שנת 2022 ללא ספק הולכת להיות שנה ענקית בכל מה שקשור לדיגיטל ועסקים והאמת שאנחנו כבר לא יכולים לחכות. רק שהקורנה כבר תעזוב אותנו בשקט ואז אחרוני המצטרפים יעלו אל אוניית הדיגיטל הענקית שתסחוף אותנו לעתיד.
במאמר הזה, אנחנו הולכים לראות כמה טרנדים בכל הקשור למודעות בפייסבוק ולפרסום בפייסבוק והחיבור הישיר לקידום טוב יותר של עסקים בפייסבוק.
קדימה בואו נתחיל!
1.איפה המודעה כאן בכלל?
הפיד של כל אחד מאיתנו בפייסבוק שונה בתוכן שלו אבל מבחינת נראות, הכל פחות או יותר אותו הדבר – קצת פוסטים של חברים, קצת אירועים, כמה מודעות וכדומה.
המודעות שאתם עושים בפייסבוק צריכות להיות כמה שיותר דומות למה שקורה בפיד אבל יחד עם זאת עדיין להיות בולטות מספיק כדי למשוך תשומת לב – אם זה מבחינת התמונה או הסרטון שאתם מראים או אפילו הטקסט עצמו.
זכרו, המודעה שלכם צריכה להרגיש לגולש כמה שיותר אורגנית ועדיין להעביר את המסר שאתם רוצים.
2.עברית ‘לא’ שפה קשה
מכירים את זה שאתם גוללים בפיד ורואים מודעה ממש מגניבה והטקסט הצמוד אליה נראה כאילו נכתב על ידי אבשלום קור?
אז זהו, שעדיף בלי. הדבר הכי הכי חשוב בטקסט של מודעות בפייסבוק זה שתעבירו את המסר והקורא יבין מהר ובמדויק מה אתם רוצים ממנו.
אז ההמלצה הכי טובה זה תכתבו בשפה של הקהל שלכם, לא משנה מה אומרים על זה באקדמיה, חשוב שיבינו אתכם וחשוב שיאהבו אתכם – אם השפה של הקהל שלכם שונה, תשתמשו בה לטובתכם.
לתשומת לבכם! אם אתם מרגישים שסטייה כזאת תפגע במותג שלכם, מן הסתם אל תעשו אותה.
3.הפרסום בוידאו עובד!
זוכרים את סעיף 1? אז מודעות וידאו הן דוגמא מעולה לדרך ממש טובה שבעזרתה אתם יכולים לגרום למודעות שלכם להיראות כמו כל תוכן אחר בפיד, רק מתוסרט וערוך – כל מה שאתם צריכים לעשות זה לצלם את המודעות מהסמארטפון – אתם לא חייבים איזה הפקה מטורפת – הכי פשוט והכי זול זה הטלפון שלכם והאמת – זה גם הכי יעיל כי זה מה שאנשים רגילים לראות בפיד שלהם.
דבר נוסף, תדברו לעניין ותדברו מהר! הסרטונים שאתם עושים צריכים להיות ישר ולעניין. אתם לא צריכים סרטון ארוך – 20 שניות זה ממש מספיק כדי להעביר מסר.
4.חיוך גדול!
בדיוק כמו בסעיף הקודם הרבה יותר חשוב שהמודעות הסטטיות שלכם יראו הכי אותנטיות שאפשר. לא צריך צלם מקצועי ועריכת תמונות בפוטושופ – היום ברוב הסמארטפונים יש מצלמות מעולות – אז פשוט קחו את הטלפון וצלמו משהו איכותי ששומר על האותנטיות של המודעה.
5.חשוב שתנסו אורכים שונים בטקסט של המודעה ותראו מה עובד הכי טוב עם הקהל שלכם
אין כזה דבר אורך אידיאלי רחב שמתאים לכל המודעות בפייסבוק. לכן, תבדקו מה עובד הכי טוב עם הקהל שלכם, נסו מודעות ארוכות, קצרות, בינוניות, נסו מילה אחת, תראו מה טוב לקהל שלכם ותגיבו בהתאם.
נסו גם להוסיף אימוג’ים לטקסט שלכם ותראו איך זה עובד עם הקהל שלכם.
6.מה כתוב לכם בפרופיל?
אחד הדברים הכי רציניים שנתקלנו בהם בשנה שחלפה וחייבים להשתנות לקראת השנה החדשה זה המון עסקים שהמידע המופיע להם בפרופיל, לא עדכני.
מספר טלפון לא נכון. כתובת לא מעודכנת או אפילו אתר אינטרנט חדש שלא זכרו לשים אותו באודות ועוד.
בקיצור שימו לב שהפרטים מעודכנים, מקווים שנוכל להציל אלפי לידים בשנת 2022.
7.גדולים מספיק לקבוצה?
אם אתם נמצאים בנישה שבה יש מספיק נפח לפתוח קבוצת פייסבוק, תעשו את זה!
מקום שבו לקוחות יוכלו לשאול שאלות, להתעניין בנושא ולהכיר אתכם כספקי התשובות והמקורות מספר אחת בקבוצה כמובן.
קבוצות פייסבוק הפכו למקום אינטימי ומעולה ליצור קהילה סביב מה שאתם מוכרים, כל בתנאי ואתם יכולים לספק ערך אמיתי לקהל שלכם.
רוצים ללמוד עוד על קבוצות בפייסבוק? המאמרים הבאים בשבילכם:
“למה אתם חייבים להיות בקבוצות פייסבוק בקשורות לעסק שלכם”
“5 יתרונות לפתיחת קבוצה לעסק שלכם”
8.סטוריז בכל מקום
הסטורי בפייסבוק כנראה ילך ויתחזק ככלי פרסומי כשהמשווקים הדיגיטליים יבינו יותר טוב איך לנצל אותו כדי לקדם עסקים.
מה שחשוב מנקודת מבטם של בעלי עסקים המתחזקים את הסטורי שלהם זה לא להפסיק להעלות דברים חדשים, זה המקום שאליו כולנו מסתכלים כשאנחנו פותחים את הפייסבוק עכשיו והעובדה הזאת רק תלך ותגדל.
9.מסג’ דה מסנג’ר
תשתמשו במסנג’ר של פייסבוק, מקום קליל, נוח ונגיש מאוד לצרכן שבו אתם יכולים להכיר את הלקוחות שלכם ולעזור להם במה שהם צריכים.
אנשים מצפים שתענו להם מאוד מהר, המסנג’ר של פייסבוק יכול להיות יופי של כלי כדי לקדם את המכירות שלהם ולענות לקהל שלכם כשהוא צריך.
10. 3…2…1… אנחנו לייב!
כל המגבלות שהקורונה שפכה עלינו בשנה שעברה הולידה פנינה מאוד מיוחדת שהרבה זמן לא התייחסנו אליה – פייסבוק לייב שעלה בשימוש בכמעט 30%.
כל כך קל ופשוט לבעלי עסקים לפתוח לייב ולדבר עם הקהל, מיד ובאופן מאוד ישיר. להציג מה חדש בחנות ולקחת הזמנות מיד.
בנוסף, הלייב הצליח לחזק את הקשר בין אמנים לקהל שלהם כשכל עולם התרבות חטף מכה מטורפת – לא צריך להסתבך עם לינקים בזום – פותחים לייב בפייסבוק וסוגרים סיפור.
אם יש לכם את היכולת לעשות את זה, אפילו רק בשביל לדבר עם הקהל שלכם, תעשו את זה, זה יכול מאוד להועיל ולקדם את העסק שלכם.
11.מתי כבר נשוב לחפש חניה ליד הקניון?
כמה זמן לא יצאנו החוצה במרדף למצוא פריט לבוש מסוים או סתם להשאיר קצת מהמשכורת בקניון והאמת שלא נראה שכולם מתגעגעים לזה.
כשכל העולם אולץ להתקדם לשירותים דיגיטליים יעילים יותר, ככה גם עולם הקניות האינטרנטי שהפך טוב מאי פעם – הזדמנות שעליה הרשתות החברתיות לא דילגו – במיוחד פייסבוק שכבר מיישמים קניות אצלם בפלטפורמה. בשנה הקרובה שימו לב להזדמנויות שתוכלו לנצל בכל הקשור למכירות בפייסבוק – סביר להניח שיהיו המון הזדמנויות ליישום ראשוני של אלמנטים והגדלת המכירות.
12.#האשטאג
אי אפשר מאמר על רשת חברתית בלי מילת הקסם שמחברת ומבדילה בין כולנו בו זמנית – האשטאג.
אם לא התחלתם להשתמש כבר בהאשטגים בכל פוסט שאתם מעלים, השנה זה הזמן – מרגיש כאילו יש עדיין המון פוטנציאל נסתר מאוד באפשרות הזו ואנחנו מאוד מקווים שהשנה היא תפרוץ מחוזות חדשים.
לסיכום
אם יש משהו אחד שלמדנו בשנת 2021 זה ששינוי תמיד תמיד מגיע והוא יכול להפתיע אותנו בגדול.
לכן בשנת 2021 חשוב להיות קרובים מאוד לקהל ולשים לב מה טוב להם, מה הם אוהבים ומה הם צריכים.
רוצים להתייעץ? מחפשים סוכנות דיגיטל או משרד פרסום דיגיטלי? נשמח לעמוד לשירותכם.
השאירו פרטים ואנחנו נשמח לחזור אליכם: