אסטרטגיות מעולות ליצירת לידים לעסקים

זמן קריאה: 5 דקות

כשהצמיחה והגדילה של העסק שלכם תלויות בבניית מערכות יחסים וסגירת עסקאות עם עסקים אחרים במקום עם לקוחות פרטיים, קל מאוד ללכת לאיבוד בתוך השוק שהולך ונהיה יותר ויותר אישי ומחובר.

די קל לייצר לידים בצורה רנדומלית, אבל יעול התהליך ויצירת לידים איכותיים? זו מטרה הרבה יותר קשה להשגה.

אל דאגה, ישנן כמה אסטרטגיות ליצירת לידים לעסקים שאתם יכולים להסתמך עליהן.

אימייל הוא עדיין הכלי החזק ביותר כשמדובר בשיווק דיגיטלי לעסקים

טרנדים חדשים כמו תוכן אינטראקטיבי סוחפים את העולם בסערה, ומסיבה טובה – התנהגות של לקוחות משתנה כל הזמן, ושיווק תוכני דורש שינוי יחד איתה על מנת לפגוש את הלקוחות בדיוק איפה שהם נמצאים מבחינה רעיונית. אבל מה שחדש ונוצץ, לאו דווקא עובד טוב יותר מאשר סוס העבודה הישן והטוב שיכול להיות ששכחתם ממנו – אימייל.

משווקים אוהבים להכריז שהאימייל “מת”, אבל זה לא יכול להיות יותר רחוק מהאמת. שיווק באימייל זה ללא ספק כלי השיווק עם החזר ההשקעה הטוב ביותר.

שיווק על בסיס אישור הלקוח דרך אימייל (שבו לקוח נרשם ומבקש לקבל מיילים) לא רק יוצר אינטראקציה לאורך זמן, אלא גם מאפשר התאמה אישית מאוד ספציפית שיכול לעזור לבנות תחושה של רלוונטיות, סמכותיות וקשר אישי שעסקים מחפשים.

ניוזלטרים חודשיים יכולים לספק מידע רלוונטי ואינפורמטיבי לקהל שלכם מבלי שום לחץ לקנות מיד, הדבר שומר עליכם בראש מענייהם בזמן שהם מתלבטים. אתם יכולים גם לעשות אוטומציה לתהליך ולבדוק האם “טפטוף” מיילים יכול לעבוד – למעשה סדרה של מיידים שנכתבו מראש ונשלחים אחרי שאחד הלידים שלכם עושה פעולה ספציפית, כמו מילוי טופס או הורדה של תוכן מהאתר שלכם. טיפוח לידים כזה מוריד עוזר לכם לסנן לידים לא איכותיים ולאט לאט מקדם את הלקוחות האידיאליים לכיוון שלכם.

אם אתם לא מקבלים תגובה מיידית, אל תוותרו! הליד הממוצע דורש “יחס” 6 עד 8 פעמים או פעמים שהם יצרו איתכם קשר לפני שהם מוכנים לרכוש משהו.

תעודדו הפניות על ידי תמריצים

דברים מסוימים לא משתנים אף פעם. 92% מהרוכשים בין עסקים סומכים על הפניות שעוברות מפה לאוזן מחברים או בני משפחה יותר מאשר תוצאות חיפוש שהם מוצאים באינטרנט. בעלי עסקים המנצלים הפניות לטובתם מדווחים שהם סוגרים עסקאות מהר יותר.

אפילו בלי תוכנית ראשית לכך, אתם עדיין יכולים לעשות את המיטב מהפניות. המפתחות לכך הם טרגוט ותמריצים.

תעשו מחקר ולפני שאתם פונים לאנשים. רק בגלל שלקוח עכשווי שלכם הציע מישהו שהם מכירים, זה לא אומר שההצעה שלהם תהפוך לליד איכותי ובסוף למכירה. יכול להיות שזה לא יעבדו ממספר סיבות – העסק שלכם לא מתאים לשלהם, התקציבים לא תואמים, או שהם פשוט לא במקום הנכון לסגירת עסקה. תשתמשו באפיון הלקוחות שפיתחתם ע מנת לזהות פרטי מפתח שתרצו לטרגט ותגיעו לאלו התואמים לכך.

תוודאו שהתמריץ טוב מספיק כדי שתקבלו כמה שיותר הפניות טובות. תמריץ גרוע יוביל לכך שאתם מקבלים הפניות גרועות או בכלל לא, אז תוודאו שאתם מספקים משהו שבאמת שווה את הזמן שלהם. תמריץ טוב משתנה בין עסקים שונים ותעשיות שונות, אבל יש לנו כמה רעיונות טובים לתמריצים שיכולים לעזור לכם להביא הפניות חדשות מלקוחות קיימים:

  • הנחות על שירותים מסוימים
  • הנחה של אחוז מסוים בחוזה הבא שהם חותמים איתכם
  • מוצרים נוספים בחינם או בעלות זולה
  • תנו את היכולת לבדוק מוצרים חדשים או שירותים לפני ששאר האנשים בתעשייה יוכלו

אל תבקשו הפניות אם אתם בשלב מוקדם של מערכת היחסים. בניית אמון לוקחת זמן, ואם תדחפו לקבל הפניות מלקוח שלא באמת עבד איתכם מספיק כדי להרגיש בנוח להמליץ עליהם, לא רק שתאבדו לידים שעוברים מפה לאוזן, יכול להיות שתפסידו גם את הלקוח הקיים שיראה בכם כאנשים לוחצים שדוחפים מהר מדי בלי שום טעם.

תזהו לקוחות אידיאליים, תציעו תמריצים השווים את החלפת המידע, ואל תבקשו ממישהו הפניה עד שאתם בטוחים שבניתם מערכת יחסים טובה מספיק.

בואו נדבר על צ’אט חי ואוטומציות שיווק

צ’אט חי ורובוטי צ’אט (תוכנות בינה מלאכותית ש”מדברות” עם המבקרים באתר שלכם) הפכו לטרנד רציני מאוד בעולם, בשיווק ללקוחות פרטיים ועסקיים, אבל מצאנו שעסקים המפרסמים לעסקים פחות משתמשים בזה.

זה מאוד שווה את ההשקעה להתחיל ולהשקיע בתוכנת צ’אט משלכם!

בתוכנות צ’אט יש לכם כמה אפשרויות. קל מאוד להגדיר בוט ולספק תשובות כתובות מראש לסדרה של שאלות הנשאלות באופן קבוע, מה שנותן לקהל שלכם תגובה מיידית מבלי הצורך לחפור באתר שלכם. אתם יכולים גם לעשות אפשרות של שיחה בלייב, שבה התוכנה שלכם תאפשר למבקר באתר ליצור קשר עם מישהו בצוות שלכם שיכול לספק תשובה. זה יוצר תחושה של שירות לקוחות מעולה היות והתשובות מיידיות כמעט.

אתם יכולים גם ליצור שילוב של השניים, כששאלות בסיסיות מקבלות מענה אוטומטי ושאלות מסובכות יותר מקבלות מענה במקום ממישהו בעסק.

בנוסף, אוטומציה לשיווק הינה חלק חיוני מכלי השיווק שצריכים להיות לכם. למעשה להפוך את הפעולות שאתם עושים באופן קבוע לאוטומטיות ולחסוך לכם את הזמן שלוקח לעשות אותן.

הכלי הזה נותן לכם את האפשרות לכתוב ספר אלקטרוני, פוסט לבלוג או אימייל ולקבוע שהם יישלחו ביום שלישי בעשר בבוקר, הזמן בו רוב האנשים בודקים את המיילים שלהם ורואים את התוכן החדש.

אוטומציה כזו דורשת קצת השקעה בזמן ומשאבים כדי לעשות אותה נכון, אבל כשזה קורה, זה שומר עליכם במודע של הקהל שכבר הגיעו עניין או יצרו מגע כלשהו עם העסק שלכם.

יצירת לידים בין עסקים עובדת בצורה הכי טובה כשהיא בונה מערכות יחסים

עסקאות בין עסקים לוקחות יותר זמן לביצוע היות והן דורשות יותר מחקר, והרכישות נוטות להיות בעלות משקל פיננסי כבד בטווח הארוך. זה הופל את הקשרים האישיים והעבודה שהעסק לא מנסה לכפות מכירה הרבה יותר חשובים מאי פעם. כשאתם מנסים לייצר לידים איכותיים יותר, תצטרכו לבסס את אסטרטגיית השיווק שלכם על הצרכים של הלקוח האידיאלי שלכם.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

מה זה Funnel - משפך שיווקי
פרסום ושיווק דיגיטלי

מה זה Funnel ואיך בונים משפך שיווקי מנצח לעסק?

זמן קריאה: 5 דקות המושג Funnel, או בעברית ״משפך שיווקי״ (Funnel marketing), הוא התהליך שהגולש עובר מרגע החשיפה הראשונית למוצר או לשירות מסויים ועד שלב הרכישה. לעיתים, התהליך נמשך

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן