כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק. מדובר בהליך פשוט של כמה דקות שבסופו יש לכם דף עסקי חדש.
יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים לקדם את העסק שלכם בפייסבוק
אתם זקוקים למשרד פרסום או איש מקצוע מנוסה לביצוע פרסום בפייסבוק בצורה הנכונה ביותר, החל משלב הקמת הדף העסקי ועד לאופן הפעילות שבו.
פתיחת דף עסקי בפייסבוק בצורה הנכונה:
שלב 1 – היכנסו לכתובת www.facebook.com/pages/create ובחרו את הקטגוריה המתאימה לעסק שלכם.
בחירתכם עשויה להיות משמעותית בחיפוש עמודים בתחומי עניין מסוימים ובדרך הופעתכם במנוע החיפוש של פייסבוק.
שלב 2 – בחרו את שם העמוד שלכם (אם אינכם בטוחים, בחרו שם קרוב ואחר כך שנו אותו כשתראו אותו לנגד עיניכם. בכל מקרה, תוכלו לשנות את שם העמוד כל עוד יש לכם פחות מ-100 לייקים לעמוד).
שלב 3 – כתבו משפט אודות קצר לעמוד (ניתן לשנות אחר כך בהגדרות העמוד).
שלב 4 – בחרו תמונת פרופיל לעמוד (נרחיב על כך בפסקה הבאה).
שלב 5 – כעת תישאלו אם אתם רוצים להוסיף את העמוד למועדפים (תפריט המועדפים הנו תפריט צדדי בתוך דף המשתמש האישי שלכם בפייסבוק).
שלב 6 – תוכלו לבחור את קהל היעד המועדף לעמוד שלכם, או ללחוץ על “דלג” ולהמשיך לדף החדש שלכם.
הדבר הראשון שהגולש רואה בעמוד:
הדבר הראשון שרואה הגולש הממוצע בעמוד שלכם הוא תמונת הפרופיל שלכם ותמונת הנושא שלכם.
אלה אמורות להיות מעוצבות בטוב טעם ובצורה מקצועית ככל האפשר, כיוון שהן יהוו את הפנים של העסק שלכם עוד לפני שהגולש יקרא את התוכן בעמוד.
מכאן שחשוב לשכור מעצב מקצועי לביצוע עיצובים אלו ולהתייעץ אתו לגבי טקסטים שחשוב שיהיו בעיצוב עצמו.
כמו כן – בחירת תמונת הפרופיל צריכה להיות מדויקת ומותאמת גם היא.
יש להפריד בין הפרופיל האישי לעסקי ורצוי לא לפרסם תמונת פרופיל שלכם אלא של לוגו העסק
אלא אם כן המותג שאתם מקדמים הוא אתם (נניח, במקרה של רופאים פרטיים, יועצים, בעלי מקצועות חופשיים המקדמים את שמם).
להמליץ לחברים או לא?
לאחר שהקמתם את העמוד העסקי הדבר הראשון שמומלץ לעשות הוא לשתף בחדשות את חבריכם.
בצד העמוד תוכלו למצוא כפתור המאפשר לכם לשלוח את העמוד כהמלצה לחברים שיעשו לו לייק.
כל חבר שיעשה לייק יתווסף לקהל האוהדים של העמוד.
בדרך כלל מומלץ לפרסם רק לקהל היעד הממוקד שלכם ולרוב חברים יעשו לכם לייק כחברים ולא כי הם מתעניינים בשירות/במוצר שלכם.
אך אם אתם רוצים שיהיה לכם כבר בסיס מסוים של לייקים לעמוד מומלץ לשלוח את העמוד לחברים.
זכרו כי עד 100 לייקים בעמוד עוד תוכלו לשנות את שם העמוד, דבר שלא תוכלו לעשות לאחר מכן.
האם לעשות קידום ממומן מתוך העמוד?
לאחר פתיחת דף עסקי בפייסבוק נגלה את האפשרות לבצע קידום ממומן של העמוד בהמלצת פייסבוק.
בלחיצת כפתור פשוטה תוכלו לחייב את כרטיס האשראי שלכם, לפרגן לפייסבוק עם כמה לחיצות על חיובו, וזו תחזיר לכם בפרסום מסיבי של העמוד שלכם לקהל היעד שהגדרתם
כאשר המטרה תהיה להגדיל את מספר הלייקים בעמוד.
בדרך כלל מומלץ לבצע קידום ממומן לעמוד דרך מערכת הפרסום של פייסבוק ולא דרך העמוד עצמו, כיוון ששם ניתן להגדיר בצורה מדויקת וממוקדת יותר את קהל היעד.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: