מה לעשות כשהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות?

חלק חיוני מכל אתר עסקי הינו הקריאות לפעולה – תמונה או משפט אחד הפונים בבקשה למבקר באתר, לעשות פעולה מסוימת. קריאות לפעולה נבנות על מנת לעודד את מבקרי האתר להתקדם לשלב הבא וליצור קשר איתכם באופן אישי. בעוד שבפעולה הזו מעורב לעיתים מילוי של טופס, לעיתים התהליך יכלול גם שיחת טלפון ואפילו להגיע לעסק שלכם באופן אישי. קריאה מוצלחת לפעולה תעזור למבקר שלכם באתר לקחת את הצעד הבא ולהפוך לליד איכותי.

מה לעשות אם יש לכם קריאה לפעולה אבל היא לא ממירה? אם הקריאות לפעולה שלכם מקבלות הרבה הקלקלות אבל לא לידים, או שהן לא מקבלות הקלקות בכלל, אז הן לא עובדות כמו שצריך.

הכנו עבורכם רשימה קצרה של דברים שיכול להיות שאתם עושים לא נכון – ומה אתם צריכים לעשות על מנת לתקן אותם.

בניית אתרים מיתוג אתרים בניית אתרי וורדפרס בניית אתרי תדמית עיצוב אתרי אינטרנט עיצוב אתרים מקצועי עיצוב ובניית אתרים בונה אתרים בניית אתר לעורכי דין בניית חנות וירטואלית

מה קורה בפועל

עיצוב כושל ירחיק מבקרים לפני שיש להם הזמנות ליצור איתכם אינטראקציה. עיצוב הוא לא רק לראווה, אלא חלק חיוני מכל עסק בעולם מקושר מאוד. אנשים הם מאוד ויז'ואלים ומחקרים הראו שהעיניים שלנו נוטות להימשך ולדבוק יותר בקומבינציות צבעים מסוימות. אם הקריאה לפעולה שלכם מעוצבת לא טוב, קשה לקריאה, או פשוט לא משכנעת, זה לא הולך לעודד מבקרים לעשות משהו חוץ מלעזוב.

קחו רגע להסתכל על המיקום של הקריאה לפעולה שלכם. האם היא ממוקמת בתחתיתו של עמוד ארוך המלא בפסקאות של טקסט? רוב הקוראים לא יגיעו לשם. אותה הבעיה נמצאת גם כשהקריאה לפעולה שלכם נמצאת בצד וקשה לשים לב בה במבט הראשוני על העמוד.

העמסתם בקריאות לפעולה ואנשים לא יודעים על מה להסתכל. נכון, חשוב מאוד לקדם מכירות, אפשרויות חדשות, או תחומים שונים בעסק שלכם שאתם רוצים לחשוף אותם ללידים פוטנציאלים – אבל אם יש לכם כמה קריאות לפעולה הממוקמות באותו העמוד, הגולשים שלכם פשוט לא ידעו על מה הם צריכים ללחוץ. וסביר שהם יחליטו לא ללחוץ על משהו בכלל.

הקריאה לפעולה לא רלוונטית למיקום שלה. זו בעיה די נפותה. אם אתם ממקמים קריאה לפעולה בפרסום לתיקון צמיגים בדף המדבר על עבודות צבע, לדוגמה, אתם לא הולכים לקבל את ההמרות שאתם רוצים. הלקוחות לא נמצאים בדף שבו הם חושבים על תיקון צמיגים, אחרי הכל.. אבל הבאנר המעודד אותם לראות סוגים נוספים של אפשרויות צביעה יעלה את אחוזי ההקלקה ואת ההמרות.

פשוט אין שום ערך בקריאה לפעולה שלכם. כאן אפשר לכסות שתי בעיות. אם אין שום תועלת בנקיטת הצעד הבא מבחינת הלקוח, זה לא הולך לקרות. אם הליד לוקח את הזמן ולוחץ על הקריאה לפעולה שלכם אבל מגלה שהלחיצה לקחה אותו למקום שלא ממשיך את המסר של הקריאה לפעולה, הם יצאו מבלי ליצור קשר. יכול להיות שיהיו לכם הרבה הקלקות, אבל לא לידים.

עכשיו שאנחנו יודעים מה הבעיה – בואו נראה מה הפתרון

תעבדו על הקריאות לפעולה שלכם עם מעצב גרפי. אפילו אם אין לכם בצוות מעצב גרפי , תבדקו את האפשרות לשכור את שירותיו של אחד על מנת להבטיח שהקריאות לפעולה שלכם מתאימות ויעבדו בצורה הטובה ביותר.

אין קריאה ויז'ואלית לפעולה, תנו לזה ניסיון. אם הקריאה לפעולה שלכם קיימת רק בצורת טקסט, אתם אוטומטית הולכים לעבוד קשה יותר! רוב הזמן, אנשים המחפשים פתרון לבעיה מסוימת שיש להם לא רוצים לקרוא שורה אחרי שורה באתר שלכם. לכן אנחנו ממליצים על קריאה לפעולה בולטת ומעוצבת.

תבדקו מיקומים שונים על מנת לקבוע את המקום הטוב ביותר לאינטראקציה. באתרים שיש בהם הרבה טקסט ופסקאות, נסו להוסיף קריאה לפעולה בראש הדף במקום בתחתית, או הוסיפו כאלה הנמצאות תמיד בצד העמוד על מנת שהלקוח הפוטנציאלי תמיד יראה אותן.

תעיפו את הבלאגן ותשמרו על הדברים נקיים. תשמשו בקריאות לפעולה רק במקומות שבהם הערך הוא הגבוה ביותר, ואל תוסיפו מיליון קריאות לפעולה בכל מקום. אם הדף שלכם נראה לכם עמוס מעט, הוא נראה הרבה יותר גרוע בעיניו של הלקוח הפוטנציאלי. כמה שאתם מציגים יותר אפשרויות בפני הלקוח, ככה יותר קשה לו להגיע להחלטה. תוסיפו קריאה אחת לפעולה או שתיים ותנו להן לעשות את הקסם שלהן.

שיהיה רלוונטי. הקריאה לפעולה לתיקון צמיגים לא עבדה בדף של עבודות הצבע, היא יכולה להיות הצלחה מסחררת בדף הבלוג של החברה, בפוסט המדבר על דברים שצריך לעשות כשיש תקלות בצמיג. נסו להוסיף קריאות לפעולה רק בעמודים שבהן הקריאות יהיו רלוונטיות.

תמיד תספקו ערך לליד. אתם מקדמים מחיר מיוחד שיחסוך ללקוחות שלכם כסף? זה ערך מעולה לכלול בקריאה לפעולה. אל תכתבו רק "לחצו כאן לקבלת פרטים" אלא – "לחצו כאן וחסכו 50 ש"ח בביקור הבא" לצורך העניין. תראו שאם תיתנו לליד שלכם משהו להאחז בו הם יהיו הרבה יותר נלהבים לקחת את הצעד הבא.

 

 

אל תפספסו את המאמרים שלנו:

"איך לייצר לידים איכותיים יותר" – המתייחס לייצור לידים הקרובים יותר להמרה על מנת לחסוך בעלויות ולקבל החזר השקעה טוב יותר.

"איך להפיק את המקסימום מהלידים שלכם" – המתייחס לטיפול וטיפוח לידים כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

"5 סיבות שהאתר שלכם לא עושה את העבודה" – המתייחס לסיבות האפשרויות שהאתר שלכם לא עובד כמו שצריך ולא מביא לכם את הלידים שאתם רוצים.

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

Call Now Button