קמפיינים בפייסבוק יכולים להועיל מאוד לעסק שלכם, לקדם אותו להביא עוד לקוחות חדשים.
מעבר להקמת עמוד פייסבוק והרצת קמפיינים, חשוב לדעת איך ולמה צריך תמיד לעשות להם אופטימיזציה וייעול בכדי להגיע לתוצאות טובות יותר בתוך פלטפורמה דיגיטלית וקהל המשתנים מרגע לרגע.
כל מנהל קמפיינים יודע לעשות אופטימזציה בצורה כזו או אחרת, מנהל קמפיינים מצוין יידע לעשות זאת בדרך שהכי מטיבה עם העסק המדובר ובהתאמה אישית אליו.
להלן חמישה יתרונות לאופטימיזציה נכונה של הקמפיין שלכם:
- נמאס לקהל מהמודעות!
אחד הדברים הכי נוראיים שיכולים לקרות זה שלקהל שנחשף למודעות שלכם יימאס מלראות את אותה המודעה שוב ושוב, צריך לחדש לו את המודעות בזמן המתאים ובדרך הנכונה, מאיסה במודעות שלכם מצד הקהל יכול לגרום לשלושה דברים קריטיים:
- הם פשוט יפסיקו לשים לב אליהם, כמו שאנחנו רואים את אותם האנשים על בסיס יומי ובקושי שמים לב לשינויים הקטנים שהם עשו במראה. ככה גם הקהל נהיה חסין כביכול למודעות ופשוט מתעלם מהם.
- הם יפסיקו ללחוץ וליצור אינטראקציה עם המודעות המדוברות, כל מי שבאמת מעוניין כבר עשה משהו בעניין סביר להניח, וכל מי שלא מעוניין, המודעה שכרגע קיימת לא תעניין אותו פתאום ככה.
- כתוצאה מזה, הפרסום יעלה יותר כסף מכיוון שהמודעה לא מביאה לתוצאות וממשיכה לחיות בפייסבוק ולא מביאה עמה שום תועלות חדשות.
- הדרך הכי טובה למנוע את זה היא לבדוק באופן קבוע לכמה אנשים נחשפה המודעה ואילו תוצאות המודעה הביאה עימה. כדי לעשות זאת יש ללכת ל- Facebook Ads Manager ללחוץ על הקמפיין בחלק של הדוחות ללחוץ על delivery.
את התדירות של הצגת המודעות לקהל היעד תראו באופן הבא:
הסטרנדרט הוא לתת למודעה לרוץ פעמיים או שלוש, אבל כשמתמודדים מול קהלי יעד מצומצמים יותר עדיף לתת למודעה להופיע יותר פעמיים. תשימו לב ל”תשישות” של המודעה על פי מספר הפעמים שהיא נחשפה כבר לקהל אבל לא קרה שום דבר, יכול להיות שאופטימיזציה של הקמפיין צריכה להגיע להציל את המצב.
- המצב האולטימטיבי לכל מפרסם הוא לתת תוצאות כמה שיותר טובות בכמה שפחות כסף, אני מניח שזה משהו שכולנו רוצים לעשות בחיים ולא רק משווקים דיגיטליים, העניין הוא שבפרסום בפייסבוק אפשר לעשות את זה בצורה מדויקת, אם עושים זאת נכון. בשליטה נכונה על התקציב אפשר לשנות את התוצאות ולייעל את הקמפיין. משרד פרסום מקצועי יודע מלכלתחילה איך הכי טוב להשקיע את המשאבים באלגוריתם של פייסבוק בכדי להגיע לתוצאות היעילות ביותר ואיך לעשות אופטימיזציה לקמפיין תוך כדי תנועה כדי לייעל אותו מבחינת תקציב.
- מציאת קהל היעד הנכון, יש המון פקטורים בהכוונה של קמפיין לקהל היעד הנכון ביותר, למשל: מדינות, גילאים, תארים, תמונות, מגדר, תחביבים, מצב זוגי ותחומי עניין. כמובן שיש עוד המון נתונים לכוון לקהל יעד מסוים ומשווק נכון ידע איך להתאים את הקמפיין של העסק לקהל הממוקד והמתאים לו ביותר.
בעבודה נכונה, אפשר ליצור קהלים בעלי תחומי עניין זהים בצורה עמוקה הרבה יותר מהאפשרויות שציינתי, תחומי עניין ספציפיים המייעלים את הקמפיין, בנוסף קיימת האפשרות למצוא מישהו שמתאים בדיוק לפרופיל קהל היעד אותו אני מחפש כמפרסם ולחפש אנשים הדומים לו ביותר מבחינת נתונים מסוימים ובכך ליצור קמפיין ממוקד ויעיל יותר.
- בדיקת רלוונטיות של הקמפיין דרך פייסבוק, Facebook ads relevance score , זו היא למעשה דרך של פייסבוק למדוד במספר מאחד עד עשר, כמה הקמפיין שלך יכול להיות רלוונטי לקהל היעד שהצבת לו. מן הסתם שכמה שהקהל יהיה יותר נכון ככה העלויות יהיו קטנות יותר כי יותר מתעניינים בקמפיין. כמה שהקמפיין שלך יותר רלוונטי ככה בתור מפרסם תצטרך לשלם על הקלקות.
לסיכום, אופטימיזציה צריכה להעשות בכל קמפיין בפייסבוק וצריכה להעשות על הצד הטוב ביותר עם מטרה אחת בלבד: להשיג כמה שיותר תוצאות, שיהיו כמה שיותר איכותיות, בכמה שפחות כסף, דרך כך להגדיל את ההכנסות ולעקוב את המתחרים איתך על נתח זהה בשוק.
פנו אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי והכוונה לניהול קמפיין ממוקד ורווחי בפייסבוק.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: