צעדים בסיסיים לקידום העסק שלך אונליין

זמן קריאה: 4 דקות

רוב בעלי העסקים כבר יודעים שהם חייבים לשווק את העסק שלהם אונליין, אבל רבים מהם עדיין מרגישים מבולבלים מול המונח “שיווק דיגיטלי“, ושפע האפשרויות וערוצי הפעילות שהוא כולל בתוכו.
עולם השיווק הדיגיטלי אמנם מתפתח וכולל המון אפשרויות, אבל לא כדאי לתת למגוון לשתק אותך.
כמו כל העסקים, גם העסק שלך זקוק לחשיפה, לידים חדשים וחיזוק של המותג והמוניטין.
כיום, הדרך להשיג את המטרה נמצאת (בעיקר) באונליין, אבל לא תמיד משרד פרסום או סוכנות שיווק דיגיטלי הם הכרחיים. ישנם בתחום כמה צעדים וכללים שאפשר להכיר, להתיידד איתם וליישם (כמעט) לבד, גם בלי תקציב שיווק רחב.

מה אפשר לעשות כדי לקדם את העסק שלך אונליין?

  1. אם עדיין לא פתחת פרופיל עסקי בגוגל, זה הזמן! מנוע החיפוש הפופולרי בעולם, מאפשר לך לקדם את העסק שלך לגמרי בחינם באמצעות הפיצ’ר Google my business (או בעברית: גוגל לעסק שלי). אחרי הקמת העמוד העסקי שלך בגוגל ותהליך אימות, העסק שלך ימוקם על המפות של גוגל, כך שלקוחות ומתעניינים מהאזור, ידעו עליך ויוכלו אפילו לקבל הוראות הגעה עד אליך. הפרופיל העסקי שלך בגוגל יחשף גם כתוצאת חיפוש בפני גולשים מהאזור שלך שיחפשו שירות או מוצר רלוונטי. הם יוכלו לחייג אליך ישירות מתוצאת החיפוש, לראות את שעות הפעילות שלך, את התמונות של העסק ואפיל מבצעים עדכניים שבחרת להציג.

  2. אין לך עדיין אתר? או אולי יש לך אתר והוא עזוב,
    מיושן ולא מעודכן? כדאי לטפל בו. אתר הוא מעין תעודת זהות דיגיטלית, שלא רק מוסרת פרטים טכניים כמו מיקום ושעות פעילות, אלא מביעה את הערכים של העסק שלך. מתעניינים שמתלבטים לגביך, לא יסתפקו בפרופיל העסקי שלך בגוגל וירצו לראות אתר כדי לגבש דעה והחלטה. גם לקוחות קיימים יסתקרנו לראות את האתר שלך, ויתכן שהם יגלו בו מוצרים ושירותים מעניינים שלא ידעו עליהם.
    כדאי לעדכן את האתר במידע חדש לגבי העסק: מבצעים מיוחדים, הצעות לקראת החגים, שינויים והתחדשות בשירותים שלך וכיו”ב. אם יש לך אפשרות לשלב גם מאמרים מעת לעת, בתחום המקצועי שלך, זה מבורך! ככל שהאתר שלך יהיה מעודכן יותר ויזכה בפופולריות, גוגל ידרג אותו גבוה יותר בתוצאת החיפוש, מה שיספק לך עוד חשיפה.
    יש פלטפורמות שמאפשרות להקים ולנהל אתרים לבד, בלי להיעזר באנשי מקצוע. עם זאת, לא כל בעלי העסקים יכולים להשקיע זמן ביצירת אתר ייצוגי, ובמקרה כזה בהחלט כדאי לשלם לבונה אתרים מקצועי. לאחר מכן, הזנת עדכונים שוטפים באתר, היא לרוב פשוטה וקלה לביצוע בעצמך.

  3. נוסף על הסעיפים הקודמים, מומלץ לא לוותר גם על עמוד עסקי בפייסבוק. שם ניתן ומתאים לשתף בתכנים מחיי היומיום ולעורר מעורבות ואינטראקציה עם לקוחות ומתעניינים. שימור הקשר עם הלקוחות הוא חשוב כדי לשמור על נאמנותם לעסק שלך. בפייסבוק קל להתכתב ולהשיב לשאלות פרטיות או פומביות, וצרכנים בשנת 2021, מצפים לכך. כדאי לדעת שבפייסבוק סרטונים יזכו בחשיפה רבה הרבה יותר מתכנים אחרים, ולכן מומלץ מאוד להעלות תכני וידאו רלוונטיים, שיעוררו רגשות חיוביים בקרב הקהל שלך, ויעזרו לו לזכור אותך טוב יותר. אם לעסק שלך יש פן ויזואלי שאפשר להציג בתמונות, כדאי מאוד להקים גם עמוד עסקי באינסטגרם.
    בהקשר זה נציין שאם הקהל שלך צעיר, ב 2021 מומלץ לשקול גם לפתוח פרופיל ברשת טיקטוק.
    הקהל שלך עסקי? כדאי לשקול פרופיל בלינקדין.
    ברשתות החברתיות אפשר להציג צד רך ופחות פורמלי של העסק שלך, להודיע הודעות, להזמין לאירועים, לפתח דיונים, לערוך הגרלות ותחרויות ולבנות לעסק שלך קהילה של ממש.

    בימינו, נוכחות דיגיטלית היא חובה ומהווה מבחן אמון. עסק שאין לו נוכחות דיגיטלית, יראה למחפשים אותו כעסק שלא לוקח את עצמו ברצינות.

  4. יצירת תוכן עם ערך! בכל הפלטפורמות הדיגיטליות שבהן העסק שלך נוכח, חשוב לספק תוכן בעל ערך ללקוחות שלך. אפשר לספר על מחקר חדש בתחום שלך, לשתף באירוע רלוונטי בעל חשיבות שקרה, לתת עצה מועילה, לשתף בעובדות ונתונים מעניינים. אפילו תכנים שיצחיקו את הלקוחות שלך או יגרמו להם להתפעלות או להתרגשות, הם ראויים. תכנים בעלי ערך יהפכו את הפלטפורמות הדיגיטליות שלך לכאלה שכדאי להכיר ושווה לעקוב אחריהן.

יש לכם שאלות? נשמח להכיר, להקשיב ולייעץ בנושא השיווק הדיגיטלי הנכון לעסק שלכך.

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

מה זה Funnel - משפך שיווקי
פרסום ושיווק דיגיטלי

מה זה Funnel ואיך בונים משפך שיווקי מנצח לעסק?

זמן קריאה: 5 דקות המושג Funnel, או בעברית ״משפך שיווקי״ (Funnel marketing), הוא התהליך שהגולש עובר מרגע החשיפה הראשונית למוצר או לשירות מסויים ועד שלב הרכישה. לעיתים, התהליך נמשך

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן