5 טיפים שיעזרו לכם לייצר עוד מכירות בעזרת המודעות הדינמיות של פייסבוק

5 טיפים למודעות דינמיות בפייסבוק
זמן קריאה: 4 דקות

מפעילים מודעות דינמיות בפייסבוק? אם לא, כדאי לכם להתחיל ואם כן, יכול להיות שתהיתם איך אתם יכולים לשפר את המודעות ולמכור עוד מוצרים בעזרתן. 

אז בואו נצלול ישר פנימה ונראה איך אתם יכולים לעשות אופטימיזציה למודעות האלה ולייצר עוד מכירות. 

 

1.קטלוגים וקבוצות של מוצרים במקום מוצרים בודדים

 

המון מפרסמים בפייסבוק בודקים מודעות בודדות וקריאטיבים שונים על מנת לקבוע מה עובד יותר טוב, וזה מעולה, אבל מה עושים עם המידע הזה בסופו של דבר?

אם מצאתם מודעה אחת שעובדת ממש טוב, אתם יכולים לקחת אותה ולהפוך אותה לקטלוג של ממש וככה לייצר עוד יותר עניין. 

לדוגמא: נניח וגיליתם כי תמונות של נשים העומדות ליד מוצרים המחמיאים לגוון עורן, עובדות מעולה – אתם יכולים לקחת את המידע הזה ולבנות קטלוג שלהם רק של תמונות כאלה. ככה במקום לקדם מוצר אחד – אתם יכולים לקדם כמה מוצרים תחת אותו הנושא מה שיכול להגדיל את כמות המכירות שלכם. 

בנוסף, כדאי שתבדקו גם קטגוריות רחבות יותר של מוצרים, במיוחד אם אתם רק מתחילים לפרסם. 

הדוגמה הכי פשוטה שאפשר לתת זה חנות בגדים – בדיקה של קטגוריות כמו גברים ונשים, חורף וקיץ, או אפילו לפי מחירים תוכלו למקד את המודעות שלכם ולשפר את אחוזי ההמרה. 

בנוסף, תוודאו שאתם משקיעים מספיק תקציב ומספיק זמן כדי שהאלגוריתם בפרסום בפייסבוק יוכל לעזור לכם למקד את המודעות ולעשות אופטימיזציה כמו שצריך. קמפיין שלא עובד מספיק זמן, לא יעזור לכם להבין כלום. 

דבר אחרון: כחלק מהבדיקות שאתם עושים, תוודאו שאתם בודקים אילו תמונות הקהל שלכם הכי אוהב. האם זה בגדים על רקע לבן פשוט? בערימה אחד ליד השני? או אולי דוגמן הלובש אותם? אולי בכלל הכל ביחד? תבדקו, זה פשוט יעבוד טוב יותר. 

 

 

קמפיין קטלוג בפייסבוק 

 

2.פרטים ועוד פרטים

 

מה קורה בעצם במודעות הדינמיות בפרסום בפייסבוק? אנשים רואים גרסאות של מודעות שעל סמך נתוני העבר שלהם בפלטפורמה – יגרמו להם להגיב. 

כשאתם מעלים קמפיין של מודעות דינמיות, אתם יכולים להפוך דברים כמו שם המותג ומחיר שיראו מידע רלוונטי כחלק מהתוכן של המודעה. 

כשתגיעו להעלות את המודעה, תראו כפתור ‘+’ ושם תוכלו לצרף תוכן דינמי כמ ושם המותג, תיאור המוצר ומחיר – מידע שיילקח בהתאם מהנתונים שלכם. 

תשתמשו בתצוגה המקדימה המופיעה שם כדי לוודא שזה מסתדר ומתאים לכם לקמפיין. 

 

3.בינלאומי? שימו לב לשפה ולמטבע 

 

עוברים לפרסום בינלאומי? מדהים! אנחנו שמחים בשבילכם, אבל אתם חייבים לשים לב למה שהקהל רואה כדי לעודד כמה שיותר רכישות.

דוגמה מהירה תוכל להסביר את הכוונה – אם אתם מפרסמים באנגלית בהולנד – כנראה שהגולש יוכל לקרוא את מה שאתם כותבים, אבל אם המטבע יהיה בשקלים או דולרים ולא באירו, כנראה שהוא יחשוב שזה לא בשבילו, לא משנה מה אתם מפרסמים. 

אם אתם מפרסמים במדינות אחרות, שימו לב שאתם מתאימים את השפה ואת המחירים לפי המיקום שבו אתם מפרסמים – פשוט אבל חשוב מאוד!

סוג מטבע

4.תוספות ושינויים שיעלו לכם את המכירות מיד

 

מחירים המופיעים על התמונות של המוצרים שלכם יכולים לעזור למשוך את תשומת ליבו של הגולש ולהעלות את אחוזי ההמרה. אבל לשים על כל תמונה מחיר יכול להיות כאב ראש ממש גדול. 

בעזרת תבניות שיש בהקמת קמפיין הפייסבוק, אתם יכולים להוסיף מחירים עדכניים בצורה דינאמית ומותאמת לכל מוצר מבלי לשבור את הראש. כרגע, אתם יכולים לשים על המודעות דברים כמו מחיר ומידע לגבי משלוחים חינם למשל. 

תאמינו לנו, האופציה הזאת תחסוך לגרפיקאי שלכם טונות של כאב ראש, תמנע טעויות בעקבות מידע לא מעודכן ותעלה לכם את המכירות. 

 

5.מה הדבר הראשון שרואים? 

 

אם אתם משתמשים במודעות דינמיות או בקרוסלה, התמונה הראשונה מאוד מאוד חשובה. זה מה שאמור למשוך את המשתמש ולעניין אותו – זה מה שקובע אם הוא ירצה לעשות משהו או לא. 

האפשרות הראשונה העומדת לרשותכם זה לתת לפייסבוק לבחור את התמונה על סמך המשתמש שעומד לראות אותה. אפשרות נוספת זה שאתם תבחרו את התמונה או הסרטון וככה תוכלו להראות משהו המציג את המותג שלכם לפני שאתם מציגים את המוצרים עצמם. 

הדבר האידיאלי שאתם יכולים לעשות זה לבחון את שתי האפשרויות אחת מול השניה ולהבין מה עובד הכי טוב עבורכם. 

 

לסיכום

המודעות הדינמיות בפייסבוק הן כלי יוצא דופן וחיוני לתפעול ותחזוק של כמות גדולה של מודעות. 

במקום ליצור המון מודעות, אתם יכולים לעשות קמפיין אחד המכוון למקומות שונים באתר ולתת לאלגוריתם המאוד חכם של פייסבוק לעשות את האופטימיזציה בשבילכם. 

 

 

יש לכם שאלות? מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

מיתוג דיגיטלי

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

מיתוג דיגיטלי

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה לקבל טיפים מותאמים אישית לעסק שלך?