4 סיבות למה אתם חייבים לפרסם באינסטגרם

4 סיבות למה אתם חייבים לפרסם באינסטגרם

בשנה שעברה אינסטגרם חגגה 10 שנים שזה לא מעט בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות. יחד עם זאת, הפלטפורמה לא מפסיקה להשתנות ולהתפתח לכיוונים חדשים המאפשרים לעסקים להוסיף למאמצי הקידום האורגניים שלהם, גם קידום ממומן. 

עם יותר ממיליארד משתמשים חודשיים, אינסטגרם מדורגת שנייה אחרי פייסבוק מבחינת משתמשים פעילים ויותר ויותר משתמשים מצטרפים לרשת החברתית הזו כדי להנות מהפיצ’רים הקיימים ומפיצ’רים חדשים הנוספים כל הזמן. עם כמות כזו של משתמשים – אפשרויות חדשות נפתחות בפני בעלי עסקים מדי יום והאמת היא שעם קצת מחשבה והשקעה, כל עסק יכול למצוא את עצמו מרוויח מפרסום באינסטגרם. 

בנוסף למספרים המדהימים האלה, אספנו עבורכם 4 סיבות לפרסם באינסטגרם: 

  1. הזדמנויות חדשות כל יום 
  2. מי שעוקב אחריכם, אוהב אתכם 
  3. לא צריך להיות גרפיקאי 
  4. ספרו את הסיפור שלכם 
 

בואו נצלול לכל אחד מהיתרונות האלה ונראה איך אתם יכולים להשתמש בעסק הזה כדי להרוויח מהאינסטגרם. 

 

1.הזדמנויות חדשות כל יום

איך? בואו ניתן למספרים להסביר.

בארה”ב, שבה יש 140 מיליון משתמשים פעילים, נרשמה עלייה של 8 אחוזים ברבעון השלישי של 2020. במערב אירופה? השימוש צמח ב-17% בשנת 2020. 

עם פלטפורמה כזאת שנמצאת כל הזמן בצמיחה, אין שום סיבה שבעלי עסקים לא ימצאו את ההזדמנות שלהם שם – צריך לדעת איך למצוא את הקהל המתאים ביותר, לבנות את האסטרטגיה השיווקית ולהגדיל הכנסות.

נדגיש כי עצם קיומו של הקהל העצום מעיד על הזדמנויות מטורפות וזאת מבלי לקחת בחשבון את שאר היתרונות שאותם מיד נמנה. אם אתם לא עוסקים במשהו מאוד מאוד קטן ונישתי, הקהל שלכם בוודאות נמצא באינסטגרם, עכשיו רק צריך למצוא אותו ולדבר בשפה שהוא יבין. 

 

2.מי שעוקב אחריכם, אוהב אתכם

למרות שהרבה אנשים מתחברים לרשת חברתית כלשהי כדי להתחבר למשפחה, חברים או לעקוב אחרי מפורסמים, מיליונים גם בודקים מה למותגים ולחנויות האהובות עליהם יש להגיד. 

למעשה, 200 מיליון משתמשים באינסטגרם מבקרים לפחות פרופיל עסקי אחד ביום. 81% מהמשתמשים חוקרים ומחפשים מידע על מוצרים ושירותים שונים באינסטגרם. בנוסף, 130 מיליון לוחצים מדי חודש על פוסטים של רכישה. 

המידע היבש הזה מעיד על הזדמנויות מטורפות עבורכם כבעלי עסקים להיכנס ואינסטגרם ולהתחיל לייצר תוכן מושך שיוסיף לכם עוקבים ויעלה לכם את המכירות. זאת גם בעקבות שנת הקורונה שעברה על העולם, שנה מלאה בשינויים דיגיטליים ושינויים בהרגלי הצריכה של כולנו. אנחנו רוצים ומחפשים לקנות, אנחנו שואפים להתחבר למותג שמבין אותנו ולכן אתם כבעלי עסקים חייבים להיות שם. 

אז מה אתם צריכים לעשות כדי לבלוט? לפתח אסטרטגייה שתעזור לכם להבין איך להציג את המוצרים או השירותים שלכם בצורה מעניינת שתמשוך את הקהל הפוטנציאלי שלכם שכבר נמצא בפלטפורמה. לאחר מכן, תעשו בדיקות והתאמות לפי התוצאות שקיבלתם כדי לנצל כמה שיותר את הפלטפורמה לטובה העסק. 


לייקים שיתופים


3.לא צריך להיות גרפיקאי ולא מנהל קמפיינים

באופן יחסי, השימוש במנהל המודעות בפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם די פשוט, עד רמה מסוימת כמובן. שתי הפלטפורמות הנמצאות בבעלות פייסבוק, משתמשות באותו מנהל המודעות ככה שאם בעבר כבר פרסמתם בפייסבוק, יהיה לכם כמות יפה מאוד של מידע ותוכן לנצל ולהשתמש בו גם באינסטגרם אחרי שתקשרו בין שתי הפלטפורמות. 

באמצעות מנהל המודעות בפייסבוק, אתם יכולים לפרסם באינסטגרם: בפיד, בסטורי או באקספלור – שלושה מיקומים מעולים, שכל אחד מהם יכול לעבוד מעולה עבורכם. 

שימו לב! אם אתם רוצים לנצל מודעות שכבר השתמשתם בהם בפייסבוק, שימו לב שאתם מבצעים התאמות לגדלים המתאימים שכן הם יכולים להיות שונים בין הפיד של הפייסבוק לבין הסטורי למשל. 

בנוסף, כל אחד מאיתנו אוחז היום בסמארטפון שהוא סטודיו נייד וקל מאוד לתפעול. בעזרת הכלים השונים הקיימים בפייסבוק ובאינסטגרם, אתם יכולים ליצור יופי של מודעות המוגבלות כמעט רק על ידי הדמיון שלכם, ככה שאתם לא צריכים להיות מומחים לצילום או גרפיקאים מנוסים כדי להפיק מודעות שיעוררו עניין אצל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. 

 

4.ספרו את הסיפור שלכם

אינספור פעמים כבר דיברנו על הסטורי באינסטגרם וכנראה שעוד נדבר. הכלי המטורף הזה מאפשר לכם כבעלי עסקים להציג את עצמכם ואת העסק שלכם בדרך מעוררת עניין, כל יום מחדש. 

יותר ויותר מותגים ברחבי העולם מוצאים שימושים מעניינים מאוד לאפשרויות הקיימות בסטורי ועם חצי מיליארד אנשים הצופים בסטורי מדי יום, האפשרויות האלה רק ילכו ויגדלו.

שוב, המספרים מראים לנו כי אתם חייבים להכניס את הסטורי לאסטרטגיית הפרסום הממומן שלכם, פשוט כי הקהל שלכם שם, ואם אתם לא שם כדי לעניין אותם, המתחרים שלכם עושים את זה. 

בקיצור הסטורי הוא כלי מעולה לעניין ולהציג את המוצרים או השירותים שאתם מוכרים בפני אנשים חדשים – בעזרת מסרים מהירים וקלילים – אתם יכולים למצוא קהל שלא הייתה לכם גישה אליו בצורה אחרת. 

 

לסיכום – אינסטגרם עוד לא חלק מהאסטרטגיה הפרסומית שלכם? זה הזמן! 

כמו שראינו, למרות הגיל הכביכול מבוגר של הפלטפורמה, היא עדיין חיה ובועטת ועדיין מהווה מקום שבו אנשים מגלים כל יום מחדש מה הם אוהבים ואחרי מי הם רוצים לעקוב – נשמע מושלם בין אם המטרה שלכם היא הגדלה של המכירות או ייצור לידים

רוצים ללמוד עוד על ייצור לידים? המאמרים הבאים הם בשבילכם:

“7 אסטרטגיות לייצור לידים שאתם יכולים ליישם בשנת 2021”

“ייצור וטיפוח לידים בשנת 2021 – איך לעשות את זה נכון”

“5 טיפים שיעזרו לכם להשיג לידים טובים יותר בשנת 2021”

כמות המשתמשים הענקית שלא מפסיקת לגדול ואינספור פיצ’רים חדשים הקיימים בפלטפורמה מעידים על הזדמנויות מטורפות עבור בעלי עסקים המוכנים לקפוץ למים ולהתחיל לשחות פשוט. 

אם יש לכם חנות אינטרנטית, הפרסום באינסטגרם יכול לעשות עבורכם את ההבדל בין הצלחה לכישלון וכמה שתצטרפו מוקדם יותר, ככה פוטנציאל ההצלחה יתממש מהר יותר. 


מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים: 

תוכן עניינים

1

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

5 סיבות למה לפרסם ברשתות החברתיות
מדריכים לפרסום בפייסבוק

5 סיבות למה לפרסם ברשתות החברתיות

זה לא סוד שהרשתות החברתיות תופסות מקום מאוד מכובד בחיים של כולנו. ובין אם יש לכם כמות עוקבים מכובדת או לא, פרסום ברשתות החברתיות יכול

מדריכים לפרסום בפייסבוק

אסטרטגיית פרסום בפייסבוק לשנת 2021

ברוכים הבאים לשנת 2021! אחרי סוף סוף אנחנו מתחילים לשים את הקורונה בצד ולהתמודד עם כל השינויים ששנת 2020 הביאה עלינו, יש דבר אחד ענק

רוצים לדעת מי עומד מאחורי הקלעים?

הגיע הזמן שנכיר קצת, נשמח לספר לכם קצת על עצמנו