פרסום בפייסבוק – 5 יתרונות לפתיחת קבוצת פייסבוק למותג/עסק שלכם

המון עסקים חושבים שהנוכחות בפייסבוק מסתכמת בעמוד פייסבוק ומודעות ממומנות. עסקים יוצרים עמוד פייסבוק על מנת לייצר שיחה ומעורבות מצד הקהל. יחד עם זאת, המון עסקים מתקשים לייצר את השיחה הזאת ולשגשג בכל הקשר לפרסום בפייסבוק. אין מקום טוב יותר מהפייסבוק בכדי לייצר את האינטראקציה הזו עם הקהל, אבל זה לא כל כך קל כמו שזה נשמע.

קשה לבנות עמוד אינטראקטיבי מבלי תקציב פרסומי. אפילו אחרי שעסק כן משלם על פרסום, הוא יכול להתקשות במה שבא אחרי בכל הקשור ליצירת מעורבות, קבלת לייקים, עוקבים וכדומה. מה שגם, יותר לייקים לא מבטיחים שיש יותר עניין בעסק. פה הקבוצות בפייסבוק משתלטות על העניינים. כשכל המאמצים לייצר מעורבות לדף העסקי שלכם נגמרים, קבוצה בפייסבוק יכולה להושיע.

זו הדרך הפשוטה ביותר לייצר קהילה של אנשים המתעניינים בעסק שלכם. קהילה שבה יש לאנשים הרבה מן המשותף והם רוצים לדבר על זה. אז למה לא לפתוח קבוצת פייסבוק לעסק שלכם ולאגד שם את כל האנשים שלהם יש עניין אמיתי בכם?

בואו נראה 5 יתרונות ליצירת עמוד פייסבוק למותג שלכם:

צרו מעורבות אישית יותר

קבוצה בפייסבוק יכולה לעזור לשבור את המחסום המגיע כתוצאה מקיומו של דף עסקי. עבור רוב האנשים, דף עסקי מכיל לוגו, שם ומהווה מקום לקידום מוצרים ושירותים. זה דורש מאמצים ותקציב פרסומי על מנת לשנות את המחשבות של הלקוחות הפוטנציאליים. יחד עם זאת, קבוצות בפייסבוק נפטרות די מהר מהמכשול הזה.

בקבוצה, אתם הפנים מאחוריה. לאנשים יהיה יותר קל לבוא במגע עם אדם פרטי מאשר עם ארגון או עסק. אינטראקציות כאלו נותנות למעשה הזדמנות למותג להפוך לאישי יותר.

הסבו תשומת לב ישירות לקריאות לפעולה שלכם

קבוצות בפייסבוק יכולות לעזור לכם לקבע פוסט למעלה בדף. ככה, תוכלו לייצר תשומת לב לקריאה לפעולה מסוימת. שימו לב אבל לא לשים יותר מדי תוכן שיווקי במעלה הדף. אנשים נמצאים שם כדי ליהנות מחברתם של אנשים אחרים בקהילה. הם לא רוצים שימכרו להם משהו בכוח, אלא לקחת את הזמן ואולי לקנות בשלב מאוחר יותר. קבוצה בפייסבוק זה המקום להגביר את העניין של הלקוח הפוטנציאלי במותג שלכם ולעזור לכם לשמור על לקוחות דרך מערכת היחסים הקהילתית שנוצרת.

קראו עוד במאמר שלנו: "מה לעשות כשהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות?"

בנו קהילה של אנשים בעלי תחומי עניין דומים ותקבלו פידבק חיוני

קבוצת פייסבוק הינה מקום מעולה לקבל פידבק מידי מהלקוחות שלכם. אם אתם יוצרים מוצרים חדשים ומנסים רעיונות חדשים, אתם יכולים לקבל פידבק מידי מהקבוצה שלכם. יצירת קהילה עוזרת לעסקים להקשיב ללקוחות – חלק חיוני מהצלחתו של כל עסק.

יצירת קהילה של אנשים בעלי דעות דומות תעזור לכם לבדוק רעיונות חדשים. אם תקשיבו למה שהלקוחות שלכם מדברים עליהם תוכלו לפתח מוצרים טובים יותר ולפתור בעיות שאתם נתקלים בהן. תוודא שהתוכן שאתם מפרסמים בקבוצה הוא רלוונטי היות ומעורבות היא המפתח להצלחה באסטרטגיה שלכת ברשתות החברתיות.

פרסמו מוצרים והכריזו על מבצעים

יצירת קבוצה ממוקדת יכולה לעזור לכם בכמה דברים – שיתוף רעיונות, חוויות, שאילת שאלות ויצירת קהילה מעולה סביב הנישה שלכם.

יצירת באז סביב מוצרים חדשים והצעות, בהמשך, תהפוך קלה מאוד. יצירת קבוצה מאפשרת לכם לטרגט קהל בהשקת מוצרים חדשים ולקדשם הצעות כשזה נראה מתאים. אבל אל תאבדו את הפוקוס שלכם ביצירת קהילה מעולה המלאה בערכים אחרת לאף אחד לא יהיה אכפת מההצעות שלכם.

קראו עוד במאמר שלנו: "המדריך המלא לפרסום בפייסבוק – קהלים וטרגוט".

תנו ערך על מנת לבנות אמון

קניתם פעם מוצר מחברה שאתם לא סומכים עליה? או, עקבתם פעם ברשתות החברתיות אחרי מותג שלא האמנתם בו בשום צורה? התשובה הברורה היא לא. אמון הוא הדבר החשוב ביותר מכל מה שציינו למעלה. האמת היא שבלי אמון אף אחד לא יגיע לקבוצה שלכם, ייתן פידבק או יתייחס להצעות שלכם.

אז, איך אתם יכולים לבנות אמון? התשובה הפשוטה היא להוסיף ערך למבקר. זה דורש מאמץ אקטיבי מהצד שלכם. פעולות כמו להגיב לאנשים, לענות על שאלות, להוסיף תוכן ייחודי ובעל ערך ועוד.

קראו עוד במאמר שלנו: "7 טיפים לכתיבת תוכן למודעות בפרסום בפייסבוק"

מסקנות

ניהול קבוצת פייסבוק יכול להראות כמשימה מעצבנת בהתחלה, אבל עם הזמן הקבוצה יכולה להיות מכרה זהב של הזדמנויות ותנועה. הרבה עסקים שוקלים יצירת קבוצה כדרך פחות רשמית לשמירה על נוכחות ברשתות החברתיות. התועלת שאתם מקבלים בהחלט תהיה שווה יותר מאשר כל גישה רשמית אחרת, אז למה לא לנקוט גם בגישה הרשמית וגם לא יחדיו, אתם רק תפיקו מזה תועלת.

 

 

 

 

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים: