רימרקטינג היא אחת השיטות הכי מתוחכמות בעולם השיווק הדיגיטלי העכשווי.
מדובר בתוצר של אלגוריתמים מורכבים וכמעט בלתי נראים
שמאפשרים לספקים שונים להציע לכם מוצר או שירות כלשהו שהתעניינתם בו
בתקווה לתפוס את העין שלכם, ובמידה שאתם אכן רוצים אותו,
זה עשוי להספיק כדי לגרות אתכם לבצע את התשלום,
להירשם לרשימת התפוצה או לעשות כל פעולה אחרת הרצויה על ידי המפרסם.
מהו בסיסו של רימרקטינג?
רימרקטינג זהו חלק משמעותי בפרסום דיגיטלי שמשלב פלטפורמות שונות.
אנשים שלא מכירים את התעשייה הזאת לעומק עשויים לחשוב שזה צירוף מקרים
שהם נתקלים פעם אחר פעם בבושם הזה שהם שקלו לרכוש באתר גדול, או עניבה ספציפית ביותר
שעליה הם הקליקו בעת נדידה שגרתית באתרי חנויות הבגדים המקוונות.
אך כל אדם שמכיר קצת את כללי הפעולה של האינטרנט יודע שאין דבר שהינו מקרי,
וכל פרסומת שמופיע בפיד שלכם, בצידי העמודים או בתור מודעה ממומנת בגוגל
היא בדרך כלל תוצאה של חיפושים קודמים או פעולות שהפעילו את הרימרקטינג.
דוגמה למודעת רימרקטינג לגולשים שהתעניינו בפרסום דיגיטלי
היתרונות של פרסום בשיטה זו
הרימרקטינג הופיע כמענה למסקנה שאליה הגיעו חוקרי אינטרנט רבים
ברגע שאדם נכנס לאתר שלכם, גם אם הוא לא ביצעע רכישה
חצי עבודה כבר בכל זאת נעשתה, הוא מודע למותג שלכם,
לכן כל פרסום שיופיע יזכה לתשומת לב רבה יותר בשל המוכרות של הלוגו, של המוצר,
של סולם הצבעים האופייני לאתר שלכם.
במילים אחרות, פרסומת של משהו מוכר בדרך כלשהי תביא לתוצאות טובות יותר מאשר “יריות באפילה”.
כיצד ניתן לעשות רימרקטינג בפייסבוק?
כיום, הפעילות של רימרקטינג התאחדה בצורה הרמונית ביותר בין הפלטפורמות השונות,
כאשר מתקיים אפילו שיתוף פעולה בין גוגל לפייסבוק
כלומר, מוצר שעיינתם בו במסגרת השיטוט בגוגל יכול להופיע בפיד שלכם בפייסבוק, לטוב ולרע.
הפלטפורמה שמעניקה פייסבוק בהקשר זה הינה נרחבת מאוד, היא מאפשרת למקד קהל יעד ספציפי
ולעקוב אחרי ביצועים בהקשר של רשימות לקוחות,
תנועה שמגיעה לאתר בעקבות הפרסום ופעילות באפליקציות.
ומה עם גוגל?
רימרקטינג בגוגל זוהי ה”קלאסיקה” בז’אנר זה של פרסום.
כאשר אדם נכנס לאתר, אתם “מתייגים” אותו בקוד מסויים שממשיך לעקוב אחריו
ולהציג לו את הפרסומים הרלוונטיים שלכם על פי המוצר שהוא חיפש,
או את ההצעה הכי משתלמת שלכם.
הרימרקטינג נותן עולם שלם של אפשרויות, שאם מנצלים אותם בצורה נכונה ותקינה,
ניתן להביא אין ספור לקוחות חדשים בשיטה מעניינת זו של “מיחזור” גולשים שנכנסו.
וזה עובד!
כיצד עושים רימרקטינג איכותי?
כמו כל קמפיין ממומן, חשוב מאוד לבצע את הליך הרימרקטינג בצורה מאוד מדוקדקת,
משום שטעות בהגדרות יכולה להביא לכך שסכום גדול מהתקציב שלכם
יבוזבז מבלי להניב אפילו עסקה אחת.
משום שמדובר באחת השיטות הצומחות בשוק כיום, המומחים ברימרקטינג נשענים פעמים רבות
על המידע הקיים על קמפיינים ממומנים, בניית מודעות כובשות ובולטות ו”ליווי” של הגולש לעמוד שהכי מתאים לו,
כך שהסיכויים לעסקה שתסתיים בתשלום יהיו כמה שיותר גבוהים
(או בשפה המקצועית – אחוז המרה גבוהה).
על מנת להשיג את כל המטרות האלה, חשוב לפנות לשירות משרד פרסום מקצועי המתמחה בשיטות דיגיטל החדישות והמתקדמות ביותר, זאת על מנת שייתנו תוצאות מוכחות.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: