בניית קמפיין פרסומי שמטרתו היא איסוף לידים זהו תהליך לא פשוט
שדורש מיומנות גבוהה של החברה המספקת את הפרסום, השיווק וגם מדידת התוצאות.
באופן טבעי, כל מפרסם רוצה לדעת מחיר יחסי שיידרש ממנו על מנת לקבל לידים
שעשויים להיות מומרים לעסקה אמיתית.
ראוי לציין שגם היחס בין הלידים לבין עסקאות ממשיות הוא חשוב מאוד לתהליך הפרסום.
ובעוד אנשים רבים מחפשים מחירון לידים שייתן להם תשובה ממוקדת לגבי מהו מחיר הליד,
ישנם פרמטרים מאוד ממוקדים בכל קמפיין פרסומי שיש לקחת בחשבון
בכדי לראות את התמונה המלאה.
מהו ליד וממה הוא מורכב?
המילה הפשוטה הזאת, “ליד” – כוללת בתוכה עבודה גדולה מאוד של יצירת תנועה באתר,
בעמודים של הרשת החברתית ובשאר מקורות המידע הרלוונטיים באינטרנט.
כיום, יצירת הליך מכירתי המורכב ממילוי שדות בטפסים
והסיום שלו מתבטא בלחיצה על כפתור “שלח” על ידי הגולש.
בהמשך, הליד מועבר לאנשים המיומנים לכך שיוצרים קשר עם האדם בצורה המתאימה לנסיבות
והופכים אותו ללקוח של החברה.
(תוכלו לקרוא עוד על מהו ליד ואיזה עסקים זקוקים לליד כאן)
בעוד שהשארת הפרטים מראה על נכונות להפוך ללקוח, לא תמיד מדובר בעובדה מוגמרת.
כך, כאשר לוקחים בחשבון את המחיר כאשר מבצעים איסוף לידים לעסקים,
יש לזכור מספר פרמטרים שתמיד משפיעים על המחיר:
מצב השוק
האם השירות המקודם פופולרי כיום?
ואם כן, עד כמה גדולה התחרות שמולה מתמודד המפרסם?
מיקום האתר במנועי החיפוש
ככל שהאתר שהמקודם נמצא במקום לא טוב מבחינת הקידום האורגני,
כך מחיר הליד עולה, משום שהתהליך הנדרש על מנת שאדם יגיע לאתר
וימלא את הטופס הוא ארוך במיוחד.
המורכבות של מילוי הטופס
ידוע שכל שדה נוסף ומיותר בטופס המילוי “מסנן” יותר ויותר אנשים,
משום שזה נותן להם עוד ועוד הזדמנויות להתחרט ולעזוב את העמוד.
בעוד שמדובר במידע ונתונים שניתן לעבוד איתם לאופטימיזציה עתידית,
וכן עבור רימרקטינג, עדיף להוריד את מספר השדות ברמה האפשרית,
ולהפוך את הדף לכמה שיותר נגיש, מותאם למובייל ושאר המאפיינים המקלים על חיי הגולשים.
תקציב
התקציב של כל מסע פרסום משפיע באופן נרחב על כל ההתנהלות של הקמפיין,
וכאשר עושים קמפיין לידים, תקציב נמוך משמעותו לרוב מעט לידים.
עם זאת, שווי המוצר משפיע מאוד על הכדאיות של העניין.
כלומר, אם הרכישה הרצויה עולה על 1,000 ₪, אז לגיטימי שגם מחיר הליד יהיה גבוה.
השאיפה היא תמיד שהמפרסם תמיד יצא מורווח,
לצד אפשרות להרחיב ולהעלות את מספר הלידים המתקבל באופן קבוע.
פרמטרים חשובים הנדרשים מחברת הפרסום
ביצוע קמפיין פרסום מבוסס לידים זה אחד מסוגי הפרסום האחראיים ביותר,
כאן עשויות להיחשף כל נקודות החולשה של חברת הפרסום שאתה אתם עובדים.
חשוב מאוד לקבל מידע לקבל עלויות הלידים מראש,
משום שפירוט ודיוק בהסברים ובתחזיות מעידים על הניסיון והיכולת של חברת הפרסום שמולכם.
כמו כן, חשוב מאוד לדאוג לכך שהחברה תחסום אפשרויות של לידים שהם למעשה לא אנשים אמיתיים,
אלא ספאם של רובוטים – גם זה משפיע על הקמפיין,
ובאופן טבעי – ממש לא לטובה.
דאגו לעשות את קמפיין הלידים בנקודה הנכונה בזמן ובסיוע חברה מקצועית, וקמפיין זה עשוי לקדם את העסקים שלכם בצורה מדהימה.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: