על מי אתם סומכים עם העסק שלכם?

זמן קריאה: 4 דקות

ההצלחה שלך בתור בעל עסק הינה תוצאה של שנים של עבודה קשה ובניית אמון בקהילה שלך. עבדת קשה יום ולילה על מנת לבנות לעצמך שם ולבנות מותג המקושר למוצרים איכותיים, שירותיות ואמון כללי.

האנשים שאתם מעסיק צריכים להיות בעלי הבנה עמוקה של הערכים והסטנדרטיים של העסק היות והצוות שלך הינו השתקפות ישירה של העסק והמותג.

לכן, לפני שאתם יוצרים קשר עם הבן של השכן של אחותך שבונה אתרים מהמרתף בזמן שהוא אוכל פיצה, או שוכר את שכירותיו של אחיין שלך שיש לו כמה אלפי עוקבים באינסטגרם, הסתכלו רגע אחד אחורה על כל העבודה הקשה שהשקעתם בעסק.

תשאלו את עצמכם: “האם הם מתאימים לעסק ולעמדה שאני רוצה שהם יתפסו? האם אני סומך עליהם עם המותג שלי?”

בניית הצוות הפנימי

יכול להיות שאתם חושבים שלתת את עבודות השיווק שאתם צריכים למנהל המשרד שלכם זו דרך מעולה לחסוך כסף ועדיין לדאוג שהעבודה נעשית. מהניסיון שלנו, זה לא ממש עובד ככה, משתי סיבות:

  • מנהל משרד זו משרה מלאה בפני עצמה שלא משאירה, אם בכלל, זמן כדי לטפל בפעילויות השיווקיות שהעסק שלכם דורש.
  • האדם במשרה הזו הוא כנראה חסר ניסיון בבניית אסטרטגיות שיווקיות מוצלחות.

אם אתם לא יכולים להעביר את הפעילויות השיווקיות למישהו שכבר עובד אצלכם, צירוף האחיין המפורסם אינסטגרם שלכם נראה כמו הפתרון הבא. אם יש להם אלפי עוקבים, ברור שיש להם הבנה של איך לתפוס ולשמור על תשומת לבם של אנשים, נכון?

בעוד שישנה אמת בהצהרה הנ”ל, יש הרבה יותר בשיווק מאשר לאסוף כמות עוקבים גדולה בפלטפורמה חברתית אחת.

במקרה הזה, האחיין/המועמד הפוטנציאלי למשרה מתחזקים עמוד לאוהבי אוכל למשל. אם העסק שלכם מוכר מוצרים טכניים מאוד או שירות טכני מאוד, הם יהיו מסוגלים ליצור קהל סביבו? האם הם יהיו מסוגלים לזהות את השאות שהקהל שלכם מחפש תשובה להם ולכתוב תוכן משכנע שיענה על השאלות הללו?

הם הולכים לבנות דף נחיתה שלא רק מייצר לידים אלא גם תואם לאתר שלכם וניתן למצוא אותו בקלות? האם הם הולכים לכתוב לכם תסריט לוידאו שיהיה גם אינפורמטיבי וגם משכנע?

שיווק תוכני מוגדר על ידי מספר טקטיקות. לא מדובר בפעילות אחת או שתיים בלבד, אלא סדרה על פעולות שכולן ביחד יוצרות אסטרטגיה שיווקית מנצחת. אתם צריכים לדעת אילו צעדים יש לעשות על מנת לשלב בין הדברים.

לא רק זה, אתם צריכים לדעת גם מה הדרך הטובה ביותר בכל פלטפורמה.

חברת שרברבות לא תשכור את שירותיו של טכנאי לא מוסמך. חברת טכנולוגיה לא תשכור מישהו שלא יודע להדליק מחשב וכדומה.

אז למה שתסמכו על מישהו שהניסיון היחד שלו בשיווק זה צפייה בפרסומות בטלוויזיה או קידום הבלוג או דף האינסטגרם האישי שלהם?

כרטיסי ביקור עיצוב כרטיסי ביקור כרטיסי ביקור מיוחדים כרטיסי ביקור מעוצבים כרטיסי ביקור מחיר כרטיסי ביקור בזול הכנת כרטיסי ביקור כרטיסי ביקור אונליין כרטיסי ביקור יוקרתיים גודל כרטיס ביקור הכנת כרטיס ביקור כרטיס ביקור עורך דין

שותפות חיצונית

אם יש להם כבר מנהל שיווק ואתם מחפשים לשכור את שירותיו של גורם חיצוני על מנת להוציא לפועל משימות שהמנהל שיווק שלכם לא יכול לעשות (כמו בניית אתרים), או אם אתם רוצים להרחיב את הצוות שלכם על ידי שיתוף פעולה עם סוכנות, זו עוד בחירה שעליכם לעשות במחשבת תחילה.

אתם יכולים לקבל אתר חדש על ידי שכירת שירותיו של הבן של השכן, אבל יכול להיות שהוא לא מסוגל לספק את העיצוב המקצועי שאתם רוצים. האם הוא ייקח את הזמן להבין לעומק את המותג וישקע בכל אלמנט של החברה שבניתם?

כמה זמן הוא יבלה בגילוי נקודות ההמרה ומיפוי משפכי השיווק לפני שהוא מתחיל בעיצוב? האם תקבלו אתר שמתאים לצרכים שלכם עכשיו, או שהם יצליחו לבנות אתר שיכול לגדול ולשנות את החברה שלכם?

השאלות הללו יכולות להתייחס לכל חברה שאתם רוצים לעבוד איתה. אתם רוצים שהתוספת הזאת תהיה שיפור לצוות הקיים שלכם ולא תעמיס עליו.

אתם צריכים למצוא שותפות עם סוכנות פרסום ש:

  • נמצאת מספיק זמן בשוק כדי לדת מה עובד ומה לא
  • תבנה אסטרטגיה המיועדת לטווח הארוך
  • יכולה לעזור לכם לבנות את המסר הנכון
  • תייצר לידים איכותיים מאוד
  • יכולה לייצר תוצאות שניתנות למדידה

תסמכו על המותג שלכם רק עם מי שנראה לכם מקצועי מספיק ואל תחפפו בבחירה

המשימות הבסיסיות שהצגנו במהלך המאמר לא מסובכות במיוחד – כל אחד יכול לכתוב בלוג, לבנות דף נחיתה, לשלוח מייל, לפרסם בפייסבוק או אפילו למצוא תבנית וורדפרס ולפרסם אתר בסיסי – זה המחקר, האסטרטגייה, הדוחות והשיפור המתמיד מאחורי המשימות הללו שדורשות מיומנות אמיתית וניסיון.

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

מה זה Funnel - משפך שיווקי
פרסום ושיווק דיגיטלי

מה זה Funnel ואיך בונים משפך שיווקי מנצח לעסק?

זמן קריאה: 5 דקות המושג Funnel, או בעברית ״משפך שיווקי״ (Funnel marketing), הוא התהליך שהגולש עובר מרגע החשיפה הראשונית למוצר או לשירות מסויים ועד שלב הרכישה. לעיתים, התהליך נמשך

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה לקבל טיפים מותאמים אישית לעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן