3 טיפים למודעות לידים מוצלחות בפרסום בפייסבוק

אתם רוצים לייצר לידים עבור העסק שלכם? אתם רוצים לייצר לידים איכותיים דרך הפרסום בפייסבוק?

הדרך הכי טובה להשתמש בפייסבוק לייצור לידים היא להשתמש במודעות הלידים. מודעת לידים בפייסבוק עוזרת לכם לייצר לידים על ידי בקשת המידע מהמשתמש ( כמו שם וכתובת אימייל) דרך טופס לידים ישירות בפייסבוק. הקהל שלכם לא צריך לעזוב את הפלטפורמה על מנת שתוכלו לזכות בהמרה.

האפשרות הזו הופכת את הפייסבוק למכרה זהב של ממש עבור עסקים.

יחד עם זאת, לא כל מודעות הלידים בפייסבוק עובדות כמו שצריך, במיוחד אם רק התחלתם איתן. במאמר הזה אספנו עבורכם כמה טיפים שיעלו את אחוז ההמרה של המודעות שלכם ככה שלא תרוקנו את התקציב שלכם.

  1. השתמשו במגנט לידים

אם תבקשו מהקהל שלכם לשתף איתכם את המידע האישי שלו דרך טופס בפייסבוק, אתם חושבים שתקבלו הסכמה מיידית?

אתם חייבים להשתמש במגנט לידים על מנת לייצר לידים. מגנט לידים הוא למעשה “שוחד” המציע משהו בעל ערך רב ללקוח הפוטנציאלי בתמורה למידע שלו. מגנטי לידים קיימים בכל מקום כמעט.

אתם חייבים להציע משהו בעך ערך לקהל שלכם על מנת לייצר לידים. לדוגמה, במקום לשלוח תנועה של אנשים לפוסט בבלוג, אתם יכולים להפוך את התוכן לקובץ ולחלוק את המידע עם הקהל דרך תהליך קבלת הליד.

אם אתם נותנים משהו “בחינם” והוא בעל ערך, זה בטוח יעזור לכם בייצור לידים בניגוד לפשוט לבקש מהמשתמש את הפרטים האישיים שלו.

אם אין לכם עדיין מגנט לידים, אתם יכולים ליצור אחד די בקלות. כמו שאמרנו, אתם יכולים להמיר פוסט בבלוג שלכם למגנט לידים, אתם יכולים להציע משהו בחינם, אתם יכולים לתת תקופת ניסיון חינם למוצר שלכם ועוד.

ישנן הרבה דרכים ליצור מגנט לידים שיביא לידים איכותיים.

 

  1. תוודאו שטופס הלידים שלכם קצר

אתם יכולים להתאים את טפסי הלידים שלכם באיזה צורה שאתם רוצים. אתם יכולים לבקש איזה מידע שאתם רוצים או פשוט לדבוק בבסיס כדי להעלות את אחוז ההמרה.

הגישה הטובה ביותר היא לשמור על טופס הלידים כמה שיותר קצר, תבקשו רק שם וכתובת אימייל.

אל תאספו מידע שהעסק שלכם לא באמת צריך. אל תהפכו את תהליך מילוי הטופס לאתגר עבוד הלקוחות שלכם. תקטינו את מספר השדות בטופס ככה שהם יקבלו את מה שהם צריכים באופן מיידי.

קראו עוד בנושא במאמר שלנו: “7 טיפים לשדרוג טפסי ייצור הלידים שלכם”.

  1. תבחרו את הקהל המתאים ביותר

פייסבוק ידועים ביכולות הטרגוט המעולות שיש בפלטפורמה. אותו הדבר תופס גם במודעות לידים.

אתם יכולים להשתמש בהמון אפשרויות טרגוט במודעות הלידים שלכם כמו קהלים דומים, קהלים מותאמים ועוד.

לדוגמה, אם אתם רוצים להראות את מודעות הלידים שלכם רק לאנשים שאהבו את העמוד שלכם, אתם יכולים לעשות את זה די בקלות.

כשאתם יוצרים קמפיין לידים בפייסבוק, תחקרו את כל אפשרויות הטרגוט ותוודאו שהמודעות שלכם מגיעות לקהל הנכון ביותר עבורכם היות והוא הקהל שהסיכויים להמרה אצלו הם הגבוהים ביותר.

 

לסיכום

יצירה וניהול של קמפיין לידים בפייסבוק זו לא משימה קלה. התהליך דורש זמן, משאבים והמון בדיקות ושינויים כדי לגרום לקמפיין לעבוד כמו שצריך. שלושת הטיפים הנ”ל יעזרו לכם להתחיל ויחסכו לכם המון זמן ומשאבים.

כמובן שעדיין תצטרכו לעשות בדיקות ולשנות משתנים מסוימים אבל עם הזמן העבודה שלכם תהפוך קלה יותר.