איך ולמה לתת שירות לקוחות מעולה ברשתות החברתיות

זמן קריאה: 4 דקות

האם האסטרטגיה שלכם לפרסום ברשתות החברתיות כוללת בתוכה תכנית לשירות לקוחות? יכול להיות שיש לכם את התוכן הטוב ביותר, קהל עוקבים מרשים ותקציב פרסום קטלני, אבל אם האסטרטגיה שלכם לא כוללת בתוכה טיפול ועזרה במסגרת שירות לקוחות, היא אבודה לחלוטין. שימוש במדיה החברתית כדרך לשרת לקוחות נמצאת בעליה. 1 מתוך 3 משתמשים מעדיפים מענה ברשת החברתית כמו פייסבוק על פני אימייל או שיחת טלפון. אם הנתון הזה לא משכנע אתכם מספיק להתחיל לטפל בלקוחות בעזרת הרשתות החברתיות, אז כדי שתדעו ש-67% מהלקוחות משתמשים ברשתות חברתיות כמו טוויטר ופייסבוק על מנת למצוא פתרון לבעיות מסוימות. עכשיו שאתם יודעים ששירות לקוחות הוא חשוב ביותר במדיה החברתית, בואו נראה איך הכי טוב לספק את השירות ללקוחות שלכם.

פיקוח, פיקוח ופיקוח

שימו לב להודעות נכנסות, אזכורים, ותגובות בעמודים שלכם ככה שתוכלו לדעת בדיוק מה הן הבעיות של הצרכן. כשאתם בודקים את העמודים שלכם על בסיס קבוע, אתם יכולים למצוא תלונות, שאלות ונושאים אחרים בדרך די מהירה. כלי כמו מנהל העמודים בפייסבוק למשל יעזור לכם לעשות את זה. תקשיבו למה שיש להם להגיד ותפעלו בהתאם, זה הדרך להצלחה.

אף פעם אל תתעלמו מהלקוחות שלכם

אחת הטעויות הגדולות ביותר במותג יכול לעשות זה להתעלם מהלקוחות ברשתות החברתיות. בין אם לעוקב יש תלונה רצינית או פשוט תגובות על הפוסטים שלכם מאנשים שרק רוצים להגיד לכם שלום, תענו להם!

תגיבו כמה שיותר מהר

לקוחות מצפים לזמן תגובה מהיר מהצוות שלכם שיש להם בעיה או שאלה. אם אין לכם תשובה או פתרון מיד, תמיד חשוב להכיר בזה שהם פנו אליכם. תגובה פשוטה כמו תודה שפניתם אלינו או בקשה מהם לשלוח לכם הודעה פרטית זה כל שנדרש כדי להעביר את התחושה שאכפת לכם מהם ואתם רוצים לעזור במהרה.

חלק מהפלטפורמות החברתיות כמו פייסבוק כוללות בתוכן אפשרות למענה אוטומטי של הודעות שמגיבות בצורה אוטומטית ללקוחות כשהם שולחים לכם הודעה, אתם חייבים להשתמש בכלי הזה אם אתם גם ככה משתמשים בפרסום בפייסבוק. הכלי הזה נותן לכם את הזמן הדרוש להגיב בהתאם. אתם יכולים לשנות את ההודעות בהתאם או ללכת כמה צעדים קדימה ולהשתמש ברובוט שיעזור לכם לתת מענה לשאלות ובקשות ולשמור על קשר בצורה הטובה ביותר עם הקהל שלכם, עוד בנושא במאמר הבא: “איך ליצור צ’אטבוט למסנג’ר של פייסבוק שיעזור לקידום העסק שלכם“.

תעברו לאופליין

תמיד, תמיד תיקחו את הבעיות של הלקוחות שלכם מחוץ לגבולות הרשת החברתית. כשלקוח משאיר תגובה שלילית, ביקורת רעה או אזכור בדף שלכם, דבר ראשון שאתם רוצים לעשות זה להפוך את המצב מציבורי לפרטי. תתנצלו על העניין באופן פומבי ואז תבקשו מהם בצורה מנומסת לשלוח לכם הודעה פרטית. תלוי בסיטואציה, אבל בעיקרון, רוב הסיטואציות הללו אמורות להיות מטופלות באופן פרטי ולא בתגובות של פוסט מול כולם.

לסיכום

מתן שירות נכון ויעיל זה אחד הדברים החשובים ביותר שעסק יכול לעשות על מנת לשמר לקוחות ולדאוג שהם יצאו כמה שיותר מרוצים. אחרי הכל, כולנו עושים טעויות ואין מניעה מלקוחות שיוצאים לא מרוצים, עסק טוב הוא כזה שיודע לנצל את המשאבים הקיימים כמו הרשתות החברתיות על מנת לזהות בצורה מהירה ונכונה את הבעיות שמפריעות ללקוחות ולטפל בהן בהתאם.

נסו להבין איך אתם יכולים ליישם את כל מה שנאמר הנ”ל במטרה לדאוג לשירות הלקוחות הטוב ביותר.

 

רוצים לדעת איך אתם יכולים להמשיך ולשפר את האסטרטגיה שלכם בפרסום בפייסבוק? כנסו לקרוא:

“5 טיפים שיעזרו לכם להצליח בפרסום בפייסבוק”

“איך לשלוט במיקוד קהל שלכם בפרסום בפייסבוק”

“5 טיפים ליצירת מודעות לידים ממירות בפייסבוק”

 

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן