4 טיפים לעיצוב אתרים שיעזרו לכם להגדיל את המכירות שלכם

זמן קריאה: 4 דקות

בעידן של היום, כשהכל כבר נמצא בדיגיטל, אתר הוא בהחלט משהו שכל עסק חייב והוא משמש ככלי שיווקי ומכירתי עבור כל אחד שרוצה להצליח, לא משנה מה גודל העסק או כמה זמן הוא קיים. אבל, פשוט להיות בעלים של אתר אינטרנט זה לא מספיק. עסק צריך להיות בעל אתר אינטרנט שלא רק מייצר תנועה אלא גם מעודד מבקרים להפוך ללקוחות משלמים וליהנות מהמוצר או מהשירות שהעסק מציע.

בין אם ההנעה הזאת לפעולת הרכישה קוראת דרך הפרסום בפייסבוק, הפרסום בגוגל או פשוט על ידי כניסות אורגניות לאתר, האתר צריך להיות ממיר ואתם צריכים לקחת בחשבון כמה דברים על מנת שזה יקרה.

ישנם המון מרכיבים שצריכים להתקיים על מנת שאתר יהיה מצליח- מהעיצוב ועד הניווט באתר, חווית המשתמש ועד התוכן בעצמו שממלא כל דף ודף. עיצוב האתר, מצב שני, נמצא כפקטור מכריע ובעל השפעה על הדרך שבה עסקים חושבים ומבינים עסק ובסופו של דבר, העיצוב משפיע על ההחלטה שלהם לקנות או לקנות את מה שאתם מציעים. מחקר גילה ש-75% מהמשתמשים שופטים אמינות של עסק על סמך העיצוב והאסתטיקה של האתר – כמה שהאתר ייראה יותר מקצועי, ככה יותר אנשים יהפכו ממבקרים ללקוחות משלמים.

להלן 4 טיפים לעיצוב אתרים שכדאי שתשימו לב אליהם על מנת לקבל תוצאות טובות יותר ולייצר יותר לידים ומכירות:

  1. קריאות לפעולה ברורות ובולטות

למרות האמונה הרווחת, צרכנים רוב הזמן צריכים שיגידו להם מה לעשות באתר שלכם. קריאות לפעולה מהווים אלמנטים קריטיים בעיצוב האתר שלכם – הקריאות הללו הן שגורמות למבקרים להמשיך במשפך המכירות שלכם.

מחקרים מראים שהוספת קריאות לפעולה בולטות בדף הבית יכול להגדיל את אחוזי ההמרה ביותר מ-100%. שימו לב לצבע הכולל של האתר שלכם ותבחרו צבעים שיגרמו לקריאות לפעולה שלכם לבלוט. המיקום שלהן צריך להיות בהתאם למבנה של האתר ככה שהן יבלטו כמה שיותר. אל תשכחו לבחור גם תוכן ברור ונקי לקריאות לפעולה – “קנו עכשיו” , “הירשמו בחינם” או “הירשמו עכשיו”.

 

קראו עוד במאמר שלנו:

“מה לעשות כשהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות?”.

 

  1. הרבה שטח לבן

המון בעלי עסקים עושים טעות ומניחים שהאתר שלכם צריך להיות מפוצץ בכמה שיותר מידע. האמת היא, שאם עושים את זה, האתר נראה מבולגן ובפועל הוא רק ירחיק מבקרים מכם.

שטח לבן הוא אלמנט מאוד לא מוערך בעיצוב אתרים, אבל למעשה, מדובר בכלי חזק שמאפשר למבקרים קצת אוויר לנשימה ומנחה אותם דרך נקודות חשובות האתר שלכם.

לכו על עיצוב מינימליסטי ופשוט לאתר שלכם עם הרבה שטח לבן שבו המבקרים יוכלו לעצור שנייה ולהירגע.

 

קראו עוד במאמר שלנו:

“4 דברים לשים לב אליהם לפני שאתם מעצבים מחדש את האתר שלכם”.

 

 

  1. שימוש נוח וניווט קל

בעוד שהעיצוב הכללי של האתר משפיע על הרושם הראשוני של המבקר, מה שגורם להם להישאר זה חווית השימוש שהם מקבלים והקלות בכל מה שקשור לניווט באתר שלכם. ניווט באתר אמור להיות פשוט ואינטואיטיבי. המבקרים שלכם אמורים להיות מסוגלים למצוא את המידע שהם מחפשים בקלות יתרה.

מקמו את רוב המידע החיוני בחלקו העליון של הדף (כדי שהם לא יצטרכו לגלול), כולל את תפריט הניווט. מפת אתר בתחתית העמוד גם כן עוזרת למבקרים להגיע לכל התוכן הרלוונטי באתר שלכם. עבור חנויות אינטרנטיות, תעשו את כפתור החיפוש נגיש ובולט וגם כן את “עגלת הקניות”.

 

קראו עוד במאמר שלנו:

“איך לבנות חנות אונליין בשנת 2018”

 

  1. רכיבי מולטימדיה

תכללו רכיבי מולטימדיה כמו סרטונים באתר שלכם – זה יכול לעזור לכם להעלות את אחוזי ההמרה. למעשה, אם כוללים סרטונים בדפי נחיתה, אחוזי ההמרה יכולים לעלות בעד 80% ו-64% מהצרכנים קונים משהו אחרי שהם רואים סרטון של העסק או המותג.

כשאתם מוסיפים אלמנטים כאלה באתר, חשוב שתשקלו את גודל הקובץ ואיך הוא משפיע על קצב הטעינה של האתר שלכם. אלמנטים כבדים מדי באתר שלכם יכולים להוביל לקצב טעינה איטי ובסופו של דבר לחוויית משתמש מאוד לא טובה. לכן, תוודאו שהאתר שלכם פועל בצורה חלקה ככל הניתן.

 

טיפים לעיצוב אתרים: סיכום

עיצוב אתר  זה הרבה יותר מהאסטטיות שלו. אתם צריכים לבנות פנים למותג שלכם, כאלה שיוצרות קשר עם האנשים ומושכות אותם להישאר ולבוא אתכם במגע. האתר צריך לייצג אתכם ואת כל המוצרים והשירותים שאתם מציעים בדרך הטובה ביותר בעיניי הלקוחות ובדרך היעילה ביותר עבור הכיס שלכם, לכן תדאגו שאתם בונים אותו בצורה הכי מקצועית שאפשר.

 

קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:

“4 אסטרטגיות עיצוב אתרים ליצירת לידים איכותיים יותר”

“5 סיבות שהאתר שלכם לא עושה את העבודה”

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

בניית אתרים

5 טעויות שאתם חייבים להימנע מהן בבלוג שלכם

זמן קריאה: 4 דקות בלוגים הוכיחו את עצמם כיעילים לא רק בעולם ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש), אלא גם כמכונות משומנות לייצור לידים. למעשה, מחקר חשף כי משווקים המשתמשים בבלוגים

בניית אתרים

5 טיפים שישפרו את אחוזי ההמרה בדפי הנחיתה שלכם

זמן קריאה: 5 דקות אתר אינטרנט לבדו אינו מספיק כדי לייצר לידים ומכירות. בעלי עסקים צריכים לפרסם ולשווק את המוצרים שלהם באופן יצירתי, בערוצי האונליין והאופליין – ברשתות חברתיות,

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה לקבל טיפים מותאמים אישית לעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן