יתרונות הפרסום בגוגל

זמן קריאה: 3 דקות

גוגל נחשבת למנוע החיפוש החזק ביותר בעולם כיום ולאתר הפופולרי ביותר בעולם.
כל אדם שאנו מכירים הזקוק למידע/שירות מסוים נכנס לגוגל,
מחפש את המידע המבוקש ומגיע אל העמוד אותו הוא חיפש.
העוצמה של גוגל היא כל כך גדולה שמדובר בפלטפורמת הפרסום החזקה
והאפקטיבית ביותר באינטרנט ואולי בכלל כיום.

יתרונות פרסום בגוגל מתחלקים לפרמטרים שונים הקשורים בעיקר:

  • בתקציב
  • בפילוח קהל היעד
  • בניתוח ומעקב אחר תוצאות
  • ובאפשרות לקדם כמעט כל מוצר או שירות בכל תחום.

4 יתרונות פרסום בגוגל שחייבים להכיר

שליטה בתקציב

אחד מיתרונות הפרסום בגוגל הוא השליטה בתקציב וזה מצוין למי שרוצה להיות בשליטה מוחלטת על כל הוצאה.

מלבד העובדה שאנו יכולים לשלוט בסכום שאותו אנו מוציאים על קמפיין מסוים,
הרי שנוכל לבחור את התקציב היומי שאותו אנו רוצים לבזבז, כמו גם להחליט לפצל
את התקציב היומי למספר קבוצות מודעות.

אפשרות נוספת היא לקבוע את העלות המקסימלית שאנו מעוניינים לשלם עבור הקלקה,
עבור מילת מפתח מסוימת ועוד. היכולת לשלוט בתקציב
והיכולת לעבוד עם תקציב בכל סדר גודל, מעצימה את היכולות המדהימות של גוגל
לסייע בהרחבת העסק שלנו.

בדיוק כפי שאתם רואים עסקים אחרים בכל מקום גם אתם יכולים להיות כמוהם.

פילוח קהל היעד

גוגל היא לא רק מנוע חיפוש אלא מאגר נתונים עצום ואיכותי של אנשים המחולקים לפי אזור דמוגרפי, שפה ועוד.

כמו כן ניתן לפלח את קהל היעד לפי המכשיר עמו הוא גולש ונחשף למודעה שלכם

  • מחשב
  • טאבלט
  • סמארטפון

ניתן גם לפלח את המודעות לפי מילות מפתח מסוימות המתקשרות למודעה או למה שהלקוח יחפש
וכן לפרסם בפלטפורמות פרסום שונות של גוגל:

  • מנוע החיפוש של גוגל
  • מנועי חיפוש של שותפי הפרסום של גוגל
  • פרסום ברשת המדיה (Adsense)
  • פרסום וידיאו ביוטיוב ועוד.

ניתוח נתונים ומעקב אחר תוצאות

לגוגל יש פונקציות מעקב מתקדמות שבעזרתן ניתן לנתח את נתוני הקמפיין והתוצאות שבו.
לדוגמה ניתן יהיה לקבל קוד המרה, שאותו נשתול בעמוד ה”תודה”
שלאחר הרכישה של מוצר מסוים (או הצטרפות לרשימת תפוצה מסוימת)
וכך למדוד לא רק את מספר הכניסות לדף אלא את אחוזי ההמרה של מבקרים בדף ללקוחות.

ניתן יהיה לעקוב אחר מספר ההקלקות אל מול כמות החשיבות שהמודעה קיבלה (CTR – אחוזי הקלקה),
אחר המודעות שעליהן לחצו, אחר העלות לקליק הממוצעת למודעה/קבוצת מודעות מסוימת ועוד נתונים רבים אחרים.

ניתוח נתונים אלו יכול לסייע לא רק בבחינת הקמפיין האם זה רווחי יותר או פחות,
אלא גם לטובת שיפור תוצאות הקמפיין ואיסוף מידע אודות התנהגות של לקוחות באתר שלכם.

אפשרויות פרסום כמעט בלתי מוגבלות

לגוגל ישנן אפשרויות פרסום כמעט בלתי מוגבלות.
ניתן לקדם כמעט כל מוצר בכל תחום, החל משיעורי גיטרה למתחילים,
דרך מתכונים לעוגות ועד קורסים לטיפול בתקלות מכשירי חשמל ביתיים.

בין אם אתם בעלי חברה המוכרת מוצרים גולמיים או עצמאי המספק שירותים –
תוכלו להשתמש בגוגל כדי להרחיב משמעותית את מעגל הלקוחות שלכם, להגדיל את ההכנסות בעסק ולהתקדם.

עבור עסקים רבים הפרסום בגוגל הוא לא רק הבאת לקוחות חדשים אלא גם צורך מיתוג
להיות ראשון ומוביל בענף מסוים.
זהו יתרון נוסף שטרם דיברנו עליו במאמר זה.
הגולשים הצופים בתוצאות הראשונות ורואים אתכם שם – רואים בכם אוטוריטה חזקה בתחום שלכם.

לכן, בין אם אתם משקיעים בקידום אורגני או פרסום ממומן – חשבו מהי אסטרטגיית השיווק הנכונה ביותר עבורכם
ועבור העסק שלכם ודאגו שמשרד פרסום דיגיטלי או איש מקצוע שמכיר היטב
את מערכת הפרסום של גוגל – יבצע את העבודה עבורכם

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

מה זה Funnel - משפך שיווקי
פרסום ושיווק דיגיטלי

מה זה Funnel ואיך בונים משפך שיווקי מנצח לעסק?

זמן קריאה: 5 דקות המושג Funnel, או בעברית ״משפך שיווקי״ (Funnel marketing), הוא התהליך שהגולש עובר מרגע החשיפה הראשונית למוצר או לשירות מסויים ועד שלב הרכישה. לעיתים, התהליך נמשך

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן