבת לפלטפורמת הפרסום המובילה כיום באינטרנט בעיקר בשל מנוע החיפוש שלה.
אנשים מחפשים את השירות/מוצר/מידע שהם רוצים ונכנסים קרוב לוודאי לתוצאות הראשונות שהם רואים. אם אתם תופיעו בתוצאות אלו – יש סיכוי גדול שתרוויחו לקוחות חדשים ובמהירות.
ניהול נכון של תקציב פרסום בגוגל עשוי להוביל קמפיין כושל לקמפיין מוצלח ורווחי.
ניהול כושל של התקציב או חלוקה לא נכונה בין ערוצי השיווק בכלל – עשויה להוביל למצב שבו אתם מוציאים יותר כסף מאשר מכניסים.

כמה מהתקציב אנו צריכים להשקיע בתוכן?

אם אתם יכולים לכתוב את התוכן בעצמכם ברמה די טובה, ללא שגיאות כתיב ושגיאות דקדוק קשות – אין ספק כי אתם יכולים לחסוך מעט מעלויות הפרסום.

במקרה שאין לכם את היכולת הזאת תיאלצו להקצות חלק מתקציב הפרסום הדיגיטלי שלכם כתקציב תוכן אשר ישמש אתכם באתר שלכם, בדף העסקי שלכם, בפרסום ברחבי הרשת ועוד.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

Call Now Button