מפעילים מודעות דינמיות בפייסבוק? אם לא, כדאי לכם להתחיל ואם כן, יכול להיות שתהיתם איך אתם יכולים לשפר את המודעות ולמכור עוד מוצרים בעזרתן.
אז בואו נצלול ישר פנימה ונראה איך אתם יכולים לעשות אופטימיזציה למודעות האלה ולייצר עוד מכירות.
1.קטלוגים וקבוצות של מוצרים במקום מוצרים בודדים
המון מפרסמים בפייסבוק בודקים מודעות בודדות וקריאטיבים שונים על מנת לקבוע מה עובד יותר טוב, וזה מעולה, אבל מה עושים עם המידע הזה בסופו של דבר?
אם מצאתם מודעה אחת שעובדת ממש טוב, אתם יכולים לקחת אותה ולהפוך אותה לקטלוג של ממש וככה לייצר עוד יותר עניין.
לדוגמא: נניח וגיליתם כי תמונות של נשים העומדות ליד מוצרים המחמיאים לגוון עורן, עובדות מעולה – אתם יכולים לקחת את המידע הזה ולבנות קטלוג שלהם רק של תמונות כאלה. ככה במקום לקדם מוצר אחד – אתם יכולים לקדם כמה מוצרים תחת אותו הנושא מה שיכול להגדיל את כמות המכירות שלכם.
בנוסף, כדאי שתבדקו גם קטגוריות רחבות יותר של מוצרים, במיוחד אם אתם רק מתחילים לפרסם.
הדוגמה הכי פשוטה שאפשר לתת זה חנות בגדים – בדיקה של קטגוריות כמו גברים ונשים, חורף וקיץ, או אפילו לפי מחירים תוכלו למקד את המודעות שלכם ולשפר את אחוזי ההמרה.
בנוסף, תוודאו שאתם משקיעים מספיק תקציב ומספיק זמן כדי שהאלגוריתם בפרסום בפייסבוק יוכל לעזור לכם למקד את המודעות ולעשות אופטימיזציה כמו שצריך. קמפיין שלא עובד מספיק זמן, לא יעזור לכם להבין כלום.
דבר אחרון: כחלק מהבדיקות שאתם עושים, תוודאו שאתם בודקים אילו תמונות הקהל שלכם הכי אוהב. האם זה בגדים על רקע לבן פשוט? בערימה אחד ליד השני? או אולי דוגמן הלובש אותם? אולי בכלל הכל ביחד? תבדקו, זה פשוט יעבוד טוב יותר.
2.פרטים ועוד פרטים
מה קורה בעצם במודעות הדינמיות בפרסום בפייסבוק? אנשים רואים גרסאות של מודעות שעל סמך נתוני העבר שלהם בפלטפורמה – יגרמו להם להגיב.
כשאתם מעלים קמפיין של מודעות דינמיות, אתם יכולים להפוך דברים כמו שם המותג ומחיר שיראו מידע רלוונטי כחלק מהתוכן של המודעה.
כשתגיעו להעלות את המודעה, תראו כפתור ‘+’ ושם תוכלו לצרף תוכן דינמי כמ ושם המותג, תיאור המוצר ומחיר – מידע שיילקח בהתאם מהנתונים שלכם.
תשתמשו בתצוגה המקדימה המופיעה שם כדי לוודא שזה מסתדר ומתאים לכם לקמפיין.
3.בינלאומי? שימו לב לשפה ולמטבע
עוברים לפרסום בינלאומי? מדהים! אנחנו שמחים בשבילכם, אבל אתם חייבים לשים לב למה שהקהל רואה כדי לעודד כמה שיותר רכישות.
דוגמה מהירה תוכל להסביר את הכוונה – אם אתם מפרסמים באנגלית בהולנד – כנראה שהגולש יוכל לקרוא את מה שאתם כותבים, אבל אם המטבע יהיה בשקלים או דולרים ולא באירו, כנראה שהוא יחשוב שזה לא בשבילו, לא משנה מה אתם מפרסמים.
אם אתם מפרסמים במדינות אחרות, שימו לב שאתם מתאימים את השפה ואת המחירים לפי המיקום שבו אתם מפרסמים – פשוט אבל חשוב מאוד!
4.תוספות ושינויים שיעלו לכם את המכירות מיד
מחירים המופיעים על התמונות של המוצרים שלכם יכולים לעזור למשוך את תשומת ליבו של הגולש ולהעלות את אחוזי ההמרה. אבל לשים על כל תמונה מחיר יכול להיות כאב ראש ממש גדול.
בעזרת תבניות שיש בהקמת קמפיין הפייסבוק, אתם יכולים להוסיף מחירים עדכניים בצורה דינאמית ומותאמת לכל מוצר מבלי לשבור את הראש. כרגע, אתם יכולים לשים על המודעות דברים כמו מחיר ומידע לגבי משלוחים חינם למשל.
תאמינו לנו, האופציה הזאת תחסוך לגרפיקאי שלכם טונות של כאב ראש, תמנע טעויות בעקבות מידע לא מעודכן ותעלה לכם את המכירות.
5.מה הדבר הראשון שרואים?
אם אתם משתמשים במודעות דינמיות או בקרוסלה, התמונה הראשונה מאוד מאוד חשובה. זה מה שאמור למשוך את המשתמש ולעניין אותו – זה מה שקובע אם הוא ירצה לעשות משהו או לא.
האפשרות הראשונה העומדת לרשותכם זה לתת לפייסבוק לבחור את התמונה על סמך המשתמש שעומד לראות אותה. אפשרות נוספת זה שאתם תבחרו את התמונה או הסרטון וככה תוכלו להראות משהו המציג את המותג שלכם לפני שאתם מציגים את המוצרים עצמם.
הדבר האידיאלי שאתם יכולים לעשות זה לבחון את שתי האפשרויות אחת מול השניה ולהבין מה עובד הכי טוב עבורכם.
לסיכום
המודעות הדינמיות בפייסבוק הן כלי יוצא דופן וחיוני לתפעול ותחזוק של כמות גדולה של מודעות.
במקום ליצור המון מודעות, אתם יכולים לעשות קמפיין אחד המכוון למקומות שונים באתר ולתת לאלגוריתם המאוד חכם של פייסבוק לעשות את האופטימיזציה בשבילכם.
יש לכם שאלות? מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: