למה אתם חייבים להיות בקבוצות פייסבוק הקשורות לעסק שלכם

זמן קריאה: 3 דקות

במשך שנים קבוצות פייסבוק היו המקום לכל מותג ועסק המכבד את עצמו, במיוחד עכשיו בשנת 2021 חשוב מאוד שתהיה לכל עסק נוכחות בקבוצות פייסבוק הקשורות לעסק או המותג שלכם. 

קבוצות הפייסבוק תפסו נתח גדול מאוד מקהל הרוכשים, קבוצות של לקוחות שממליצים על חנויות, מוצרים, מסעדות וכו.

הקבוצות הללו יכולות לעזור למשוך לקוחות חדשים מבלי לשלם שקל על פרסום. קבוצות בפייסבוק יכולות לבנות מותגים ולייצר אינטראקציות חדשות.

אם תצטרפו לקבוצות הרלוונטיות לנישה של העסק שלכם, תוכלו ליצור קשרים מקצועיים חדשים וגם לייצר לידים איכותיים רק על ידי יצירת אינטראקציות ושיתוף מידע בעל ערך. על מנת להתחיל לייצר קשרים חדשים, אתם צריכים לבלות זמן בקבוצות הללו, ובסופו של דבר להשיק קבוצה משלכם.

האם צמיחה וחשיפה אורגניים אפשריים בפייסבוק? התשובה היא בהחלט כן, וההשפעה שיכולה להיות לקבוצות פייסבוק על העסק שלכם צריכה להיות חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה של עסקים מסוימים.

כשתהפכו להיות פעילים בקבוצות פייסבוק, העסק שלכם יתחיל לבנות את אחד הדברים הכי חשובים שכל עסק צריך – מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחות ועם עסקים אחרים.

אם פתחתם קבוצה משלכם – תמונה פשוטה המייצגת את העסק חייבת להופיע בקאבר או כחלק מהדף. למעשה, אתם רוצים להגדיל את הפעילות בדף ולייצר יותר מודעות למותג שלכם, קבוצות פייסבוק חיוניות לצמיחה של העסק שלכם.

אז אם אתם רוצים להגיע ליותר לקוחות ולבסס את העסק שלכם בנישה הרלוונטית לכם, תשמשו בטיפים הבאים:

קחו חלק בשיחה המתקיימת בקבוצה –

קבוצות הן למעשה ‘קהילות’ – הן מאפשרות לכם לגלות את הצרכים ולענות על השאלות של הקהל שלכם. בעזרת אינטראקציות רלוונטיות ואותנטיות, אתם יכולים לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח שיועילו מאוד גם לכם וגם ללקוחות שלכם.

תבינו מה באמת מעניין את הקהל שלכם –

אם אתם צריכים לקבל רעיונות חדשים לתוכן המדבר אל הקהל שלכם, קבוצות פייסבוק הן מקום מעולה לגלות בדיוק מה חם בנישה שלכם. אתם יכולים לראות אילו נושאים מקבלים יותר תגובות – זה יעזור לכם בסופו של דבר להגיע ללקוחות פוטנציאליים על ידי כתיבת תוכן המדבר ישירות אליהם.

תמשכו תשומת לב לאירועים וההשקות שלכם –

אל תשכחו לתזכר את חברי הקבוצה שלכם בכל הנוגע לאירועים חשובים והכרזות שונות. הגישה שלכם צריכה להיות שונה במקרה זה, היות והקבוצה הינה למעשה קהילה שבה אנשים מחליפים ביניהם רעיונות ומידע. לכן, אחרי שאתם בטוחים שאנשים אכן מעוניינים במה שהעסק שלכם עושה, אתם יכולים להעלות פוסט שהוא למעשה יותר הכרזה מאשר פיצ’ מכירתי. בדרך הזאת, הפנייה שלכם לקהל והדרך שלכם לייצר עניין תהיה הרבה יותר רלוונטית ונעימה בעיניי הקהל הנחשף אליו.

עוד דרך לשתף מידע –

תשתפו גם מידע ישירות מהעמוד או הבלוג שלכם כדי לעזור לעסק שלכם להיות שקוף יותר ולעודד מעורבות של הקהל. זה יעזור לעסק שלכם להיות מעורב בנושאים רלוונטיים היות ואתם תזכו לבחור את נושא השיחה שעליו אתם מעוניינים לקיים דיון ולעורר עניין.

בעוד שדף פייסבוק מכוון יותר לכל הקשור בתוכן, תמונות, סרטונים וקידומי מכירות. קבוצה אמורה לעורר שיחות בעלות משמעות ולהפוך בסופו של דבר לקהילה חזקה. המפתח הוא להישאר מרוכזים ולהצטרף רק לקבוצה שבה יש מספר רב של חברים פעילים. עם הזמן האסטרטגיה הזו תזרום גם מחוץ לגבולות הפייסבוק אל רשתות חברתיות אחרות.

קראו עוד בנושא במאמרים שלנו –

“פרסום בפייסבוק – 5 יתרונות לפתיחת קבוצת פייסבוק למותג/עסק שלכם”

“7 טיפים שיעזרו לכם לבנות אסטרטגיית ייצור לידים מוצלחת”

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן