איך ליצור צ’אטבוט למסנג’ר של פייסבוק שיעזור לקידום העסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות

בעידן המדיה החברתית של היום, תקשורת בין צרכנים ועסקים הופכת להרבה יותר יעילה מאשר בעבר. הפלטפורמות החברתיות כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם הגדירו מחדש את משמעות המושג “שירות לקוחות” לרמה חדשה לגמרי על ידי כך שהן נתנו בידיהם של הלקוחות את האפשרות ליצור קשר מיידי עם המותגים והעסקים האהובים עליהם.

הקדמה הזאת דחפה עסקים למצוא דרך שבה הם יוכלו לתקשר עם קהל הלקוחות בצורה היעילה והמהירה ביותר, כמה שמגיבים יותר מהר ללקוחות ובצורה כמה שיותר מותאמת, ככה יהיה יותר טוב לעסק.

צ’אטבוטים, הולכים וצוברים פופולריות גם ככלים שיווקיים וגם ככלים לצרכי שירות לקוחות. למעשה, מחקרים מראים ש-57% מהלקוחות רוצים לקבל תשובות מיידות בזמן אמת מרובוטים כאלו. הבוטים הללו, הם למעשה תוכנות המשתמשות באינטליגנציה מלאכותית על מנת לבצע אוטומציה של תהליכים ומשימות, במיוחד הנוגעות לשיחה עם לקוחות על סמך מילים המוגדרות מראש.

פייסבוק הינה בין הרשתות החברתיות המובילות שיישמו את האינטליגנציה המלאכותית בתוך אפליקציית המסנג’ר הידועה שלהם, גם הצרכנים (המשתמשים הפרטים) וגם המשווקים מראים עניין רב בשימוש ברובוטים האלה. למעשה, הסטטיסטיקה מראה כי 100,000 רובוטים כאלו עוזרים לאנשים מדי יום בפייסבוק, בין אם זה לצרכי שירות לקוחות או בין אם זה נובע מתוך קמפיין פרסום בפייסבוק שנוצר על ידי עסק או מותג.

קמפיין פרסומי בפייסבוק המנצל בצורה נכונה את האפשרויות הרבות הקיימות בצ’אטבוט יכול להיות מאוד יעיל מבחינת ייצור לידים, אם תדעו ליישם בצורה נכונה את מכלול האפשרויות הקיימות ולבנות משפך מכירות הפונה לאפשרויות הרבות הקיימות בשיחה עם לקוח, תוכלו לא רק לענות בצורה מעולה לדרישותיו של הלקוח ולהעלות את המוניטין של החברה שלכם אלא תוכלו גם לייצר לידים בצורה יעילה מאוד.

קראו עוד במאמר שלנו:

מה זה משפך מכירות ולמה אתם חייבים להשתמש בלפחות אחד כזה” – המאמר הזה יסביר לכם באופן כללי מה זה משפך מכירות ואיך אתם יכולים להתחיל לבנות אחד כזה, היישום דומה גם בזרימה הבאה לידי ביטוי ברובוט.

 

יתרונות השימוש ברובוט מסנג’ר בפייסבוק

עם יותר מ-1.3 מיליארד משתמשים במסנג’ר של פייסבוק, קל להבין למה עסקים משתמשים בבוטים לצרכים שיווקיים שונים. בסיס משתמשים גדול מביא איתו המון הזדמנויות עבור מותגים ליצירת קשר עם הלקוחות השמתשמים בפלטפורמה.

הרובוט זה מאפשר גם לעסקים לייעל את הפעילויות השיווקיות שלהם ולפשט את שירות הלקוחות. בוטים מציעים דרך נכונה עבור אנשים לבוא במגע עם העסק שלכם על מנת לקבל הכוונה, לקבוע פגישות, לשאול שאלות, או אפילו לשלוח כסף לחברים ומשפחה – הכל ישירות מהמסנג’ר עצמו.

טיפים ליצירת צ’אטבוט עבור העסק שלכם

ישנן 2 דרכים ליצירת צ’אטבוט למסנג’ר של פייסבוק: הראשונה, בדרך פלטפורמת המסנג’ר עצמה, השנייה, שימוש באפליקציה צד שלישי.

  1. פלטפורמת המסנג’ר בפייסבוק מאפשרת לכם לפתח צ’אטבוט משלכם. אבל האפשרות הזו הרבה יותר מתאימה למפתחי תוכנה מנוסים, היות והתהליך יחסית מורכז ודורש ידע בתכנות ברמה גבוהה יותר משיש למשתמש הממוצע. בעוד בניית בוט ישירות מהפלטפורמה עצמה זה לא האידיאל עבור מתחילים, בהחלט שווה שתבדקו את זה, במיוחד בגלל שזה בחינם.
  2. אפליקציות צד שלישי כמו Chatfuel ו- Botsify הן אפשרויות מעולות. הכלים הללו מאפשרים לכם לבנות צ’אטבוט מבלי צורך בידע כלשהו בתכנות. בעוד האפשרויות הללו מגיעות בתשלום, לרובן יש אפשרות לניסיון חינמי.

מסקנות- המפתח לקבלת צ’אטבוט מוצלח לא טמון רק באיכות הבנייה עצמה של הרובוט והמאפיינים שלו. זה חיוני שתקדישו זמן להערכת קהל המטרה שלכם – הבעיות והצרכים שלהם ורק אז תבנו את הבוט על סמך הממצאים הללו. בנוסף, תזכרו שהרובוט מייצג את העסק שלכם, אז תכתבו את השיחה בדרך שתייצג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר תוך כדי שמירה על טונים אנושיים ככל האפשר.

 

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה לקבל טיפים מותאמים אישית לעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן