כיצד שיווק לא נכון בפייסבוק יכול לפגוע בעסק שלך

זמן קריאה: 3 דקות

במאמר הקודם כתבנו לכם כיצד תוכלו לפתוח דף עסקי בעצמכם.

אין ספק כי שיווק נכון בפייסבוק יכול להוות אבן דרך משמעותית בקידום העסק שלך.

עסקים רבים בעולם כיום, קטנים וגדולים כאחד, נשענים על הפעילות העסקית שלהם בפייסבוק ובהבאת לקוחות רבים מרשת החברתית הגדולה בעולם.

לפייסבוק נגישות רבה לאנשים שונים, השוברת את מחסום השפה, המחסום הדמוגרפי ומחסומים רבים אחרים.

לדאבוננו, אנשים רבים מנצלים אותו לפרסום שלילי ומצער לראות שהם עושים פעולות שיווק לא נכונות שדווקא פוגעות בעסק שלהם.

על מנת שזה לא יקרה לכם החלטנו לחלוק אתכם כמה מאותן טעויות המשפיעות לרעה על העסק שלכם.

משרד פרסום PR DIGITAL מפת פרצופים

כיצד לבצע שיווק נכון בפייסבוק ולהימנע מהטעויות הנפוצות הללו:

• הגדרת קהל אוהדים לדף עסקי

שיווק נכון בפייסבוק מתייחס קודם כל להגדרת קהל היעד שלך בעסק.
למעשה זהו שלב שמתייחס להגדרת העסק כמותג ומיהו קהל היעד שלו.
לאחר שקהל היעד מוגדל וברור – צריך לקדם את הדף העסקי עבור אותו קהל יעד.
קל מאוד לבעלי עסקים שאינם מבינים בפרסום בפייסבוק ללחוץ על כפתור הפרסום שפייסבוק ממליצה עליו
מבלי שהם יבינו כיצד להגדיל את הקידום הממומן הזה לקהל היעד הנכון והמתאים להם.

מה שקורה הוא שלרוב אותם עסקים מבזבזים כסף רב כדי לקבל מספר יפה של לייקים,
אך אותם לייקים מגיעים לרוב מאנשים לא רלוונטיים,
אלא אם כן הגדרת אותם לפי תחום עניין.
לכן מומלץ גם לבצע את הקידום דרך מערכת הפרסום של פייסבוק ולא דרך העמוד עצמו,
המאפשרת הגדרות מוגבלות יחסית.

• לבצע פניות ישירות לאנשים

אחד הדברים הגרועים ביותר שתוכלו לעשות בפייסבוק הוא לשלוח הודעות פרטיות לאנשים
גם אם הם קהל יעד פוטנציאלי שלכם, ולפרסם להם את המוצר שלכם.

זה מטריד, זה מעיק, אנשים לא אוהבים את זה וכדאי לכם להימנע מזה.
אתם יכולים אולי לחשוב כי אם אחד מתוך 100 אנשים ששלחתם להם
כן יקרא את ההודעה שלכם ויהיה לקוח שלכם – אולי זה ישתלם לכם, אך חשבו קצת מעבר לכך.

כעת יש עוד 99 אנשים, מתוך קהל היעד הפוטנציאלי שלכם, שזוכרים אתכם לרעה.

 

• לתייג אנשים בתמונה

דבר נוסף שאנשים שונאים הוא שמתייגים אותם בתמונות שהם לא מופיעים בהם.

זה נפוץ היום בעיקר בפרסום ליינים ואירועים מסוימים במועדונים,
אבל אין ספק שמדובר באחת משיטות הפרסום המעיקות והשנואות ביותר בפייסבוק.

כאשר מתייגים אתכם בתמונה זה אומר שעד שתסירו את התיוג היא תופיע בדף הבית, בפרופיל שלכם.

לרוב זה מסתיים בחסימה של אותו אדם שתייג אתכם.
לכן, אתם לא רוצים להיות בצד המתייג.

• להעלות מעט/יותר מדי פוסטים

פרסום בפייסבוק המתבצע באמצעות הדף העסקי צריך להיות מאוזן מצד אחד
ופעיל מצד שני.

ללא קשר למספר הלייקים בדף העסקי שלכם – רק אחוז קטן מתוכם
באמת ייחשף לפוסטים החדשים שתעלו לדף ועוד קטן המספר של האנשים שיגיבו לפוסט.

אינכם רוצים להעלות 5-10 פוסטים ביום ולמלא את ה FEED – של האוהדים שלכם.

זה עשוי להציק להם והם עלולים להסיר את עצמם מהעמוד.

מצד שני, גם אינכם רוצים להעלות פוסט בודד בשבוע שכן גם כך החשיפה היא מעטה,

כך שכאשר גם הפעילות היא מעטה אין לצפות שיהיו תוצאות גדולות במתכונת הזו.

3-5 פוסטים בשבוע הם מספר מומלץ בהחלט לדף עסקי פעיל ואיכותי.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן