נראה שכבר דיברנו על זה המון, ייצור לידים דרך הפרסום בפייסבוק הוא אחד הכלים הטובים והנוחים ביותר לשימוש בקרב עסקים הרוצים למצוא את הקונים הפוטנציאליים שלהם במרחבי הרשתות החברתיות המשתלטות לאט לאט על העולם.
החלטנו לעשות הסבר קצר על הנושא, מה זה בדיוק ואיך זה עובד?
מה הן מודעות לידים בפרסום בפייסבוק
מודעות לידים מופיעים בפיד של הקהל שלכם והן נראות בדיוק כמו כל פוסט פייסבוק אחר המופיע שם, חוץ מהעובדה שכמו כל תוכן ממומן אחר, במודעת הלידים ייצוין שמדובר בתוכן ממומן (“Sponsored Post”). אם משתמש אוהב את מה שאתם מציעים (ספר אלקטרוני, קופון, ייעוץ חינם וכדומה), הם יכולים להביע עניין באופן ישיר במוצר או בשירות על כניסה להצעה ובקשת מידע נוסף דרך טופס השארת פרטים הנמצא ישירות במודעה.
מפתיע, פשוט ומבריק!
במקום להפריע למשתמש בזמן הגלישה שלו בפייסבוק ולהוציא אותו לדף נחיתה באתר שלכם, מודעות הלידים בפייסבוק מאפשרות ללקוחות פוטנציאליים להיכנס לתוכן שלכם (ולאפשר לכם לקבל לידים) מבלי הצורך לצאת מדף הפייסבוק.
קשה להבין איך הדברים נעשו לפני, זה כל כך הרבה יותר נוח ומשמעותית פחות מציק ללקוח פוטנציאלי כשהוא ממלא את הפרטים ישירות בפייסבוק במקום לצאת ממנו ולגשת לדף נחיתה מיועד.
איך עובדות מודעות לידים בפייסבוק?
ניתן להגדיר מודעות לידים בעזרת כלים הנמצאים בחשבון העסקים שלכם בפייסבוק. האמת, התהליך עצמו דומה לקידום פוסט יחיד או עמוד, רק בתוספת כמה שלבים.
קודם כל תיצרו את הקהל שלכם. אתם יכולים לטרגט אנשים על סמך פרמטרים גנריים כמו מיקום גאוגרפי, משרת מסוימת ותחומי עניין.
ברגע שגיבשתם את הקהל שלכם, תצטרכו להגדיר את התקציב שלכם, להעלות את הגרפיקות, לבנות את הטופס ומודעות הלידים שלכם מוכנות! ברגע שמודעות הלידים שלכם יוצאות לעולם, הן יוצגו ישירות בפיד של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. המודעות יכולות להיות מוצגות גם בפיד בחשבון האינסטגרם של הלקוחות שלכם אם חשבונות האינסטגרם והפייסבוק של החברה שלכם מחוברים אחד לשני, ואתם בוחרים לפרסם בשתי הרשתות.
המודעות יופיעו עם מעט טקסט, תמונה והכי חשוב – כפתור האומר לאנשים “להוריד” משהו או “ללמוד עוד”.
אם הם לוחצים על הכתפור, המודעה נפתחת ומספקת פרטים נוספים על ההצעה שלכם. אם המשתמש אוהב את מה שהוא רואה הם פשוט לוחצים “הבא” (Next) ושם הם רואים טופס המתמלא באופן אוטומטי בעזרת שאיבת מידע מפרופיל הפייסבוק של המשתמש. ברגע שהם ממלאים את הטופס הם מקבלים הודעת תודה שבה הם יכולים או לצאת מהמודעה ולהמשיך לגלול בפיד שלהם, או לעבור לאתר שלכם ושם ללמוד עוד עליכם, על המוצרים ועל השירות שלכם.
יכול להית שאתם תוהים: ” ברגע שהלידים מתחילים לזרום פנימה, איך המידע הזה מגיע למערכת ניהול הלקוחות של העסק? צירך לייבא את המידע באופן ידני?” שאלה מעולה! אינטגרציה עם מערכת ניהול הלקוחות הינה אחת מהאפשרויות בשלב הגדרת המודעות, וישנם כלים שעוזרים לכם להעביר את כל המידע שאתם צריכים ישירות למקום שבו אתם צריכים שהוא יהיה.
יתרונות למודעות לידים בפרסום בפייסבוק
למשתמש: מודעות לידים מספקות חווית משתמש מעולה לגולשים היות ואין שום צורך לצאת מהפייסבוק להיכנס לאתר שלכם. בנוסף, טופס הממולא מראש נותן עוד חיזוק לחווית המשתמש ומוסיף לרצון של המשתמשים להשאיר פרטים.
עבורכם: בעזרת מודעות לידים תוכלו ליצור לידים איכותיים מבלי הצורך ביצירת דף נחיתה וטופס.
הכל נמצא כבר בפייסבוק!
אל תפספסו את המאמרים שלנו:
“המדריך ליצירת לידים דרך פרסום בפייסבוק – מבוא”
“המדריך ליצירת לידים דרך פרסום בפייסבוק – מגנט לידים”
“המדריך ליצירת לידים דרך פרסום בפייסבוק – טיפוח לידים”.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: