4 סיבות למה אתם חייבים לפרסם באינסטגרם

4 סיבות למה אתם חייבים לפרסם באינסטגרם
זמן קריאה: 5 דקות

בשנה שעברה אינסטגרם חגגה 10 שנים שזה לא מעט בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות. יחד עם זאת, הפלטפורמה לא מפסיקה להשתנות ולהתפתח לכיוונים חדשים המאפשרים לעסקים להוסיף למאמצי הקידום האורגניים שלהם, גם קידום ממומן. 

עם יותר ממיליארד משתמשים חודשיים, אינסטגרם מדורגת שנייה אחרי פייסבוק מבחינת משתמשים פעילים ויותר ויותר משתמשים מצטרפים לרשת החברתית הזו כדי להנות מהפיצ’רים הקיימים ומפיצ’רים חדשים הנוספים כל הזמן. עם כמות כזו של משתמשים – אפשרויות חדשות נפתחות בפני בעלי עסקים מדי יום והאמת היא שעם קצת מחשבה והשקעה, כל עסק יכול למצוא את עצמו מרוויח מפרסום באינסטגרם. 

בנוסף למספרים המדהימים האלה, אספנו עבורכם 4 סיבות לפרסם באינסטגרם: 

  1. הזדמנויות חדשות כל יום 
  2. מי שעוקב אחריכם, אוהב אתכם 
  3. לא צריך להיות גרפיקאי 
  4. ספרו את הסיפור שלכם 
 

בואו נצלול לכל אחד מהיתרונות האלה ונראה איך אתם יכולים להשתמש בעסק הזה כדי להרוויח מהאינסטגרם. 

 

1.הזדמנויות חדשות כל יום

איך? בואו ניתן למספרים להסביר.

בארה”ב, שבה יש 140 מיליון משתמשים פעילים, נרשמה עלייה של 8 אחוזים ברבעון השלישי של 2020. במערב אירופה? השימוש צמח ב-17% בשנת 2020. 

עם פלטפורמה כזאת שנמצאת כל הזמן בצמיחה, אין שום סיבה שבעלי עסקים לא ימצאו את ההזדמנות שלהם שם – צריך לדעת איך למצוא את הקהל המתאים ביותר, לבנות את האסטרטגיה השיווקית ולהגדיל הכנסות.

נדגיש כי עצם קיומו של הקהל העצום מעיד על הזדמנויות מטורפות וזאת מבלי לקחת בחשבון את שאר היתרונות שאותם מיד נמנה. אם אתם לא עוסקים במשהו מאוד מאוד קטן ונישתי, הקהל שלכם בוודאות נמצא באינסטגרם, עכשיו רק צריך למצוא אותו ולדבר בשפה שהוא יבין. 

 

2.מי שעוקב אחריכם, אוהב אתכם

למרות שהרבה אנשים מתחברים לרשת חברתית כלשהי כדי להתחבר למשפחה, חברים או לעקוב אחרי מפורסמים, מיליונים גם בודקים מה למותגים ולחנויות האהובות עליהם יש להגיד. 

למעשה, 200 מיליון משתמשים באינסטגרם מבקרים לפחות פרופיל עסקי אחד ביום. 81% מהמשתמשים חוקרים ומחפשים מידע על מוצרים ושירותים שונים באינסטגרם. בנוסף, 130 מיליון לוחצים מדי חודש על פוסטים של רכישה. 

המידע היבש הזה מעיד על הזדמנויות מטורפות עבורכם כבעלי עסקים להיכנס ואינסטגרם ולהתחיל לייצר תוכן מושך שיוסיף לכם עוקבים ויעלה לכם את המכירות. זאת גם בעקבות שנת הקורונה שעברה על העולם, שנה מלאה בשינויים דיגיטליים ושינויים בהרגלי הצריכה של כולנו. אנחנו רוצים ומחפשים לקנות, אנחנו שואפים להתחבר למותג שמבין אותנו ולכן אתם כבעלי עסקים חייבים להיות שם. 

אז מה אתם צריכים לעשות כדי לבלוט? לפתח אסטרטגייה שתעזור לכם להבין איך להציג את המוצרים או השירותים שלכם בצורה מעניינת שתמשוך את הקהל הפוטנציאלי שלכם שכבר נמצא בפלטפורמה. לאחר מכן, תעשו בדיקות והתאמות לפי התוצאות שקיבלתם כדי לנצל כמה שיותר את הפלטפורמה לטובה העסק. 


לייקים שיתופים


3.לא צריך להיות גרפיקאי ולא מנהל קמפיינים

באופן יחסי, השימוש במנהל המודעות בפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם די פשוט, עד רמה מסוימת כמובן. שתי הפלטפורמות הנמצאות בבעלות פייסבוק, משתמשות באותו מנהל המודעות ככה שאם בעבר כבר פרסמתם בפייסבוק, יהיה לכם כמות יפה מאוד של מידע ותוכן לנצל ולהשתמש בו גם באינסטגרם אחרי שתקשרו בין שתי הפלטפורמות. 

באמצעות מנהל המודעות בפייסבוק, אתם יכולים לפרסם באינסטגרם: בפיד, בסטורי או באקספלור – שלושה מיקומים מעולים, שכל אחד מהם יכול לעבוד מעולה עבורכם. 

שימו לב! אם אתם רוצים לנצל מודעות שכבר השתמשתם בהם בפייסבוק, שימו לב שאתם מבצעים התאמות לגדלים המתאימים שכן הם יכולים להיות שונים בין הפיד של הפייסבוק לבין הסטורי למשל. 

בנוסף, כל אחד מאיתנו אוחז היום בסמארטפון שהוא סטודיו נייד וקל מאוד לתפעול. בעזרת הכלים השונים הקיימים בפייסבוק ובאינסטגרם, אתם יכולים ליצור יופי של מודעות המוגבלות כמעט רק על ידי הדמיון שלכם, ככה שאתם לא צריכים להיות מומחים לצילום או גרפיקאים מנוסים כדי להפיק מודעות שיעוררו עניין אצל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. 

 

4.ספרו את הסיפור שלכם

אינספור פעמים כבר דיברנו על הסטורי באינסטגרם וכנראה שעוד נדבר. הכלי המטורף הזה מאפשר לכם כבעלי עסקים להציג את עצמכם ואת העסק שלכם בדרך מעוררת עניין, כל יום מחדש. 

יותר ויותר מותגים ברחבי העולם מוצאים שימושים מעניינים מאוד לאפשרויות הקיימות בסטורי ועם חצי מיליארד אנשים הצופים בסטורי מדי יום, האפשרויות האלה רק ילכו ויגדלו.

שוב, המספרים מראים לנו כי אתם חייבים להכניס את הסטורי לאסטרטגיית הפרסום הממומן שלכם, פשוט כי הקהל שלכם שם, ואם אתם לא שם כדי לעניין אותם, המתחרים שלכם עושים את זה. 

בקיצור הסטורי הוא כלי מעולה לעניין ולהציג את המוצרים או השירותים שאתם מוכרים בפני אנשים חדשים – בעזרת מסרים מהירים וקלילים – אתם יכולים למצוא קהל שלא הייתה לכם גישה אליו בצורה אחרת. 

 

לסיכום – אינסטגרם עוד לא חלק מהאסטרטגיה הפרסומית שלכם? זה הזמן! 

כמו שראינו, למרות הגיל הכביכול מבוגר של הפלטפורמה, היא עדיין חיה ובועטת ועדיין מהווה מקום שבו אנשים מגלים כל יום מחדש מה הם אוהבים ואחרי מי הם רוצים לעקוב – נשמע מושלם בין אם המטרה שלכם היא הגדלה של המכירות או ייצור לידים

רוצים ללמוד עוד על ייצור לידים? המאמרים הבאים הם בשבילכם:

“7 אסטרטגיות לייצור לידים שאתם יכולים ליישם בשנת 2021”

“ייצור וטיפוח לידים בשנת 2021 – איך לעשות את זה נכון”

“5 טיפים שיעזרו לכם להשיג לידים טובים יותר בשנת 2021”

כמות המשתמשים הענקית שלא מפסיקת לגדול ואינספור פיצ’רים חדשים הקיימים בפלטפורמה מעידים על הזדמנויות מטורפות עבור בעלי עסקים המוכנים לקפוץ למים ולהתחיל לשחות פשוט. 

אם יש לכם חנות אינטרנטית, הפרסום באינסטגרם יכול לעשות עבורכם את ההבדל בין הצלחה לכישלון וכמה שתצטרפו מוקדם יותר, ככה פוטנציאל ההצלחה יתממש מהר יותר. 


מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים: 

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקותבמאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקותמפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקותאם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן