השנתיים האחרונות היו עמוסות מאוד בחידושים,
שינויי טרנדים ותפניות מפתיעות בעולם הדיגיטל.
שנת 2017 לא הולכת לפגר מאחור.
חלק מהשינויים מהווים המשך ישיר לתופעות קודמות, בעוד חלק אחר מהווה מהפכה של ממש.
להלן מספר חידושים שמצפים לנו בתחום הדיגיטל בשנת 2017.
הסיפור נהיה אינטראקטיבי ולא מילולי
בשנה הקרובה אנו צפויים לראות את המשך ההתפתחות של הפלטפורמות התומכות בעיקר בתכנים ויזואליים – ולא טקסטואליים.
ניתן לראות זאת בהתחזקות הפלטפורמות השונות,
מומחים צופים שבעוד שהסיפורים לא ייעלמו ועדיין יישארו חלק משמעותי מפרסום,
שיווק ויצירת נרטיבים, אך הם יהפכו להרבה יותר ויזואליים ובעלי אלמנטים של אקשן בזמן אמת.
המעבר למובייל הולך ומתחזק
המכשירים הניידים חוללו מהפכה אמיתית בצריכה של כל התכנים הרלוונטיים לחיים של כולנו
כולל גלישה ברשתות החברתיות, צפייה והאזנה לתכנים, וכמובן – רכישה של מוצרים ושירותים.
כך, כל ספק שלא “יגדיל ראש” על מנת לנצל את התנועה הקיימת
וההולכת וגדלה של מכשירים ניידים עשוי להפסיד השנה הרבה עסקאות,
ובאופן כללי להישאר מאחור.
משרד פרסום דיגיטלי מודרני יספק פתרונות ייעודיים לפרסום בפלטפורמות מבוססות מובייל.
הצרכנים חשים מרמור נוכח הפרסום האגרסיבי
הצרכן של כיום מוצף בתכנים פרסומיים מכל הסוגים
ובשלב זה הוא מגיב פחות ופחות לניסיונות הפרסום המופיעים בפיד שלו בפייסבוק
בפוסטים מוקדמים ברשתות חברתיות כגון פינטרסט, טוויטר ואפילו סנאפצ’אט.
הטינה של הצרכנים עשויה להתבטא בכך שהם ימשיכו “להצביע ברגליים” –
לרכוש את המוצרים והשירותים שנראו להם בלי קשר לפרסום,
ואף לעזוב רשתות חברתיות המפריזות בתכנים פרסומיים.
אין ספק שזהו נושא שכדאי לחשוב עליו לעומק.
סוג פרסום חדש – באמצעות “מובילי דעה”
אסטרטגיה חדשה שכנראה תהיה הפתרון האולטימטיבי של 2017
– פנייה לגורמים מכתיבי דעה בתור מפרסמים.
כיום המפרסמים מתמהמהים
משום שעדיין שוקלים כיצד ליצור את המינוף האופטימלי מפרסום זה
וכיצד לבנות את מודל הפרסום הצעיר יחסית.
כך שהקול הקובע בשנה הקרובה עשוי להיות של גורמים מכובדים על ידי הצרכנים
ומותגים רבים יפנו אליהם כדי להגיע ליותר אנשים ברשתות החברתיות.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים:
מובילי דעה ברשתות החברתיות הופכים למגוונים יותר וגדלים במהירות
כיום נראה שאנשים בעלי עמודים פופולריים ברשתות החברתיות
הם למעשה ה”מלכים” החדשים של עולם המדיה, ויותר ויותר מהם מבינים זאת
ופועלים על מנת להתרחב ברשתות השונות.
גורמים בעלי השפעה אלה ידחפו ויעצבו את ההחלטות הצרכניות הרבות של 2017
וישפיעו על פרסום בפייסבוק.
צרכנות מיידית ומהירה בזכות המכשירים הניידים
כאמור, הגלישה ממכשירים ניידים תמשיך להשתלט על השוק,
כאשר שוק צריכה חדש יופיע ויאפשר לצרוך יותר ובאופן הרבה יותר מיידי.
למעשה, המכשירים הניידים מהווים את השותף הנאמן ביותר
של כל הפועלים בתחום הדיגיטל, השיווק והייצור.
המכשירים ייעשו הרבה יותר מהירים,
זמינים ונגישים במהלך השנה, מה שישפיע רבות גם על הליכים פרסומיים
כגון פרסום בגוגל תהליך המכירות, וגם על הרכישות עצמן.
התמחויות בנישות מסוימות כגורמי אמון
הזרם ההולך וגדל של מידע יגרום לאנשים לפנות למומחים בנישות שונות
על מנת שיעזרו להם לסנן את המידע הרב.
זהו הפתרון של 2017 לבעיית המידע הרב.
המיידי הופך למיידי יותר
בימים אלו צומח לו דור חדש של צרכנים הנקרא על ידי המומחים דור ה-Z,
ועבורו המיידיות הקיימת כבר לא מיידית מספיק,
כך שניתן לצפות עלייה בקצב של תהליכים מכירתיים רבים.
פתרונות אינטליגנציה מלאכותית
תחום מדעי זה מגיע גם לעולם השיווק – יישומים שונים המבוססים על האינטלגנציה המלאכותית
עשויים לעזור ליצור תסריטי מכירה ריאליסטיים, לשמש כלים אנליטיים ועוד.
והעסק שלכם מוכן לשנת 2017 החדשנית?
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: