בתור בעלים של משרד פרסום דיגיטלי, אנחנו בטוחים שאתם נמצאים באותה הסיטואציה שבה נמצאים רוב משרדי הפרסום הקטנים – בינוניים. זה בלתי אפשרי למצוא עובדים עם הרבה ניסיון שיעמדו במסגרת התקציב שלכם. מה שקורה בסופו של דבר זה שמשרדים קטנים שוכרים את שירותיהם של עובדים בעלי פחות ניסיון, את העובדים האלה צריך להכשיר על מנת שיהפכו למפלצות דיגיטל שיכולות לבצע את המשימות היומיומיות שהמשרד שלכם צריך.
למזלנו, ישנם המון מקורות מידע שיכולים לעזור לכם להוריד את זמן הסתגלותו של העובד החדש. ממידע ממש ראשוני על פרסום ועד הכשרות מסובכות יותר ומידע כללי על השוק, בואו נראה כמה מקורות מידע שיכולים לעזור לכל משרד פרסום להצליח.
1.האקדמיה של גוגל – Google Academy for Ads
ישירות מהמקור, גוגל מאפשרים לכם לספק לעובדים החדשים שלכם מגוון עצום של מידע המסביר כל מה שצריך לדעת על אנליטיקס, מודעות בגוגל, יוטיוב ועוד המון. האקדמיה של גוגל מעולה בגלל שהמידע שאתם מקבלים הוא העדכני ביותר שיש ובנוסף, אתם מקבלים אותו ישירות מהמומחים.
היתרון הכי גדול במקור המידע הזה הוא גם החיסרון הגדול ביותר – העובדה שהמידע הזה מגיע ישירות מגוגל אומרת שזה מידע כללי המכוון לכל המפרסמים וכמו שכולנו יודעים, אין אסטרטגיה אחת שמתאימה לכל העסקים. כל אחד עומד בפני עצמו ולכל אחד צריך לבצע התאמות כדי להצליח. עוד דבר די ברור, האקדמיה של גוגל מפרסמת מוצרים של גוגל, ככה שתצטרכו למצוא מקורות מידע אחרים לפייסבוק ופלטפורמות אחרות.
2.PPC Hero
בלוג מעולה המספק תוכן מאוד מעמיק בנושא ניהול קמפיינים של PPC (תשלום פר קליק). מטיפים כלליים על הנושא ואסטרטגיות למאמרים בנושאי רימרקטינג, מעקב אחרי URL ועוד. מקור מידע מעולה לכל הרמות.
הבלוג המדהים הזה מכסה הכל מחיפוש, סושיאל, נתוני המרה, כלים, חדשות מהתעשייה ומאמרי מידע.
למרות שלא מדובר במידע המכוון ישירות לסוכנויות דיגיטל, המידע שם יכול לספק לעובדים החדשים שלכם המון ערך.
3.קבוצות פייסבוק ו-#ppcchat
יש לכם טוויטר? אם כן, כדאי מאוד שתעקבו אחרי ppcchat# – למעשה האשטאג שנוצר על מנת לחלוק רעיונות, מידע ולשאול שאלות הקשורות ב-PPC 🙂 אם יש לכם טוויטר, תעקבו אחריו, זה ייתן לכם המון המון מידע מאוד יעיל.
בזכות אינטראקטיוביות של ההאשטאג בטוויטר – זו דרך מעולה עבור סוכנוית דיגיטל ללמוד ולבוא במגע עם אנשים אחרים מהתחום. אפילו יותר טוב, זו דרך מעולה גם להתעדכן בכל מה שחדש בתעשייה, בין אם זה אסטרטגיות חדשות, טכנולוגיות חדשות או חוקים חדשים לעקוב אחריהם.
בנוסף, ישנן כמה קבוצות פייסבוק מעולות שאתם יכולים להצטרף אליהן כדי לשאול שאלות ולהכיר טוב יותר את התעשייה ואת הטיפים שיעזרו לכם להצליח.
“Mod Agency Insiders: Scaling Your Digital Agency with High-Paying Clients”
שוב, אין דרך טובה יותר להישאר מעודכן במה שבוער עכשיו בתעשייה מאשר להיות בקשר ולעקוב אחרי אנשים אחרים מהתעשייה. אז יאללה, לכו על זה.
4.Facebook BluePrint
בדומה לאקדמיה של גוגל, פייסבוק בלופרינט מספק לכם את כל מה שאתם צריכים על מנת להתחיל להשתמש במנהל המודעות של פייסבוק. התוכן כאן נכתב בעיקר עבור עסקים שרוצים לפרסם בעצמם, אבל חלק גדול מהמידע מן הסתם רלוונטי גם עבור משרדי פרסום המנהלים חשבונות של לקוחות.
שוב, בדומה לגוגל, החיסרון העיקרי פה זו העובדה שהמידע מגיע ישירות מפייסבוק ולא מאנשי מקצוע מהתעשייה שלהם שנים של ניסיון עם כל הטריקים הקטנים של הפלטפורמה. בנוסף, מן הסתם שזה מכוון רק לפייסבוק ולא נוצר באופן ישיר עבור סוכנויות ומנהלי חשבונות.
בכל מקרה, זה אחד המקומות הטובים ביותר להתחיל בהם.
5.יוטיוב!
אולי אחד המקורות הכי טובים שיש לכל מידע שאתם צריכים, אבל, צריך לדעת לחפור קצת. כמות עצומה של מידע שרק מחכה לכם ולעובדים שאותם אתם רוצים להכשיר.
ישנם אלפי ערוצים וסרטונים וברגע שתתחילו לחפור בטוח תמצאו את המידע שאתם מחפשים. ישנם המון סרטונים הדרכה לפתרון בעיות ספציפיות וסרטוני מידע שיעזרו לכם להבין את השוק טוב יותר.
החיסרון? תמצאו גם המון ממה שאתם לא מחפשים, כמו “איך להתעשר מהר” שמלאים בשטויות, אז שימו לב.
שיעורים בחינם שיעזרו לכם לקדם את העסק
אין ספק שרק האפשרות לגייס עובדים חדשים ולהכשיר אותם כמו שצריך זה יתרון משמעותי.
המקורות החינמיים שציינו (וכמובן שיש עוד) הם פשוט מעולים ואסור לפספס אותם.
אז לפני שאתם משקיעים כסף בקורסים ושיעורים, תעברו על המקורות החינמיים ותוכלו לחסוך המון.