במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה).
במאמר תמצאו תשובות לשאלות כמו:
- מה הם כל סוגי המודעות בפייסבוק.
- מה מיוחד בכל סוג.
- למה חשוב להשתמש בסוג הנכון לכם.
- מה הסוג הטוב ביותר לשימוש.
אז קדימה, בואו נצלול לתוך סוגי המודעות ונראה מה הכי מתאים לפרסום העסק שלכם בפייסבוק.
סוגי מודעות לקמפיין פרסום בפייסבוק
מודעות תנועה ולידים לאתר שלכם
אחת מהמטרות הנפוצות ביותר בפרסום בפייסבוק זה יצירת תנועה לאתר שלכם. זה אורמ או להגדיל את כמות המבקרים באתר שלכם או לשלוח משתמשים לדפי נחיתה מיועדים ושיקנו שם מוצר כלשהו, ירשמו לרשימת תפוצה או יקחו חלק בדרך אחרת בהפיכתם לליד. להלן מפרט של סוגי מודעות שיעזרו לכם להביא תנועה חדשה לאתר שלכם.
מודעות המקשרות למקומות אחרים
אם אתם חושבים על מודעות לפייסבוק, אתם כנראה חושבים על מודעות המכילות קישורים.
סוג המודעות הזה עוזר לקדם אתרים חיצוניים ולשלוח אנשים לדפי נחיתה או פוסטים של הבלוג שלכם. אתם יכולים להשתמש בסוג הזה במספר מיקומים שונים. מה שמאפשר לכם להעביר את אותה המודעה במקומות שונים ולהגיע לקהל רחב יותר.
המודעות הללו מביאות תוצאות טובות מאוד ויש להם תועלת גם בייצור לייקים לדף שלכם. רק זכרו לענות לתגובות של אנשים במודעות.
מודעות וידאו
מודעות וידאו הם למעשה אותו הדבר כמו מודעות המכילות לינקים, פשוט במקום תמונה, המודעה שלכם תכיל וידאו.
מכירות ולידים למוצר או שירות
אם אתם בעלים של חנות אינטרנטית או שיש לכם מספר הצעות שאתם רוצים לקדם, פייסבוק מאפשרים לכם להציג מגוון של מוצרים ושירותים במודעה אחת.
פייסבוק גם פיתחו סוגי מודעות המאפשרים למשתמשים להכניס את האימייל שלהם או ליצור אינטראקציה עם המותג שלכם מבלי לצאת מהפלטפורמה של הרשת החברתית. על ידי זה שהם לא נדרשים לצאת מפייסבוק זמני הטעינה משתפרים פי 10. מה שהופך את חווית המשתמש למעולה ומורידה את הזמן (וגם כסף) הנדרשים כדי לייצר לידים חדשים.
מספר של מוצרים
פורמט הקרוסלה מאפשר לכם להראות עד 10 תמונות וקטעי וידאו, כותרות ולינקים, או קריאות לפעולה במודעה אחת למעשה.
זה מאוד יעל לחנויות אינטרנטיות שמחפשות לקדם כמה מוצרים במכה אחת מהחנות שלהם, או למפרסמים המחפשים לקדם כמה פוסטים שונים והצעות שונות כדי לראות מה עובד ומה מושך לידים מהקהל שלהם.
מודעות דינמיות למוצרים
סוג המודעות הזה של פייסבוק זה כמו רימרקטינג על סטרואידים. הן פונות למעשה לאנשים על סמך פעולות קודמות שלהם באתר או באפליקציה שלכם עם מודעה מתוזמנת בצורה מושלמת.
כל שאתם צריכים לעשות זה להעלות את הקלוג שלכם לפייסבוק ולבדוק שהפיקסל של פייסבוק מותקן בצורה נכונה בדפים באתר שלכם. פייסבוק יעשה את כל השאר בצורה אוטומטית ולמעשה ייצור לכם קהל לרימרקטינג נכון ומדויק.
מודעות לייצור לידים
מודעות אלה, כמו שכבר ניחשתם, הן מושלמות לייצור לידים חדשים. סוג המודעות הזה מאפשר לאנשים להוריד את התוכן שאתם מציעים או להירשם להצעה שלכם מבלי לצאת מהפלטפורמה של פייסבוק.
זה הופך את סוג המודעות הזה למתודה המושלמת להשגת מידע מלקוחות פוטנציאליים במהירות וביעילות.
מודעות קאנבס
סוג מודעות זה למעשה מאפשר למשתמשים אינטראקציה של ממש עם המודעות ועם התוכן שלכם.
עם הקאנבס, הקהל שלכם יכול לדפדף בקרוסלת התמונות, להטות את התמונות לכיוונים שונים, לעשות זום פנימה או החוצה וכדומה. סוג המודעות הזה בגלל הטבע האינטראקטיבי שלו מתאפשר כרגע רק במובייל.
מודעות קולקציה
סוג המודעות זה מאפשר לכם להראות כמות נכבדת של מוצרים הנמכרים כרגע באתר שלכם.
הפורמט הזה עוזר למשתמשים לגלות על המוצרים שלכם בדרך קלה ונוחה ומאפשר להם לראות את המוצרים ולרכוש במהירות.
לייקים וחשיפה לעמוד הפייסבוק שלכם
בחירת סוג המודעה המתאימה לכם צריכה להיות בהתאמה ישירה למטרה שבחרתם לקמפיין שלכם – מה אתם רוצים להשיג מקמפיין המודעות שלכם בפייסבוק. שתי מטרות לקמפיין יכולות לעזור להגדיל את מספר הלייקים בעמוד או להגדיל את החשיפה של התוכן שאתם מפרסמים.
בעקבות עדכונים שנעשו בפייסבוק, הפוסטים שאתם מפרסמים בעמוד שלכם יגיעו בצורה אורגנית רק ל- 2 עד 3 אחוזים מהקהל שלכם. קידום פוסטים זו דרך נהדרת להיות בטוחים שכל הקהל שלכם נחשף לתוכן.
מודעות ליצירת לייקים
השתמשו בסוג מודעות זה כדי להגדיל את הלייקים בדף הפייסבוק שלכם. הן יכולות להיות מוצגות בכל המיקומים האפשריים ולכלול קריאה לפעולה למשתמשים לעשות לכם לייק לעמוד באופן מיידי.
כשאתם מפרסמים בשביל ליצור לייקים, זכרו שלא מדובר בהשגת לייקים במחיר הזול ביותר, אלא מדובר בבחירת הקהל הנכון שמתעניין בעמוד שלכם.
מודעות המכילות תמונות
רוצים ליצור אינטראקציה עם הקהל? סוג המודעות הזה מקנה את המקום הטוב ביותר להציג את התמונות היפות ביותר שלכם.
בחרו את תמונה הנכונה ותהיו מוצפים בתגובות ולייקים.
אתם יכולים להכניס לינק בתיאור של הפוסט, אבל אל תצפו ליותר מדי תנועה בעקבות זה.
מודעות וידאו מהעמוד שלכם
מודעות המכילות וידאו יוצרות המון אינטראקציה עם הקהל שלכם. מה שבונה תקשורת חזקה ואפילו חברות קטנות יכולות ליצור קטעי וידאו פשוטים כדי לבדר וליצור קשר עם הקהל שלהן.
עם היכולת לטרגט מחדש אנשים על סמך הזמן שהם צפו בסרטון שלכם, סוג המודעות הזה הוא מושלם ליצירת קהל מותאם אישית לרימרקטינג בעזרת סוגי מודעות אחרים.
פוסטים המכילים רק טקסט
פורמט המודעות זה מתרכז באינטראקציה עם הקהל. יחד עם זאת, אין הרבה סיבות להשתמש בזה ולא להשתמש פשוט בפוסט המכיל תמונה, שכן הביצועים של פוסטים המכילים תמונה הם הרבה יותר טובים, תמיד.
אם אתם יכולים, הימנעו מסוג זה.
התקנת אפליקציות בנייח ובמובייל
מאז השקת האפליקצייה, פייסבוק הפכה לאחד השחקנים הגדולים ביותר בשוק הפרסום במובייל. מודעות המניעות אנשים להורדה והתקנה של אפליקצייה מציעות הזדמנות מיוחדת להביא משתמשים חדשים גם באנדרואיד וגם באייפון. אם אתם מנסים לקדם את האפליקצייה שלכם, שימו לב שאתם משתמשים בסוג הזה שכן הוא נבנה במיוחד בשביל המטרה הזו.
מודעות אפליקצייה למובייל
סוג המודעות הזה הוא מושלם אם אתם רוצים שמשתמשים יתקינו את האפליקציה שלכם. המודעה הזה מוצגת רק אצל משתמשי מובייל. כשמשתמשים לוחצים על “התקנה”, חנות האפליקציות תיפתח מיד מה שמביא לאחוז המרה מעולה.
כשאתם משתמשים בפורמט הזה, יהיו לכם המון אפשרויות לתרגוט כדי לכוון לקהל הנכון. לדוגמה, תוכלו לבחור איזו גרסה של מערכת הפעלה אתם דורשים שתהיה למשתמש, או לפנות רק לבעלי מכשירים מסוימים וגם לפנות רק לאנשים המחוברים ל-wifi ולא לאחרים.
אפליקצייה במחשב הנייח
סוג המודעות זה מאפשר לכם להניע משתמשים לאפליקציה שלכם בפייסבוק וליצור אינטראקציה בין השניים.
מאחר והאפליקציות של פייסבוק לא נתמכות במובייל, אתם יכולים לתרגט רק אנשים המשתמשים במחשב.
מודעות אינסטגרם
אחרון חביב, אתם יכולים לפרסום את האפליקציה שלכם באינסטגרם. זה מאוד הגיוני היות ומשתמשי אינסטגרם נמצאים במובייל מן הסתם, מה שאומר שהם יותר מעוניינים להוריד אפליקציות ותוכן חדש לפלאפון שלהם.
אתם יכולים לבחור גם תמונות וגם וידאו למודעות האינסטגרם שלכם.
מבקרים לחנות שלכם או אירועים
נסגור את סוגי המודעות בפייסבוק עם שני סוגים שמתאימים מאוד אם אתם רוצים לייצר תנועה של אנשים לחנות הפיזית שלכם או לאירוע שאתם עורכים. זה תמיד יותר מסובך למדוד תוצאות לקידומים שלא קורים ברחבי הדיגיטל, אבל אם תשתמשו בזה נכון, המודעות האלה יכולות לעבוד בצורה מעולה.
קידום אירועים
אפשרות המודעות הזו היא נהדרת למארגני אירועים הרוצים למשוך מבקרים. אם אתם רוצים להגדיל את החשיפה של האירוע שלכם, השתמשו במודעות הללו עם תרגוט נכון.
לפי גודל והרלוונטיות של האירוע שלכם, תרצו להגביל את הטווח הגאוגרפי שאליו יגיעו המודעות שלכם.
הצעות מיוחדות בתנאי להרשמה לתפוצה
סוג המודעות זה הוא מושלם לבעלי חנויות שרוצים למשוך עוד אנשים לחנות הפיזית שלהם.
ברגע שהמודעה שלכם באוויר, כל משתמש שלוחץ על המודעה יכול לקבל למעשה הצעה מהעסק שלכם, שתגיע למייל שלו עם הפרטים ותנאי השימוש. מעולה אם אתם רוצים להציע הנחה בחנות שלכם ולהביא אנשים אליה.
ולסיכום בואו ניגש לעבודה
כמו שראיתם, פייסבוק מציעים מגוון רחב של סוגים למודעות שיענו על כך צורך שיש לעסק שלכם. אני מציע שתבדקו סוגים שונים של מודעות ותראו אילו עובדות הכי טוב בשבילכם. זה יעזור לכם לשלם כמה שפחות ולקבל כמה שיותר.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: