עיצוב אתרים וקמפיין שיווקי: על מה אתם משלמים בכלל?

זמן קריאה: 6 דקות

בואו נגיד שהחברה שלכם מחפשת לעשות עיצוב חדש לאתר וגם לשכור את שירותיו של משרד פרסום דיגיטלי. אתם שולחים בקשה להצעות, וסוכנויות חדשות עונות לכם עם אסטרטגיות שונות ומחירים. האסטרטגיות נראות דומות אבל המכירים ממש מפוזרים. נגיד שחברה 1 מציעה לכם בניית אתר ב-3000 ש”ח כשעלויות השיווק יעלו 1000 ש”ח. חברה 2 מציעה לכם אתר חדש במחיר של 8000 ש”ח, יחד עם התחייבות לשנה ועוד 4000 ש”ח הוצאות שיווק.

אם שתי החברות מציעות בערך את אותם השירותים (לצורך המקרה הזה, בואו נגיד ששתי החברות מציעות בלוג, פרסום בפייסבוק, פרסום בגוגל, דפי נחיתה וניוזלטר), למה שלא תלכו עם הזולה יותר? אחרי הכל, אם חברה 2 עושה את זה במחיר הנקוב, למה לא ללכת עם חברה 1?

ברור שהם מנסים לדחוף לכם מחיר, לא?

לא באמת. כמו עם כל דבר כמעט בחיים, אתם מקבלים לפי כמה ששילמתם.

בואו ניכנס קצת לעומק הדברים:

בנייה ועיצוב אתר

חברה 1 קופצת ישר לעיצוב, בסופו של דבר היא מעבירה לכם אתר טוב בעל מראה רענן ומודרני, אבל לא שונה ממה שכבר היה לכם במהותו. הוא עובד כמו שצריך בכל המכשירים ויש בו בדיוק את אותו התוכן שהיה בו קודם לכן.

לפני עיצוב האתר, חברה 2 תעבור על האתר הנוכחי שלכם בפדנטיות ותשאל אותכם כמה שאלות במאמץ להבין אם האתר שלכם עושה את העבודה שלו או לא. (קראו על 5 סיבות שהאתר שלכם לא עושה את העבודה שלו). חברה 2 תבנה תוכנית לאתר עם משפכי מכירות מסודרים בקפידה, וברגע שיהיה להם את האישור שלכם לגבי מפת האתר, הם יתחילו לעצב סקיצה וישנו או יוסיפו תוכן במידת הצורך. בסופו של דבר חברה 2 יעבירו לכם אתר שלא רק בנוי לצרכי המרה, אלא גם בנוי בדרך שהוא יכול לגדול, לצמוח ולהביא שינויים חיוביים לחברה שלכם.

בלוג

חברה 1 מפרסמת בבלוג באופן קבוע על מנת לשמור על האתר שלכם מעודכן. חלק מהחברות כותבות את המאמרים בעצמן וחלק מוציאות את העבודה לגורם שלישי. סביר שהם יבחרו את הנושאים ויפרסו את המאמרים מבלי לדבר איתכם בכלל.

חברה 2, מבינה שלפרסם בבלוג רק לשם פרסום בבלוג יביא אותכם לשום מקום ושהפרסומים בבלוג צריכים לתמוך במטרה הגדולה של הקמפיין השיווקי של החברה שלכם. הם ייקחו בחשבון את המטרות של החברה, את מילות המפתח החשובות והחיפושים של הלקוחות הפוטנציאליים על מנת להבטיח שהם מכסים את הנושאים הנכונים בפוסטים. במשך החודשים הראשונים, חברה 2 תסתמך על שיתוף פעולה איתכם בזמן שהם הופכים להיות מומחים בתחום שלכם ולא יפרסמו דבר מבלי לאשר אותו מולכם. הם ידאגו שיהיה בן אדם אחד שעובד מולכם ולומד את העסק שלכם מכל הכיוונים ולא יעבירו את כתיבת התוכן שלכם לצד שלישי.

מדיה חברתית

חברה 1 תקבל או לא תקבל כניסה לחשבונות שלכם ברשתות החברתיות. אם כן, הם יפרסמו לינקים לאתר שלכם ולבלוג שלכם במאמץ לייצר תנועה ובתקווה גדולה – לידים. אם אין לחברה 1 כניסה לחשבונות שלכם, הם יכתבו פוסטים עבורכם ואתם תהיו אלה שצריכים לפרסם אותם.

חברה 2, בנוסף לפרסום לינקים לאתר ולבלוג שלכם ( אבל לא יותר מדי כדי שלא תיראו מכירתיים יתר על המידה), הם גם יקחו זמן אחת לשבוע כדי למצוא תוכן אחר שיהיה רלוונטי לקוראים שלכם רק על מנת לבדר אותם ולשמור עליהם בעניין שלכם. חברה 2 גם תעשה מחקר ותבדוק שאתם אכן נמצאים ברשותות החברתיות הנכונות עבורכם.

דפי נחיתה

חברה 1 יכולה לעזור לכם דפי נחיתה לשם הצגת הצעות מיוחדות או קידומי מכירות שאתם רוצים שאנשים יירשמו עליהם, עם טופס הרשמה ללידים והודעת תודה לאלו שהשאירו את המידע שלהם.

חברה 2 תרצה לדעת כמה שיותר מוקדם אם יש לכם הצעות בדרך שהם צריכים להתחיל לתכנן עבורן והיא יכולה אפילו להציע לכם דברים שיהיה כדי לכם לקדם ויזרמו יפה בעיניי הלקוחות שלכם אם אין לכם משהו מתוכנן. כשיגיע הזמן לבנות את העמוד בפועל, לא רק שהם יכסו את כל פרטי ההצעה שלכם, הם יסדרו את התוכן בצורה כזו שהיא גם תואמת לשאר האתר שלכם וגם תורמת לחווית המשתמש. הם גם יעשו קריאות לפעולה מעוצבות שיכולות להתווסף במקומות הרלוונטיים על מנת להניע אנשים להצעה שלכם, כמובן שגם דף תודה המתריע למשתמש על הצעדים הבאים ומציע דברים נוספים מהתוכן הרחב שלכם כדי שהלידים שלכם יוכלו להנות מהם.

אימייל

חברה 1 תשמח לכתוב לכם טיוטות למיילים שבהן הכרזות למיניהן ללקוחות הקיימים וללקוחות הפוטנציאליים שלכם, והם יוודאו גם שהמיילים נשלחים בצורה מסודרת ומתוזמנת. המיילים יותאמו למותג שלכם ויקשרו בחזרה לאתר שלכם כמו שמייל טוב צריך לעשת .

חברה 2 מבינה ששיווק במייל זו אחת הדרכים הכי רווחיות בארסנל השיווק של רוב החברות, אבל גם תדע שרוב הנאשים מדלגים על המיילים השיווקיים הללו מבלי להסתכל יותר מדי לעומקם. על מנת להילחם בהצפת מיילים, חברה 2 תוודא שכל אימייל נשלח בזמן הנכון ובו שורת כותרת נוצצת המכוונת בדיוק לאנשים המאופיינים כלקוחות האידיאליים של החברה. חברה 2 תעשה אופטימיזציה לתוכן על מנת למקסם חשיפה לקהל ולייצר אינטראקציה חיובית כדי שאתם תוכלו להתחיל לבנות מוניטין של חברה השולחת מיילים בעלי ערך. הקהל שלכם יקבל מיילים אינפורמטיביים מכם באופן קבוע ולא רק כשיש לכם הכרזות חשובות.

מה הבחירה הטובה יותר?

כמובן שמחיר תמיד צריך להיות חלק חשוב מתהליך קבלת ההחלטות של כל עסק, אבל אנחנו מציעים שבנוסף לעובדה שאתם שוקלים את המחיר, תסתכלו גם על הערך שאתם מקבלים בתמורה. בדוגמה הזו, אתם מקבלים מה שרציתם ככה או ככה – אתר חדש, תוכן עדני לבלוג, נוכחות ברשתות החברתיות, יצירת לידים ועמודי נחיתה ואימיילים שיעזרו לכם להישאר בקשר עם הלקוחות שלכם – ההבדל העיקרי הוא באיכות ובתקשורת.

חברה 1 מביאה לכם את הבסיס, אבל הגישה מאוד ספונטנית ואין כמעט שיתוף פעולה. הם רואים את עצמם כמשאב של העסק שלכם. הם רוצים לעזור לכם עכשיו.

מצד שני, חברה 2, יש הרבה עבודה ושיתוף פעולה לעשות על מנת להטיח שכל פיסת תוכן מדויקת ובסופו של דבר תורמת להשגת המטרות של העסק שלכם.

ישנה אסטרטגיה עמוקה ומתחשבת המתרכזת סביב בניית אמון והעלת אחוזי ההמרה. חברה 2 רואה את עצמה כשותפה שלכם  – עוד זרוע של העסק שלכם. הם רוצים להשקיע כמה שאפשר בעסק שלכם כמו שהם השקיעו בשלהם.

לפני שאתם מגיעים להחלטה, תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

  • אתם רוצים נצחונות מהירים, או שאתם רוצים לבנות אסטרטגיה לצמיחה בטווח הארוך?
  • אתם רוציחם מישהו שיעשה כל מה שאתם אומרים להם בלי לשאול שאלות, או שאתם צריכים מישהו שידריך אותכם למסר הנכון ולפעילויות הנכונות?
  • שיווק בשבילכם הוא דרך לעמוד בקצב של המתחרים שלכם, או דרך לייצר לידים איכותיים שיהפכו ללקוחות בסופו של דבר?
  • אתם רוצים להמשיך לעשות מה שעשיתם עד עכשיו, או שאתם רוצים לקבע את עצמכם בתעשייה כמומחים בתחומכם ולהחזיק מעמד עוד הרבה שנים קדימה?

תעשו את המחקר והבדיקות שאתם צריכים לפני שאתם מגיעים להחלטה, קחו את הזמן בעניין הזה. וזכרו לעשות את מה שהכי טוב עבור העסק שלכם על כל פניו. 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

מה זה Funnel - משפך שיווקי
פרסום ושיווק דיגיטלי

מה זה Funnel ואיך בונים משפך שיווקי מנצח לעסק?

זמן קריאה: 5 דקות המושג Funnel, או בעברית ״משפך שיווקי״ (Funnel marketing), הוא התהליך שהגולש עובר מרגע החשיפה הראשונית למוצר או לשירות מסויים ועד שלב הרכישה. לעיתים, התהליך נמשך

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן