לכל מי שעובד בתחום השיווק הדיגיטלי מבין שהמטרה העיקרית של כל קמפיין היא להשיג לידים איכותיים.
כשזה מגיע לפרסום בפייסבוק, שנת 2021 הביאה איתה הרבה הפתעות מספר המשתמשים של פייסבוק עלה ב-4.6% יותר מברבעון הקודם. הגידול במספר המשתמשים נוצר בשל העובדה שאנשים רבים נמצאים יותר בבית וצורכים הרבה יותר. מה שהופך אותם ל-20% מסך כל שוק המודעות הדיגיטליות. אנחנו צופים ששנת 2022 תייצר אפילו עוד יותר הכנסות עבור החברה המפלצתית הזאת.
המודעות של פייסבוק ימשיכו להיות הדרך המרכזית שבה מותגים מפרסמים את המוצרים והשירותים שלהם ב-2022 – ומסיבה מוצדקת. בעלי עסקים שונים יכולים להשתמש במודעות של פייסבוק כדי לייצר לידים ולדחוף הודעות שיעודדו קונים פוטנציאלים להירשם לאימיילים ולניוזלטר של חברות מפרסמות, וככה הן ייצרו מאגר מידע חשוב ביותר.
אבל עם כמות ענקית של מודעות שמגיעות אל המשתמשים מדי יום, אתם צריכים להבטיח שהמודעות שלכם יוצרות בדיוק את הלידים שאתם מחפשים.
מה שאומר שאתם צריכים להתחיל עם תוכנית מחושבת וטובה ליצירת לידים.
רוצים לבנות את מודעות הלידים שלכם בצורה נכונה? אתם לא יכולים להתחיל בלי לעבור על הרשימה שהכנו עבורכם,
איך להשיג לידים איכותיים משיווק בפייסבוק
הגדירו וצמצמו את הקהל שלכם
המודעות של פייסבוק מאפשרות לכם לבחור בדיוק לאיזה קהל לקוחות אתם רוצים להגיע, מי הלקוח האידיאלי עבורכם? האם זאת אישה שגרה בתל אביב, בין הגילאים 25-35 שמתעניינת ביוגה, או גבר בין הגילאים 45-54 שמתעניין בספורט וכו.
בזכות הכוח של פייסבוק אתם יכולים לבחור בדיוק את סוג האנשים שאתם רוצים או אנשים שדומים להם.
חשוב להגדיר ולצמצם את הקהל כדי שתשמשו בתקציב שלכם בצורה יעילה יותר ותפנו רק ללקוחות פוטנציאליים שהסבירות שיקנו את המוצר שלכם או יתעניינו במותג, גבוהה מאוד. אין שום טעם בלירות לכל הכיוונים בפייסבוק בתקווה להביא ככה יותר לידים – זה יקר וסתם בזבוז של זמן.
תוציאו את המיטב מהתקציב שלכם
תקציב הוא חשוב, במיוחד אם יש לכם עסק קטן עם הכנסות מוגבלות. קל מאוד לעשות טעות שתעלה לכם כסף סתם כשאתם מגדירים את התקציב שלכם לקמפיין ייצור לידים בפייסבוק. בואו לעבור על כמה נקודות שונות שחייבים לקחת בחשבון כשאתם מנסים להבין מה נכון עבור הקמפיין שלכם:
- תקבעו תקציב יומי, שיגיע למקסימום עם כמוך הקלקות, צפיות וכדומה, עבור כל יום וישמור על ההוצאות שלכם נמוכות.
- תקבעו תקציב תמידי, שיהיה למעשה דלי של כסף עד שהוא ייגמר.
- הצעות מחיר אוטומטיות, מה שמאפשר לפייסבוק לקבוע את ההצעה שלכם ולהביא לכם תוצאות במחיר הטוב ביותר.
- הצעת מחיר ידנית, שבה אתם מכניסים את הצעת המחיר וכמה שהתוצאות שוות לכם בעצם.
- תציעו מספיק כסף שיאפשר למודעה שלכם להגיע להרבה אנשים, אבל לא יותר מדי כסף כדי שלא תשלמו יותר ממה שצריך.
קרייאטיב נכון הוא המפתח
עם אלפי הודעות, מודעות ותמונות שחודרות כל יום למדיה החברתית של המשתמש, אתם חייבים להבדיל את עצמכם מכולם. אתם יכולים לעשות את זה עם קרייאטיב נכון ואיכותי. תתפסו את תשומת לבם של לקוחות פוטנציאליים עם כותרות מושכות, תמונות מעניינות וטקסט קצר ולעניין, וכמובן אל תשכחו שזה חייב להיות ידידותי למובייל.
אתם יכולים להחליט איזה סוג קרייאטיב הוא הכי טוב למותג ולקמפיין שלכם, בין אם זה וידאו, קרוסלה של תמונות או תמונה אחת. בנוסף, תתנו סיבה מספיק משכנעת ללקוחות שלכם להיקשר למה שאתם מפרסמים. תציעו להם קופון, תנו להם הנחה, תספקו איזשהו משהו מגרה שהם לא ירצו לוותר על המוצר שלכם וכדומה.
צרו טופס ורק אז תשתמשו במידע
תצרו טופס לידים כדי לשאול שאלות ספציפיות, אבל תדאגו לשאול רק את השאלות שאתם צריכים את התשובות להן. אתם לא רוצים לשאול יותר מדי שאלות שלקוח פוטנציאלי עלול להתייאש בגינן.
ברגע שאתם מקבלים את התוצאות מהטופס שלכם, תוודאו שאתם משתמשים במידע כמו שצריך.
תקבעו מה זה שווה בשבילכם
מודעות לייצור לידים בפייסבוק הן דרך נהדרת לבנות בסיס לקוחות חזק ולהגדיל את המכירות. כל עוד אתם עוקבים אחרי הקווים המנחים ובונים את המודעות שלכם כמו שצריך, אתם תהיו בסדר גמור. כשאתם מוצאים את עצמכם בספק, תחשבו כמה ליד אחד שווה בשבילכם. אם אתם מוכרים מוצר ששווה 100 ש”ח , לא תרצו מן הסתם לבזבז 200 ש”ח כדי להשיג ליד אחד. כנראה תרצו להוציא משהו כמו 15-20 ש”ח, כדי שהרווח שלהם ישאר הגיוני.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים