שיווק באינטרנט
חקרנו, בנינו, כתבנו והשקענו, לא תקדיש לעצמך 5 דק׳ לקרוא?

4 דברים לשים לב אליהם לפני שאתם מעצבים מחדש את האתר שלכם
זמן קריאה: 3 דקותאתם חושבים לעצב מחדש את האתר שלכם. ברכותיי! עשיתם כבר את הצעד הראשן בזה שהחלטתם לעשות שינוי, עכשיו קחו נשימה עמוקה ותבינו שאתם לא רוצים

קצר ולעניין: איך עובד ייצור לידים דרך הפרסום בפייסבוק
זמן קריאה: 4 דקותנראה שכבר דיברנו על זה המון, ייצור לידים דרך הפרסום בפייסבוק הוא אחד הכלים הטובים והנוחים ביותר לשימוש בקרב עסקים הרוצים למצוא את הקונים הפוטנציאליים

מה לעשות כשהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות?
זמן קריאה: 5 דקותחלק חיוני מכל אתר עסקי הינו הקריאות לפעולה – תמונה או משפט אחד הפונים בבקשה למבקר באתר, לעשות פעולה מסוימת. קריאות לפעולה נבנות על מנת

איך להוציא את המיטב מנקודות ההמרה באתר שלכם
זמן קריאה: 4 דקותבתור משווקים, אנחנו מכירים כל שלב ושלב בדרכו של הלקוח הפוטנציאלי עד לקנייה. אנחנו משקיעים כל מה שיש לנו בתהליך הזה מההתחלה ועד הסוף. כמובן,

עיצוב אתרים וקמפיין שיווקי: על מה אתם משלמים בכלל?
זמן קריאה: 6 דקותבואו נגיד שהחברה שלכם מחפשת לעשות עיצוב חדש לאתר וגם לשכור את שירותיו של משרד פרסום דיגיטלי. אתם שולחים בקשה להצעות, וסוכנויות חדשות עונות לכם

איך לוגו יכול לעזור או להזיק לעסק שלכם
זמן קריאה: 3 דקותנהוג לומר שרושם ראשוני הוא הכל, והלוגו שלכם הוא בדרך הכלל הדבר הראשון שהקהל הפוטנציאלי שלכם רואה. הלוגו צריך להיות מקיף ולהתייחס כמעט להכל –

4 טעויות שאתם צריכים להימנע מהן כשאתם עושים אפיון לקוחות
זמן קריאה: 3 דקותהזכרנו כבר כמה פעמים את חשיבות תהליך אפיון הלקוחות כשבונים קמפיין של שיווק באמצעות תוכן. בקצרה, מדובר על הבנה של הלקוח האידיאלי שלכם דרך יצירת

האסטרטגיה השיווקית שלכם לא תעבוד בלי השלב הזה
זמן קריאה: 3 דקותאז התחלתם לבנות את האסטרטגייה השיווקית שלכם, ואתם חושבים שהכל כבר מסודר. אתם יודעים איזה מוצר או שירות אתם רוצים למכור, בניתם את הסיפור שלכם

אסטרטגיות מעולות ליצירת לידים לעסקים
זמן קריאה: 5 דקותכשהצמיחה והגדילה של העסק שלכם תלויות בבניית מערכות יחסים וסגירת עסקאות עם עסקים אחרים במקום עם לקוחות פרטיים, קל מאוד ללכת לאיבוד בתוך השוק שהולך

על מי אתם סומכים עם העסק שלכם?
זמן קריאה: 4 דקותההצלחה שלך בתור בעל עסק הינה תוצאה של שנים של עבודה קשה ובניית אמון בקהילה שלך. עבדת קשה יום ולילה על מנת לבנות לעצמך שם

האם עסק קטן צריך אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
זמן קריאה: 5 דקותיש לכם עסק קטן ואתם מרגישים מוצפים מכל עצות השיווק שיש באינרנט? אפשר להבין את זה. זה יכול להרגיש כאילו כל סוכנות שיווק דיגיטלית מוכנה

14 מדדי שיווק דיגיטלי שאתם חייבים לשים לב אליהם
זמן קריאה: 5 דקותאם תתחילו להסתכל כמו שצריך על הנתונים שלכם דרך מקורות אמינים כמו גוגל אנליטיקס ותוכנות מעקב נוספות שיכול להיות שאתם משתמשים בהן – תכירו יותר

10 שאלות שאתם צריכים לשאול לפני שאתם פונים לחברה לבניית אתרים
זמן קריאה: 5 דקותאז, אתם מסתכלים על האתר שלכם וחושבים שהוא צריך לעשות הרבה יותר בשבילכם? או שאולי רק פתחתם עסק חדש ואתם יודעים שאתם זקוקים לאתר, אבל

7 חטאים שאתם צריכים לשים לב אליהם בשיווק דיגיטלי
זמן קריאה: 6 דקותהחברה שלכם רוצה ליישם אסטרטגיית שיווק דיגיטלי (פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק וכדומה), ברכותיי, זה הדבר הנכון לעשות והגעתם למקום הנכון! יכול להיות שיש לכם כבר

מוציאים המון כסף על ייצור לידים? ככה תפיקו מהם את המקסימום
זמן קריאה: 3 דקותהמון חברות מוציאות הרבה כסף כל חודש על ייצור לידים בפלטפורמות שונות דרך האינטרנט (פרסום בפייסבוק, פרסום בגוגל וכדומה) כשבסופו של דבר הרבה מהלידים מוזנחים

איך לייצר לידים איכותיים יותר עבור העסק שלכם
זמן קריאה: 4 דקותכמו כל בעל עסק, אתם מבינים שייצור לידים מוביל לצמיחה של העסק. יחד עם זאת, מסיבות כאלה ואחרות, יכול להיות שאתם קצת חוששים מהתחייבות לקמפיין

5 דברים לשים לב אליהם כשאתם בונים קמפיין שיווקי
זמן קריאה: 5 דקותבין אם מדובר בפרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק, בניית קמפיין שיווקי מצליח דורש המון עבודה. ישנם הרבה חלקים זזים שצריכים להתחבר יחדיו ולעבוד בצורה חקלה

5 סיבות שהאתר שלכם לא עושה את העבודה
זמן קריאה: 5 דקותבתור משרד פרסום דיגיטלי, אנחנו מסתכלים על אתרי אינטרנט כל הזמן. חלקם מעולים וחלקם נוראיים, רובם נמצאים איפשהו באמצע. יכול להיות שאתם תוהים מה הופך

כל מה שאתם צריכים לדעת על עלות הפרסום בפייסבוק
זמן קריאה: 5 דקותהדוחות שאתם מקבלים מהפרסום בפייסבוק בתור מפרסמים מראים 145 מדדים להסתכל עליהם ועדיין, הדוחות מהווים רק חלק מהמשוואה כשזה מגיע להבנה של החזר ההשקעה שאתם

איך לשלוט במיקוד קהל שלכם בפרסום בפייסבוק
זמן קריאה: 4 דקותבמאמר הקודם ראינו שסוגים מסוימים של מודעות מציעים לנו שכבה נוספת של אינטילגנציה אלגוריתמית העוזרת למפרסם לחשוף את המודעות ליותר אנשים. יחד עם זאת, כל

3 סוגי קמפיינים לפרסום בפייסבוק
זמן קריאה: 6 דקותהאפשרויות הקיימות היום בפרסום בפייסבוק ובמודעות של פייסבוק מתפתחות מיום ליום. האפשרויות גדלות מיום ליום ומאפשרות למשתמשים: לדבר על הדף שלכם ועל הפוסטים ליצור קשר