איך לייצר, לטפח ולנהל לידים בצורה הטובה ביותר

בתרבות העסקים של היום חשוב מאוד להתרכז בייצור לידים, לידים הם מקור ההכנסה החשוב והעיקרי ביותר של בעל עסק שרוצה לצמוח ולהצליח.

 רמת הקושי בקבלה, שמירה וקידום הלידים קשה מאי פעם.

לקוחות פשוט לא סומכים על עסקים כמו פעם. הם רוצים לוודא שהמוצרים והשירותים שהם רוכשים הם הטובים ביותר ומגיעים ממותגים המדברים אליהם, לכן רמת האמינות חייבת להיות כמה שיותר גבוהה.

בתור משווקים, אנחנו צריכים להבין את הצרכים והרצונות של הלקוחות הפוטנציאלים, ולדבר אליהם בדרכים רלוונטיות אם אנחנו מצפים לקבל מהם אהדה ולמכור להם את המוצרים הרלוונטיים.

על מנת לייצר לידים ובסופו של דבר לגרום ללידים הללו לקנות מכם חשוב לעשות את הדברים הבאים:

1.להשתמש ברשתות החברתיות ולערב את הקהל בתוכן מעולה במהלך המסע שלהם עד להפיכה ללקוחות. מסע הרכישה הזה הינו תהליך המתחיל מהרגע שהמשתמש נחשף בפעם הראשונה לתוכן שלכם וממשיך עד שהמשתמש הזה הופך ללקוח משלם.

2.לייצר ללקוח המשכיות ולשמר אותו, בעזרת מסע עם הלקוח גם אחרי שלב הרכישה ולהעניק ללקוחות תוכן איכותי ומשכנע על מנת שהם יחזרו לקנייה נוספת ואפילו ימליצו על האתר שלכם.

יצירת תוכן שיווקי משכנע למסע המדובר הנ”ל נעשית בדרך הטובה ביותר כשמחלקים את העבודה לשלושה שלבים: שלב יצירת הלידים, שלב טיפוח הלידים ושלב ניהול הלידים.

אספנו בשבילכם 2 מאמרים שכתבנו בעבר שיכולים לעניין אתכם:

המאמר שלנו: “איך לייצר לידים איכותיים יותר”

המאמר שלנו: “איך לטפח לידים בצורה נכונה”).

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

תוכן עניינים

1

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

פרסום ושיווק דיגיטלי

איך לנצל את הצ’ט בוט של פייסבוק נכון?

פניות חוזרות הופכות אתכם ואת העובדים שלכם לרובוטים יקרים מאוד כמעט כל עסק עוסק בניהול לידים ולקוחות. גם מתעניינים חדשים וגם לקוחות קיימים או חוזרים,

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

רוצים לדעת מי עומד מאחורי הקלעים?

הגיע הזמן שנכיר קצת, נשמח לספר לכם קצת על עצמנו

רוצה לקבל טיפים מותאמים אישית לעסק שלך?