5 טיפים להצלחה בפרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק התגלה כדרך פופולרית ואפקטיבית לעסקים קטנים לקדם את עצמם באינטרנט.

מחקר שנערך לאחרונה מראה ש -22% מהעסקים הקטנים השתמשו בפייסבוק ככלי פרסומי, ו-65% אומרים שהם ישתמשו בפלטפורמה שוב. אבל לא כולם נהנים מהצלחה כשזה נוגע לפרסום בפייסבוק, מתוך האנשים שאמרו שהם אל ישתמשו בפייסבוק שוב ככלי פרסומי, כמעט 70% אמרו שהפרסום בפייסבוק לא עזר להם לרכוש לקוחות חדשים.

ולכן החלטנו להביא לכם 5 טיפים שיבטיחו שאתם מוכנים להצלחה בפרסום בפייסבוק:

  1. תגדירו מטרות ותוכנית פעולה ותפעלו בהתאם

הצעד הראשון הוא להבין מה אתם רוצים להשיג עם המודעה שלכם בפייסבוק. אתם מחפשים ליצור מודעות לעסק שלכם, להביא תנועה לאתר האינטרנט, לקדם אירוע ספציפי או לייצר מכירות?

פייסבוק מציעים מספר אפשרויות שונות למודעות שעובדות כדי להשיג מטרות שונות. אם אתם מחפשים לבנות מודעות ולהגדיל את הקהל, אולי תרצו להתחיל עם המודעות הבסיסיות. המודעות הללו מובילות לעמוד הפייסבוק שלכם  ומאפשרות למשתמשים לעשות לייק לעמוד ישירות מתוך המודעה.

 

כשאתם רוצים לקדם פוסט מסוים מהעמוד שלכם, כמו הצעה מיוחדת או חדשות חשובות, אתם יכולים להשתמש בסיפורים הממומנים כדי להפוך את הפוסט שלכם לפריט חדשות.

 

האפשרות הזו לא מוגבלת רק לפוסטים שלכם. סיפורים ממומנים, הכלי החדש של פייסבוק, יכול לעזור לכם אם אתם רוצים להדגיש המלצות "מפה לאוזן" כביכול. לדוגמה, אתם יכולים לשלם על סיפור שבו אפשר לראות אנשים שעשו לכם לייק לעמוד ולקדם אותו כפוסט פשוט.

 

לא משנה מה המטרות או הגישה לשכם, תוודאו שאתם מוכנים לעמוד בהצלחה. בעוד שאחוז ההקלקה זה מדד שחשוב לעקוב אחריו, הוא לא היחיד ואתם צריכים לשאוף להגדיל את כמות הלייקים, התגובות והשיתופים שיש לכם.

 

למאמר המלא על הגדרת מטרות קמפיין בפייסבוק לחצו כאן

 

 

  1. תהיו יצירתיים בתרגוט

ממשק המודעות של פייסבוק הופך את בחירת הפרופיל הדומגרפי למאוד קל, זה כולל גיל, מגדר, מיקום, רמת השכלה ותחומי עניין, אבל הממשק גם מצטיין ביכולתו לתרגט קהלים מאוד ספציפיים.

 

בעוד שהרבה מפרסמים מגיעים לפייסבוק עם הגישה ש"כמה שיותר יותר טוב", זה לא המקרה בפייסבוק. עדיך שיהיו לכם 2000 אנשים מאוד ספציפיים מאשר עשרות אלפים שהם סתם קהל רנדומלי.

 

תכוונו לקהל מאוד ספציפי עם המודעות שלכם, אפילו אם זה אומר להקטין את גודל הקהל משמעותית. לדוגמה, אם אתם מקדמים אירוע מסוים או מכירה עונתית, כדאי לכם לפנות רק לקהל הקיים שלכם, שיותר סביר שיגיבו מיד להצעה. תשתמשו בכל מה שאתם יכולים כדי למצוא את הקהל הזה.

 

רוצים לדעת עוד כיצד לבחור קהל יעד בפייסבוק? כנסו למאמר המלא

 

 

  1. תבחרו טקסט ותמונה שממש בולטים

כשאתם מעצבים את המודעה שלכם, פייסבוק ממליצים שתכתבו מודעות ברורות ומכוונות היטב שיכילו טקסט תמציתי המדבר ישירות לקהל שאליו אתם רוצים להגיע. תדגישו כל הצעה מיוחדת או מאפיינים מיוחדים שמבדילים את העסק שלכם מהתחרות. אם המטרה שלכם היא להעלות מודעות לשם המותג שלכם או לעסק שלכם, פייסוק ממליצים שתשתמשו בשם בכותרת המודעה או איפשהו בגוף המודעה.

 

אל תרגישו צורך למלא את כל המודעה, תכתבו תמציתי ורק את מה שצריך ותזכרו לכלול קריאה לפעולה שתעודד את המשתמש ללחוץ על המודעה שלכם ומסבירה לו מה בדיוק אתם מצפים מהם לעשות כשהם מגיעים לדף הנחיתה שלכם.

 

התמונות שאתם בוחרים למודעה הן גם קריטיות, היות וזה מה שתופס את העין וכדאי שתחשבו הרבה מעבר לרק הלוגו שלכם.

 

בדרך כלל ההמרות הכי טובות מגיעות מתמונות של פרצופים של אנשים, נשים מחייכות נוטות לצבור אחוז הקלקה גבוה. נסו להימנע ממאגרים עצומים של תמונות והשתדלו להשתמש בתמונות טבעיות ומקוריות.

 

רוצים לדעת עוד על יצירת מודעות פייסבוק? כנסו לכאן

 

  1. צרו ותבדקו יותר ממודעה אחת

אחת הטעויות הכי גדולות שעסקים עושים היא ליצור ולהריץ רק מודעה אחת בכל קמפיין. אפילו השינויים הקטנים ביותר בתוכן או הגרפיקה יכולים לעשות הבדל עצום על אחוז ההקלקה של המודעות שלכם. הדבר הכי טוב לעשות זה לבנות כמה גרסאות של אותה המודעה ולבדוק אותן כדי לראות מי מקבלת את התגובות הטובות ביותר.

 

זה מאוד פשוט בפייסבוק, ברגע שיש לכם מודעה, אתם יכולים פשוט להעתיק אותה ולבנות אחת חדשה כשאתם רק מחליפים את התמונה או הטקסט.

 

התהליך הזה מאפשר לכם לבדוק אילו מודעות הן הכי טובות וכל הזמן להחליף את אלה שהביצועים שלהן גרועים יותר.

 

לתהליך הזה קוראים A/B Testing  תוכלו למצוא הרחבה על הנושא כאן

 

  1. תהיו מוכנים להתייחס לתנועה

טעות נפוצה שעסקים קטנים עושים במודעות בפייסבוק זה להתמקד במודעה שלכם בעוד שהם מזניחים יצירת תוכן חדש לעמוד שלהם. הם יכולים להוציא 100 ש"ח ביום על פרסום אבל המודעה האחרונה בדף שלהם הייתה לפני חודש.

 

המודעות שלכם צריכות להיות טובות כמו הדף שלכם וההפך. זכרו שרוב האנשים לא נכנסים לדף שלכם ולוחצים לייק, הם לוחצים ישירות מהמודעה. תדאגו לעדכן את הדף עם הצעות, תכנים מעניים וכל מה שמתאים לעסק שלכם.

 

כשמישהו עושה לייק לעמוד שלכם, זו רק ההתחלה ולא הסוף, זו ההזדמנות שלכם ליצור איתם קשר ולשמור אותם מעורבים בעסק שלכם.

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

Call Now Button