טיפים ליצירת קאנבס מדהים לקמפיין שלכם בפייסבוק

זמן קריאה: 7 דקות

רוצים לשפר את קמפיין הפרסום שלכם בפייסבוק? שימוש בקאנבס של פייסבוק זו דרך מעולה לעשות את זה.

התחרות על תשומת לב הגולשים בפייסבוק היא קשה מאוד, לכן מותגים צריכים להשתמש בכל כלי שיש להם כדי לבלוט.

הקאנבס של פייסבוק הוא למעשה פוסט אינטראקטיבי (או מודעה) בולטת מאוד המופיעה בניוזפיד הסלולרי של המשתמשים.

הפוסטים האלה יכולים להיות מאוד חזקים, והם מאפשרים למותגים להציג מה שהם רוצים מבחינת תוכן ומידע למעשה במודעה אחת.

בגלל שאת הקאנבס בונים מאפס ויש המון אפשרויות שונות, המון עסקים לא בטוחים איך להתחיל לעבוד עם הכלי הזה.

במאמר הזה, אתם הולכים ללמוד דרכים שונות ליצירה של קאנבס מדהים וכן, כמה אסטרטגיות שתוכלו להשתמש בהן כדי לעשות אופטימיזציה  למטרות מסוימות ולקבל תוצאות טובות יותר מהקאנבס שלכם כל פעם מחדש.

מה הוא הקאנבס של פייסבוק?

הקאנבס הוא סוג של חווית מובייל אינטראקטיבית שהשימוש הטוב ביותר של חוויה זו הוא כמודעה.

ככה פייסבוק מתארים את הקאנבס שלהם:

“קאנבס עוזר לכם לקצר את המרחק בין ההודעה שלכם לבין הלקוח. הוא נטען מיד, אופטימלי למובייל ומעוצב כדי לתפוס את מלוא תשומת הלב של הקהל שלכם. בעזרת הקאנבס, אנשים יכולים לצפות בסרטונים ותמונות, לעבור בקרוסלה של תמונות ולראות תמונות שבהן מתויגים מוצרים. הם לא רק יראו את הסיפור שלכם, הם יהפכו לחלק ממנו”.

לקאנבס יש פורמטים שונים לבחור מהם, כמו לחיצה להרחבה למשל.

הם גם מאוד גמישים מבחינת העיצוב האישי שלהם והם נותנים לכם קומבינציות שונות של מרכיבים הכוללים כותרות, כפתורים, טקסטים, סרטונים ותמונות.

קאנבסים יוצרים קשר מיידי, והעובדה שאפשר לגלול למטה ולצדדים – אם מרכיבים של קרוסלה מתווספים – כמעט מבטיח לכם שהלקוח יישאר מעורב ומעוניין.

משתמשים יכולים לעבור בין מרכיבים שונים, מה שהופך את הקאנבס לכלי אופטימלי לסיפור המותג שלכם ולבניית המותג.

איך להשתמש בקאנבס של פייסבוק?

מודעות קאנבס יכולות לעזור לכם בתאוריה להשיג מגוון רחב של מטרות שאתם צריכים למודעות פייסבוק שלכם.

יחד עם זאת, הקאנבס מתאים בעיקר לשלושה דברים:

  • בניית המותג, סיפור על המותג שלכם ושליחת המשתמשים לאתר שלכם לקבלת עוד מידע.
  • המרות, מעוצב כדי לקדם באופן רציני את המוצר שלכם ולקבל רכישות חדשות.
  • יצירת לידים (מדריך ליצירת לידים בפייסבוק), המשתמשים יראו למעשה טופס להרשמה אם הם לוחצים על אחת מהקריאות לפעולה.

קאנבסים, זכרו, הם כבר אינטראקטיביים, אז יכול להיות שמשתמשים לא ירצו לעשות משהו במודעה אחרי שהם כבר עברו על רובה כמו שהם עלולים לעשות עם תכנים אחרים (שהם לא קאנבס).

קאנבסים נותנים לכם יותר זמן ומרחב להעביר נקודה ללקוחות שלכם, בין אם זה אומר לספר את סיפור המותג שלכם או להראות להם את הערך הרב של אחד המוצרים שלכם.

פייסבוק באמת רוצה להפוך את הדברים ליותר קלים בשבילנו, חוץ מזה שהם נותנים לכל אחד את היכולת לבנות קאנבס בעצמו, יש להם כבר קאנבסים מוכנים מראש לכל מטרה.

התבניות הללו לגמרי ניתנות לשינוי, אבל הם יכולות להיות יופי של נקודת התחלה כשאתם מרגישים תקועים יום אחד וצריכים להפיק משהו.

השיטות הטובות ביותר לשימוש בעזרת קאנבס של פייסבוק

אחרי שקבעתם מה האסטרטגיה שבה אתם רוצים להשתמש ומה אתם רוצים לשפר בעזרת מודעות הקאנבס, הכי הזמן ליצור אותן.

הרבה אנשים מרגישים שזה יותר מדי כשהם ניגשים ליצור קאנבס חדש בגלל שמדובר באלמנטים מורכבים וישנן הרבה קומבינציות של מרכיבים שאתם יכולים להשתמש בהן.

אם אתם לא בטוחים איפה להתחיל, תתחילו עם אחת התבניות שפייסבוק מציעים.

נשים את זה בצד, יש 8 שיטות מעולות שאתם צריכים לקחת בחשבון כדי להוציא את המירב מהקאנבס שלכם.

  1. עשו שינויים!

הקאנבס של פייסבוק מאפשר לכם להוסיף המון מרכיבים שונים, כולל: כותרות, כפתורים, טקסט, סרטונים ותמונות.

אתם יכולים להוסיף את המרכיבים האלה במספר עצום של קומבינציות ואתם יכולים להשתמש בכל מרכיב כמה פעמים.

האופי הדינמי של הקאנבס הוא מה שהופך אותו לכל כך יקר ערך, שינוי המרכיבים שומר את המשתמש בעניין ובתהייה מה הם יראו כשיעברו לדף הבא. דפים מלאים בטקסט פשוט לא יעשו את העבודה.

תשתמשו בכמה מרכיבים שאתם יכולים עם המחשבה שאתם צריכים לשמור על הקאנבס שלכם רלוונטי למה שאתם מנסים להעביר ולמטרה השיווקית שלכם.

  1. בחרו את המרכיב הראשון שלכם בחוכמה

משתמשים לא יכולים לראות את כל הקאנבס שלכם במכה אחת, בשונה ממודעות קרוסלה שבהן משתמשים יכולים לראות כמה תמונות בבת אחת, הקאנבס שלכם יציג שקופית אחת כל פעם.

בעקבות כך, הדף הראשון של הקאנבס שלכם הוא חשוב ביותר, והוא יקבע האם משתמש ממשיך לצפות כדי לראות את שאר המידע שפרסמתם.

תגידו למשתמשים שלכם למה צריך להיות להם אכפת או למה אתם אמורים לעניין אותם כבר בדף הראשון.

כל האסטרטגיות לתפיסת תשומת לב תקפות כאן, אתם יכולים להציג בעיה שאתם יכולים לפתור, להוסיף תמונה ייחודית.

מה שאתם לא רוצים זה הכותרות המסורתיות של מצגת פאוור פוינט המצהירה בכותרת את המודעה. בעוד שזה עובד מעולה בפגישות עסקיות, זה לא מספיק כדי לעניין משתמשים ולגרום להם לראות מה הלאה.

תבדקו את העמודים הראשון של הקאנבס שלכם כדי לראות מה מקבל את התגובות הכי טובות מהקהל שלכם, כולל מה מביא הכי הרבה תנועה לאתר שלכם.

  1. תנו עדיפות לגרפיקה

משיכה ויז’ואלית היא קריטית במקרה הזה. שימוש ברומבינציה של תמונות איכותיות וטקסט קצר וקולע יכול להעביר את הנקודה בצורה מהירה מאוד.

בגלל שהקאנבס שם דגש על סיפור ויז’ואלי, התמונות שלכם צריכות להיות בעדיפות ראשונה והטסקס שלכם צריך להיות מהיר, ברור ומשכנע אבל עדיין להישאר יצירתי.

סרטונים יכולים להיות מאוד אפקטיביים ואתם לא צריכים להתעלם מהם, הם יתנגנו באופן אוטומטי כל עוד זה מתאפשר איפה שאתם ואתם תוכלו להעביר המון מידע בכמה שניות.

סרטונים טובים יכולים לעורר רגשות וריגוש באפקטיביות הרבה יותר טובה מאשר כל מודעות טקסט כמעט.

  1. אל תשכחו את הקריאה לפעולה

יש לכם את האפשרות להוסיף כפתורים לחיצים לקאנבס שלכם.

הכפתורים האלה ניתנים לעיצוב אישי ברמה גבוהה, אתם יכולים לשנות את הצבע שלהם, את הטקסט המופיע עליהם ולבחור את המקום שאליו אתם שולחים את המשתמשים כמובן. הם יכולים לשמש כקריאות לפעולה לחיצות.

אתם יכולים למקם את הקריאה לפעולה הלחיצה בכמה שקופיות שאתם רוציים. אם אתם לא רוצים, מקמו את הכפתור בשקופית האחרונה.

  1. תתמקדו במסר אחד

בעוד שניתנת לכם האפשרות להציג המון מידע בקאנבס, תוודאו שכל השקופיות והמרכיבים רלוונטים למסר אחד.

שימושים פופולריים לקאנבס כוללים: מספר מוצרים, הדעת שימושים שונים, עשה זאת בעצמך וסיפור המתקדם משקופית לשקופית.

לא משנה מה הפורמט שאתם רוצים להשתמש בו כדי להעביר מידע, פקטור אחד נשאר אותו הדבר בין אם אתם מקדמים מוצר או מספרים סיפור, אתם צריכים להתמקד על מסר אחד שאותו אתם רוצים להעביר.

אם אתם משתמשים בקאנבס כדי לפנות לקבוצה מסוימת בקהל שלכם, תדאגו שכל השקופיות והתוכן ידברו אל הנישה הזו.

  1. תשתמשו ביותר סרטונים

תמונות הן נהדרות. סרטונים הם הרבה יותר טובים.

סרטונים מאפשרים לכם להכניס המון מידע לכמה שניות בודדות, אפילו אם כל המידע שאתם מציגים מכוון כדי ליצור אמוציות או מצב רוח שאתם מנסים להשיג.

סרטונים עובדים בצורה טובה במיוחד עם האופי הויז’ואלי המיוחד של הקאנבס, וכדאי לכם לשים סרטון כמרכיב הראשי בקאנבס כדי להציג במהרה למשתמשים שלכם מה הם יראו ולתפוס את תשומת ליבם בצורה היעילה ביותר.

  1. הדריכו את הקהל שלכם

למרות העובדה שהקאנבס קיים כבר זמן מה, לא מדובר על המודעות שאנשים רגילים לראות. בעקבות כך, הרבה משתמשים לא בטוחים מה הם רואים כשהם נתקלים בקאנבס.

אפילו אם כן, הקאנבס יכול להיות מאוד עמוק – כולל גלילה למטה, למעלה ולצדדים – לכן, תמיד טוב להשתמש ברמזים טקסטואליים וויז’ואלים כדי להראות למשתמשים איפה הם צריכים ללחוץ ולאן לגלול.

השתמשו בחצים או בקריאות לפעולה כדי להגיד למשתמשים “המשיכו לגלול למטה!”. הטבע האינטראקטיבי של הקאנבס מתאים את עצמו בדיוק לקריאות הללו.

לא רק שזה עובד ברמה האסטטית, זה פשוט עובד ומגדיל את אחוז הנשארים בזה שהמשתמשים עוברים בעזרת זה עד לסוף הקאנבס.

  1. ספרו סיפור

לספר סיפור זה כלי חזק מאוד. הקאנבס הוא כלי מעולה לסיפור סיפורים במיוחד אם אתם משלבים את זה עם סרטון.

לא רק שהמודעה הארוכה נותנת לכם אפשרויות רבות לספר את הסיפור שלכם, הסיפור גורם לכך שהמשתמשים יישארו כד הסוף.

חשוב מכך, זה יעזור למשתמשים שלכם לזכור את המודעה הארוכה הרבה אחרי שהם לחצו עליה, בגלל שהסיפורים באמת מהווים את הדרך המושלמת ללב הלקוח.

 

לסיכום

מודעות קאנבס הן דרך מעולה לתפוס את תשומת הלב של הקהל שלכם.

המתמשים הנחשפים לקאנבס אוטומטית ירצו לראות את כולו בגלל שהם פשוט ירצו לראות מה בא הלאה.

בעוד שלוקח יותר זמן ליצור קאנבס מאשר מודעות רגילות, זה משתלם ובהחלט שווה את זה.

זכרו להפוך את הקאנבס שלכם לכמה שיותר אינטראקטיבי כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקותבמאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקותמפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקותאם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן