איך לקבל יותר לייקים בפייסבוק בשנת 2022

זמן קריאה: 6 דקות

לייקים בפייסבוק הם בעלי ערך רב לעמוד של המוצר או לעסק שלכם.

עם שינויים באלגוריתם הנוגעים לחשיפה האורגנית, להגיע למצב שבו הקהל שלכם יוצר אינטראקציה עם התוכן שלכם, מגיב עליו, משתף אותו ועושה לו לייק, קריטיים מאי פעם.

חשוב לציין שקניית לייקים לפייסבוק זה ממש לא הפתרון וצריך לפעול באופן נכון ובריא לעסק בכל מה שקשור לפרסום בפייסבוק.

יחד עם זאת, אתם יכולים לקבל יותר לייקים די בקלות, אפילו עם תקציבים נמוכים! במאמר הזה תראו איך לעשות את זה.

טרגוט נכון לתחומי עניין מסוימים, בניית קהלים מותאמים אישית ומיקום המודעות הם עדיין בין הטיפים החזקים ביותר, למטה תוכלו לראות שדרוגים שהוספנו לאסטרטגיות הללו, החל מסרטונים קרייאטיבים ואפקטיביים לכתיבת הכותרת הכי טובה שאפשר.

הרעיונות הללו הם המפתח להתחבר בצורה עמוקה יותר עם הלקוחות שלכם. יצירת עניין מובילה ליותר לייקים! זה גם מרגיש הרבה יותר טוב לקבל לייקים בצורה אורגנית.

בעוד שאתם עלולים להתפתות ולקנות לייקים לפייסבוק, אל תעשו את זה!

האלגוריתם החדש בפייסבוק מאפשר להם לקבוע במהרה מי הם העוקבים האמיתיים ומי פיקטיביים. בנוסף, אין שום דרך לדעת מי הם העוקבים האמיתיים ומי המזויפים שלכם ולכן כשאתם מריצים מודעה חדשה, אתם עלולים לבזבז הרבה כסף בטרגוט אנשים שלא קיימים.

תתחילו ליישם את הטיפים הכתובים למטה כדי לבנות או לעדכן את בסיס הלקוחות והקהל שלכם, צרו קהל עוקבים נאמן ופעיל ותגדילו את כמות הלייקים שלכם לשנת 2022.

3 דרכים מוכחות לקבלת יותר לייקים בפייסבוק

  1. טרגוט מגוון תחומי עניין של משתמשים

במקום לטרגט מישהו שהוא בעל תחומי העניין שבחרתם בקמפיין שלכם, אתם יכולים עכשיו לטרגט את המשתמשים שלהם כל תחומי העניין שציינתם. ( בשימוש ב- AND במקום OR).

בעוד ששימוש ב-OR יביא לכם קהל רחב מאוד של משתמשים (כאלה שאוהבים nike OR adidas), שישמוש ב-AND יציג לכם קהל מצומצם יותר של אנשים שאוהבים את שני התחומים. הקבוצה הקטנה יותר מן הסתם הרבה יותר ממוקדת ולכן המספר הקטן יותר. הוספת משתנה נוסף כמו “ריצה” או “שחייה” יכול לצמצם את השדה עוד יותר.

טרגוט שילוב של תחומי עניין מאפשר לכם לתפוס קהל שהיה מופרד עד עכשיו שחולק תחומי עניין, מה שמרחיב את האפשרויות שלכם לקבלת לייקים לעמוד.

במקרה הזה, למרות שנייק ואדידס שתיהן חברות בינלאומיות המציעות לבוש ואביזרי ספורט, אדידס הינה חברה המבוססת בגרמניה והיסטורית יש לה פחות הצלחה בשוק האמריקאי, בעוד שנייק שולטים בצפון אמריקה כבר תקופה ארוכה. טרגוט שני תחומי העניין הללו ביחד יכול לתפוס תשומת לב גם מארה”ב וגם מאירופה בקמפיין שלכם מה שיגדיל את כמות הלייקים שלכם.

  1. בניית קהל דומה

בעוד שקהלים מותאמים אישית ( העלת רשימה של מיילים או מספרי טלפון, מבקרים באתר או משתמשי באפליקציה לפייסבוק ואז לטרגט אותם עם מודעות ספציפיות) מהווה כלי אפקטיבי לקמפיין, לאסטרגיה הזו יש חשיפות נמוכות. קשה למצוא משתמשים חדשה מאחר ואתם מתחילים את הקמפיין עם אנשים שכבר הייתה לכם אינטראקציה כלשהי איתם.

הצעד הבא בקהלים מותאמים אישית הוא ליצור קהלים דומים כדי למצוא עשרות אלפי אנשים שאין לכם במערכת המידע שלכם, אבל יכולים מאוד בקלות להפוך ללקוחות שלכם:

התחילו עם מקור הרשימה, כמו לידים למעלה. זה הוא קהל מותאם אישית שכבר בניתם. פייסבוק ינתח את מקור הרשימה וימצא דברים דומים בין האנשים, לאחר מכן יחזיר רשימה של אנשים דומים להם.

אתם יכולים לבחור את גודל הרשימה שפייסבוק יחזיר, 2.4 מיליון זה כרגע הקטן ביותר. הגדלה (עד 24 מיליון) מאפשרת לכם לחדור לרשת עצומה של לקוחות פוטנציאליים. יחד עם זאת, כמה שהקהל יותר גדול, ככה הוא פחות דומה לקהל המקורי שלכם ולרשימה המקורית. מציאת האיזון זה כבר החלטה שלכם.

לקהלים דומים יש פוטנציאל עצום להביא לכם לייקים מאוכלוסייה של משתמשים שעוד לא הגעתם אליה.

  1. שיפור ציון הרלוונטיות על ידי חיזוק העוקבים שלכם

פייסבוק רוצים שהתוכן בניוז פיד יהיה לא רק באיכות טובה אלא גם מאוד רלוונטי למשתמשים. יש לכם הזדמנות טובה מאוד להגדיל את ציון הרלוונטיות שלכם וליצור כמות גדולה של לייקים אם התוכן שלכם חדשני ובעל ערך לקהל שלכם.

ציון הרלוונטיות הוא אחד מהמדדים בדוחות של פייסבוק, והוא מבוסס על הפידבק המצופה שהמודעה תקבל מהקהל המטורגט. הציון הוא בין 1-10, כש-1 (הנמוך ביותר) אומר שפייסבוק מצפה שאנשים יחביאו או ידווחו כשיגיעו למודעה שלכם ו-10 (הגבוה ביותר) אומר שכנראה משתמשים יצרו אינטראקציה חיובית עם המודעות שלכם בהקלקות, המרות וכדומה.

זה כבר לא מספיק פשוט להזריק כמות גדולה של תוכן לפיד של משתמשים. וגם לא מודעות מכירתיות יעשו את העבודה. אתם תקבלו הרבה יותר חשיפה ויתרון אם תבלטו מהקהל בעזרת תוכן המעורר השראה ומדגיש את הקהל.

איך להשיג יותר לייקים בשנת 2022

  1. הוסיפו סרטונים אפקטיביים

הוספת מודעות וידאו לקמפיין הינה דרך מוכחת לשפר תוצאות. לדוגמה, שילוב של סרטון ותמונה סטטית יכול להגדיל את ההמרות פי 1.3. (זכרו: לא מדובר רק במספר לייקים חדשים, אלא איך הם מתורגמים לצמיחה של העסק!)

אל תפרסו סרטונים בינוניים. תוודאו שהתוכן שלכם מאוד אפקטיבי על ידי לקיחה בחשבון של הנקודות הבאות:

  • בהתחלה, שמרו על הסרטונים שלכם קצרים ככל האפשר כדי שהמשתמשים יראו את כל הסרטון. צמצמו את כל המידע החשוב שלכם ל5-10 השניות הראשונות מאחר ורוב המשתמשים מפסיקים לצפות אחרי הזמן הזה.
  • למרות חלון הזמן הקצר, אתם עדיין יכולים להבטיח שאתם מגיעים למטרת הקמפיין על ידי שימוש בתמונות מדויקות מאוד בוידאו והוספת טקסטים רלוונטיים מאוד שיעבירו את הנקודה שאתם רוצים להעביר לקהל.
  • נסו לשלב את הסרטון שלכם באיזשהו אירוע גדול, כמו השקה של מוצר חדש על ידי חשיפה של המשתמשים שלכם לקטעים מאחורי הקלעים שיקבלו את התחושה שיש להם כניסה אקסקלוסיבית לשלב הבא בעסק שלכם.

כמה שהצופים שלכם ירגישו יותר שהם יודעים עליכם בעזרת הסרטונים שאתם משחררים, ככה הם יותר יאהבו אותכם ואת המוצר שלכם.

  1. הוסיפו שאלה במודעה שלכם

מחקר מראה שתוכן אינטראקטיבי “תופס” את העיניים של המשתמשים ב-81% יותר מאשר תוכן פאסיבי. זו הסיבה למה 53% מהמפרסמים משתמשים בחידונים, סקרים, תחרויות ועוד – והמספר הזה צפוי עוד לעלות.

הוספת שאלה לתוכן שלכם זו דרך מעולה לעורר את סקרנותם של הגולשים.

שאלות ותוכן אינטראקטיבי אחר מוסיף המון למד הלייקים שלכם, כולל משיכה של ביקורים חוזרים לפוסט מסוים והגדלת האמון בחברה על ידי הוספת תכנים עמוקים בעלי אלמנטיים אינטיליגנציה למה שאתם עושים.

  1. כתבו כותרות שתוספות את העין

תוכן אפקטיבי קשה מאוד לכתוב. אבל אם אתם יכולים להבין איך לעשות את זה נכון, תוכלו לקבל יתרון משמעותי על המתחרים שלכם ולהגדיל את כמות הלייקים שלכם.

התחילו מהכותרת, בממוצע, פי חמישה יותר אנשים קוראים רק את הכותרת מאשר את כל הטקסט. אם אתם יכולים לפרסם כותרות שתופסות את תשומת ליבו של המשתמש בפיד העמוס שלו, אתם בדרך ליותר לייקים בוודאות!

לסיכום

בסופו של דבר, לא מדובר בלייקים לפייסבוק. הכי חשוב זה לקהל משתמשים אמיתיים שיצרו אינטראקציה עם המותג שלכם ויהפכו ללקוחות! אז הגיע הזמן להתחיל לעבוד על עדכון המודעות שלכם ויישום האסטרטגיות למעלה. בהצלחה ?

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן