כלי עבודה לשיווק בדיגיטל

זמן קריאה: 4 דקות

כל אחד שעובד היום בדיגיטל יודע שאין מצב להסתדר בעולם המורכב הזה ללא כלים במאפשרים ניווט ומעקב אחרי העבודה. כלים המאפשרים ניתוח מעמיק ושיפור העבודה בעולם הדיגיטלי.

על מנת לקדם עסקים יש להיעזר במגוון כלים המספקים סטטיסטיקות מדויקות, השוואות, אפשרויות קידום וחיפוש ועוד.

כל משרד פרסום באשר הוא המתעסק במרחב האינטרנטי לא יכול להתקיים ללא הכלים האלה, ישנם אינספור אפשרויות וכל אחד בוחר לעבוד עם מה שנוח לו,

להלן 9 כלים לעבודה נכונה בדיגיטל:

 

  1. אין ספק שגוגל הוא מספר אחת בכל הנוגע למידע ונתונים על משתמשים, ולכן Google Analytics צועד בראש הרשימה אצלנו, הכלי המופלא הזה של גוגל מאפשר לבדוק כמה אנשים נכנסים לאתר, מתי הם משתעממים ועוזבים, מה קורה בדיוק בעמודים הנפוצים ביותר ברשת ולמעשה מאפשר לנו לעבוד בצורה יותר נכונה בשיפור האתר.
  2. בכל הנוגע לתפקוד יעיל של אתר אינטרנט, מבחינת מהירות ההורדה של הפריטים בו ושימוש נוח יותר של המשתמש, ישנן כמה תוכנות אבל אציין כאן אחת שלא מאכזבת, Pingdom, תוכנה אינטרנטית המאפשרת לכל אחד לבדוק את מהירות האתר שלו, וחשוב מאוד לדעתי, Pingdom מאפשר גם לבדוק אותו ממקומות שונים בעולם. כלומר מה הוא זמן הטעינה משוודיה או אוסטרליה למשל, מומלץ מאוד וידידותי למשתמש.
  3. החיים הופכים לאט לאט לאוטומטיים, הטכנולוגיה תגיע בעתיד למצב שבו אנחנו לא צריכים לזוז יותר מדי ותהליכים יום יומיים יעשו ביידי מכונות שפשוט יודעות איך להכין לנו את הקפה בבוקר, והרכב ייקח אותנו לעבודה בלי שנרים אצבע. בינתיים ישנו כלי שמאפשר ליצור תגובות אוטומטיות תלויות מצב שאנחנו קובעים, הכלי הזה שנקרא IFTTT מאפשר לכל אחד לקבוע תנאים ומה יהיה התוצאה שלהם, למשל, ” אם יורד שלג מחר, אזי תפרסם את הפוסט “שלג” “, ממש כמו תנאים בכתיבת קוד, הכלי מאפשר ניהול אוטומטי של דברים מסוימים שנעשים גם ככה בצורה דומה כל פעם ויכול לחסוך המון זמן.
  4. Zefo , מערכת מורכבת המכלילה בתוכה בדיקות כמו דירוגים, תנועה באתרים, אופטימיזציה וכדומה, כלי חובה לכל משווק דיגיטלי שרוצה לנהל מעקב נכון ומדויק ולדעת איך לשפר את הביצועים.
  5. עולם זכויות היוצרים הוא בעייתי מאוד באינטרנט, וזאת בעיקר בגלל כמות המידע העצומה, CopySpace, הנו כלי מצוין העונה על השאלה ” האם התוכן שלי נמצא איפשהו באינטרנט?” , פקטור חשוב מאוד מבחינת ייחודיות ומעקב אחרי השוק.
  6. SimilarSites, עוד כלי חשוב שמעט מתקשר לכלי מספר חמש, הכלי הזה מאפשר בדיקה של השוק באינטרנט והסקת מסקנות לגבי מי עושה משהו דומה למה שהולך באתר אותו אנחנו מקדמים. עוד כלי חשוב בבדיקת מצב האתר אל מול השוק של המוצר או התוכן שהאתר מציע.
  7. אחד הדברים החשובים בניהול קמפיינים בדיגיטל הנו תזמון, משווק טוב יודע מתי לתזמן איזה פוסט ובאיזו רשת חברתית. דרך הכלי החינמי Buffer , ניתן לפרסם ולתזמן פוסטים בטוויטר, גוגל, לינקדין, פייסבוק ועוד. הכלי מאפשר קבלת סטטיסטיקות על הפוסטים וקל מאוד לעבודה בקמפיינים רחבים ברשת.
  8. אי אפשר בלי לדבר על תמונות, כאלה ששוות אלף מילים, ומלבישות כל תוכן בחליפה שגורמת לו לפרוח. מבחינת תמונות הרבה יותר קל לעקוב ולאכוף פריצה של זכויות יוצרים לכן חשוב בתור משווק להשתמש בתמונות חוקיות, האתר shutterstock מציע מגוון עצום של תמונות לאיזה שימוש שרק תרצו.
  1. Google Drive , כמה שניסיתי לתמוך בתוכנות אחרות שלא שייכות למפלצת האינטרנט גוגל, לא הצלחתי. הכלים שהחברה מספקת הם פשוט הטובים ביותר ומסיבות ברורות. הכלי הזה הוא חובה לכל משווק דיגיטלי ולכל אחד בעצם שעובד הרבה עם המחשב, האפשרות לאחסון שם היא מספקת מאוד ובנוסף האפשרות שיש כמשווק דיגיטלי ליצור מעקב נוח וקל לשימוש מכל מקום היא מופלאה.

 

כל אחד שעובד בדיגיטל, באיזשהי צורה, ימצא את עצמו משתמש באחד או בכל הכלים הללו, אין ספק שהם מקלים על החיים ומספקים אפשרות לניתוח עמוקים של עסקים מבחינת החיים שלהם בדיגיטל. האפשרויות לא מוגבלות וכל הכוח והחוכמה לנקוט בצעדי שיפור ופיתוח נמצאים בידיו של המשווק, כלומר, צריך לדעת לקחת את הנתונים מהכלים האלה ולנצל אותם בצורה מקסימלית, איש דיגיטל טוב יודע לנצל את הכלים הללו למקסימום ולהביא תוצאות מצוינות פעם אחר פעם.

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

מה זה Funnel - משפך שיווקי
פרסום ושיווק דיגיטלי

מה זה Funnel ואיך בונים משפך שיווקי מנצח לעסק?

זמן קריאה: 5 דקות המושג Funnel, או בעברית ״משפך שיווקי״ (Funnel marketing), הוא התהליך שהגולש עובר מרגע החשיפה הראשונית למוצר או לשירות מסויים ועד שלב הרכישה. לעיתים, התהליך נמשך

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה לקבל טיפים מותאמים אישית לעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן