5 דברים שיעזרו לכם להשיג לידים טובים יותר ב-2018

הרבעון הראשון בשנת 2017 הראה שמפרסמים בארה"ב הוציאו 23 אחוזים יותר מהשנה שלפניה והגיעו לסכום של 19.6 מיליארד דולר. פייסבוק וגוגל היוו 63% מהסכום הכולל בשנת 2017.

כשזה מגיע לפרסום בפייסבוק, 2017 הייתה השנה הראשונה שבה פייסבוק לקחו אחד מכל חמישה דולרים שהוצאו על פרסום דיגיטלי בארה"ב. הכנסות החברה יגדלו ב-40% לכמעט 18 מיליארד דולר, מה שהופך אותם ל-20 % מסך כל שוק המודעות הדיגיטליות בארה"ב. שנת 2018 תייצר אפילו עוד יותר הכנסות עבור החברה המפלצתית הזאת.

המודעות של פייסבוק ימשיכו להיות הדרך המרכזית שבה מותגים מפרסמים את המוצרים והשירותים שלהם ב-2018 – ומסיבה מוצדקת. מוצגים יכולים להשתמש במודעות של פייסבוק כדי לייצר לידים ולדחוף הודעות שיעודדו קונים פוטנציאלים להירשם לאימיילים ולניוזלטר של חברות מפרסמות, וככה הן ייצרו מאגר מידע חשוב ביותר.

אבל עם כמות ענקית של מודעות שמגיעות אל המשתמשים מדי יום, אתם צריכים להבטיח שהמודעות שלכם יוצרות בדיוק את הלידים שאתם מחפשים.

מה שאומר שאתם צריכים להתחיל עם תוכנית מחושבת וטובה ליצירת לידים. על מנת לבנות את מודעות הלידים שלכם בצורה נכונה, תעקבו אחרי הרשימה שהכנו עבורכם:

הגדירו וצמצמו את הקהל שלכם

המודעות של פייסבוק מאפשרות לכם לבחור בדיוק מי אתם רוצים שהקהל שלכם יהיה. אם הלקוח האידיאלי עבורכם זה אישה שגרה בתל אביב, בין הגילאים 25-35 שמתעניינת ביוגה, אתם יכולים לבחור בדיוק אותה ואנשים שדומים לה.

חשוב להגדיר ולצמצם את הקהל כדי שתשמשו בתקציב שלכם בצורה יעילה יותר ותפנו רק ללקוחות פוטנציאליים שהסבירות שיקנו את המוצר שלכם או יתעניינו במותג, גבוהה מאוד. אין שום טעם בלירות לכל הכיוונים בפייסבוק בתקווה להביא ככה יותר לידים – זה יקר וסתם בזבוז של זמן.

תוציאו את המיטב מהתקציב שלכם

תקציב הוא חשוב, במיוחד אם יש לכם עסק קטן עם הכנסות מוגבלות. קל מאוד לעשות טעות שתעלה לכם כסף סתם כשאתה מגדירים את התקציב שלכם לקמפיין ייצור לידים בפייסבוק. להלן כמה נקודות שונות שכדאי לקחת בחשבון כשאתם מנסים להבין מה נכון עבור הקמפיין שלכם:

  • תקבעו תקציב יומי, שיגיע למקסימום עם כמוך הקלקות, צפיות וכדומה, עבור כל יום וישמור על ההוצאות שלכם נמוכות.
  • תקבעו תקציב תמידי, שיהיה למעשה דלי של כסף עד שהוא ייגמר.
  • הצעות מחיר אוטומטיות, מה שמאפשר לפייסבוק לקבוע את ההצעה שלכם ולהביא לכם תוצאות במחיר הטוב ביותר.
  • הצעת מחיר ידנית, שבה אתם מכניסים את הצעת המחיר וכמה שהתוצאות שוות לכם בעצם.
  • תציעו מספיק כסף שיאפשר למודעה שלכם להגיע להרבה אנשים, אבל לא יותר מדי כסף כדי שלא תשלמו יותר ממה שצריך.

קרייאטיב נכון הוא המפתח

עם אלפי הודעות, מודעות ותמונות שחודרות כל יום למדיה החברתית של המשתמש, אתם צריכים להבדיל את עצמכם מכולם. אתם יכולים לעשות את זה עם קרייאטיב נכון ואיכותי. תתפסו את תשומת לבם של לקוחות פוטנציאליים עם כותרות מושכות, תמונות מעניינות וטקסטים קצרים ולעניין ואל תשכחו שזה חייב להיות ידידותי למובייל.

אתם יכולים להחליט איזה סוג קרייאטיב הוא הכי טוב למותג ולקמפיין שלכם, בין אם זה וידאו, קרוסלה של תמונות או תמונה אחת. בנוסך, תתנו סיבה משכנעת ללקוחות שלכם להיקשר למה שאתם מפרסמים. תציעו להם קופון, תנו להם הנחה, תספקו איזשהו משהו מגרה וכדומה.

צרו טופס ורק אז תשתמשו במידע

תצרו טופס לידים כדי לשאול שאלות ספציפיות, אבל תדאגו לשאול רק את השאלות שאתם צריכים את התשובות להן. אתם לא רוצים לשאול יותר מדי שאלות שלקוח פוטנציאלי עלול להתייאש בגינן.

ברגע שאתם מקבלים את התוצאות מהטופס שלכם, תוודאו שאתם משתמשים במידע כמו שצריך.

תקבעו מה זה שווה בשבילכם

מודעות לייצור לידים בפייסבוק הן דרך נהדרת לבנות בסיס לקוחות חזק ולהגדיל את המכירות. כל עוד אתם עוקבים אחרי הקווים המנחים ובונים את המודעות שלכם כמו שצריך, אתם תהיו בסדר גמור. כשאתם מוצאים את עצמכם בספק, תחשבו כמה ליד אחד שווה בשבילכם. אם אתם מוכרים מוצר ששווה 100 ש"ח , לא תרצו מן הסתם לבזבז 200 ש"ח כדי להשיג ליד אחד. כנראה תרצו להוציא משהו כמו 15-20 ש"ח, כדי שהרווח שלהם ישאר הגיוני.

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

Call Now Button