ייצור וטיפוח לידים בשנת 2019 – איך לעשות את זה נכון

ככל שאנחנו מתקרבים לסוף השנה, יותר ויותר עסקים צריכים להתחיל לחשוב על איך ייראה תהליך ייצור וטיפוח הלידים שלהם בשנת 2019. כמו הרבה אסטרטגיות שיווק ופרסום דיגיטליות אחרות, ייצור לידים דורש צמיחה ולמידה בצורה עקבית ומציאת דרכים חדשות לשפר את האסטרטגיות שלכם על מנת להביא לצמיחה בטווח הארוך. בקיצור – זה לא משהו שמפעילים ושוכחים ממנו. אם תחשבו על הקמפיינים שלכם כמשהו שאתם יודעים בצורה מושלמת ואין לכם מה לשפר – זו תהיה טעות חמורה ביותר שתעלה לכם הרבה יותר ממה שאתם יכולים לדמיין.

טיפים לטיפוח לידים שיעזרו לכם בשנה הקרובה

אספנו עבורכם כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון אם אתם רוצים להמשיך ולשפר את האסטרטגיות שלכם ואת טיפוח הלידים שלכם בשנת 2019.

אז בקצרה, דברים שאתם צריכים להתמקד בהם:

מידע יעיל וניתן למדידה זה הכל בשבילכם

מבלי שיהיה לכם מידע נגיש, ברור ומדויק שהוא לא רק ניתן למדידה אלא שאתם גם יכולים לעשות משהו לגביו, הקמפיינים שלכם יאבדו משמעות. מידע הוא חיוני על מנת להבטיח שאתם משקיעים את המשאבים שלכם במקומות הנכונים, מבלי לבזבז זמן ותקציבים על אסטרטגיות שלא יצליחו להביא לכם המרות. מידע ברור יעזור לכם לעקוב אחרי הקמפיינים שלכם, יעזור לכם לעשות תיקונים כשצריך ובסופו של דבר יביא לצמיחה של העסק שלכם.

חשוב שתמפו את התהליך שהלקוח עובר

אם אתם לא בוחנים ושמים לב למסע שהלקוח שלכם עובר, עכשיו זה הזמן להתחיל לעשות את זה לקראת השנה החדשה וכל שנה שתבוא אחריה. מעקב אחר משפך המכירות שדרכו עובר הלקוח יאפשר לכם לספק חוויה עקבית מהרגע הראשון שהם באים במגע עם העסק שלכם והלאה. כשאתם יכולים לעקוב ולמפות את האינטראקציות הללו, תוכלו לכוון את התהליכים בצורה האידיאלית וככה לספק ללקוחות הפוטנציאליים שלכם את החוויה הטובה שביותר שאתם יכולים.

האתר שלכם יכול להיות כלי מעולה להמרה אם תעשו לו אופטימיזציה נכונה

לקראת השנה החדשה, אתם חייבים להבטיח שהאתר שלכם עובד בצורה אופטימלית תחת מטרה אחת עיקרית – לייצר לידים ולהגדיל מכירות. אחת הדרכים המהירות ביותר לאבד לידים ולקוחות זה אתר שלא מותאם למובייל למשל. אתר רספונסיבי ואופטימלי שמושך לידים מכל מקום אפשרי יהיה הנכס הכי יקר שלכם. אתר כזה ימשוך עבורכם לידים איכותיים בצורה אורגנית ופשוטה. תשקיעו את המאמצים הדרושים לשיפור האתר שלכם, זה ישתלם לכם בכמות ובאיכות הלידים שתקבלו.

לסיכום: הדרך שהלקוחות שלכם עוברים מהרגע שהם באים במגע עם העסק שלכם ועד הרגע שבו הם הופכים ללקוחות משלמים וללקוחות חוזרים בסופו של דבר היא חשובה ביותר ואתם בעלי השליטה עליה. כוונו את כל המאמצים שלכם במטרה לגרום לדרך הזו להיות כמה שיותר טובה עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם – זו הדרך להצלחה.

קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:

"4 טיפים לעיצוב אתרים שיעזרו לכם להגדיל את המכירות שלכם"

"5 צעדים ליצירת קמפיין מוצלח לייצור לידים"

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים: